El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Divendres, 15 de desembre de 2017 18:47 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

'Titot' i Jòdar se sumen a David Fernàndez i votaran Tardà

Els exdiputats de la CUP, David Fernàndez i Julià de Jòdar i el segon tinent d'alcalde de Berga per la CUP, Francesc Ribera ’Titot’ anuncien a Twitter el seu vot a ERC

Comentaris 29  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Fa set dies, el número dos d'ERC per Barcelona a les eleccions del 26-J, Joan Tardà, demanava  el vot a la CUP: "De la mateixa manera que vaig demanar un aplaudiment per Carles Puigdemont i pel bon Govern que forma amb Junqueras, ara personalment i en nom de l'escamot de Madrid demano als companys i companyes de la CUP que ens ajudin!" La petició de Tardà sembla haver donat els seus fruïts ja que compta amb el suport de tres cupaires rellevants.

Comparteix
   


Etiquetes
Cordialitat Fernàndez Junqueras

David Fernàndez en una sèrie de piulades afirma que: “no pensava votar, però finalment, errant o no, votaré contra la sinistra raó d'Estat, la guerra bruta i el ministre de l'Anterior” i afegeix que “per republicaníssima conclusió del debat amb ma mare, filla d’aixafaterrosos esquerrans zamorans, votarem @JoanTarda. Va per tu, Joan”. El president d’ERC i vicepresident del Govern, Oriol Junqueras , respon a Fernàndez que certament Tarda “és República (Catalana), valors i dignitat. Una sincera abraçada” i Fernàndez li respon amb una abraçada i amb la seva solidaritat contra “la claveguera que t’espia”.

Els calçotets bruts de Fernàndez Díaz fa decantat Julià de Jòdar

Julià de Jòdar en una piulada assegura que el ministre de l’Interior “lleva los calzoncillos sucios” i afegeix que: “Ergo: votaré Joan Tardà, que va (i s'ho creu) de debò”. D’altra banda, el segon tinent d'alcalde de Berga per la CUP, Francesc Ribera, també des de Twitter assegura que del 26J n’espera “un altre escenari i impossible de gestionar de manera estable, el bloqueig, el desgovern i la feblesa” i assegura que votarà Joan Tardà.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#29
26 de juny de 2016, 13.45 h

I a quí si no?. És que algú esperava que votessin CDC?. Si és veritat que la CUP és d'esquerres i independentista no té cap altra opció. Aquí es veu si son independentistes o no.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
26 de juny de 2016, 12.43 h



#26 I dir que és una "traïció" intentar acostar el PSC al sobiranisme, GENTIL flor de neu de l'Osona, DEMOSTRA LA ÍNFIMA CAPACITAT MENTAL QUE TENS, POBRET.


Per traïcions, la d'en Jordi Pujol, que a tants catalanistes ha apartat de la política, desenganyats.


Traïció la de l'Artur Mas, tant venent miserablement el que hauria sigut el millor Estatut fins aleshores, com perdent quatre anys sense preparar res per a poder fer la DUI.


Per TRAÏCIONS, a CONVERGÈNCIA en sou els REIS IND... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
26 de juny de 2016, 12.38 h



#26 GENTIL (?) Tallaferro de l'Osona:


La teva llengua d'escurçó a la que ja estem acostumats a no fer-ne cap cas, degut a les MIL estupideses ignorants que sols dir, ara ens demana que recordem en Montilla.

En Montilla, un immigrant que va fer grans esforços per parlar correctament el català, i va ser un exemple per a molts immigrants, no era ni de lluny tan nociu com L'AZNAR AMB QUI EL LLADRE CORRUPTE D'EN JORDI PUJOL VA PACTAR TAN SOVINT, FINS I TOT VOTANT LA SEVA INVESTIDURA. En M... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
26 de juny de 2016, 12.21 h

Menys mal que s'han adonat que votar la CUP, és votar contra Catalunya, però que recordin que ERC. ens varen posar un Montilla durant set anys. llavors es feien el tonto sobre la independència. Costarà de perdonar ERC, aquesta traïció.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Catalanopitecus fletxa Barcelona
26 de juny de 2016, 10.43 h

Porqué éste panfleto no menciona en absoluto el cara a cara Borrell vs Junqueras, es escandaloso cómo uno le saca los colores al otro y cómo Junqueras acaba asintiendo a todo lo que dice Borrell y éste le demuestra cómo han engañado durante muchos años a la población catalana.

https://www.youtube.com/watch?v=VHYsrhT2ggQ


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Synera fletxa Barcelona
26 de juny de 2016, 07.21 h

#23 DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Synera fletxa Barcelona
26 de juny de 2016, 07.20 h

LA LEGÍTIMA DUI QUE RECOLZARAN ELS USA:

El Congrés USA i l'Alt Dictamen del TIJ

En la compareixença al congrés, Williams va assegurar que si Catalunya proclamava la independència cercaria ‘el reconeixement internacional d’acord amb la voluntat del seu poble i no pas d’acord amb les disposicions de la constitució espanyola’. Invocà tot seguit la sentència de la Cort Internacional sobre Kossove de 2010 i recordà que no hi havia cap precepte de la llei internacional que pogués ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
26 de juny de 2016, 02.12 h

#19


DONDE HAS DEJADO EL VIBRADOR, SODOMITA ARAGONESES ?

Y EL BESO NEGRO COMO LO HACES ?

TE LIMPIAS LA BOCA ?


PALETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
25 de juny de 2016, 23.09 h




FELICITO AQUESTS TRES POLÍTICS DE LA CUP PER LA SEVA EXCEL.LENT DECISIÓ.


TANT DE BO MOLTS MILITANTS I SIMPATITZANTS DE LA CUP HO ENTENGUIN I FACIN EL MATEIX QUE ELLS.


I SI EL NEN BOIG CONVERGENT S'EMPRENYA I DIUS CARALLADES RIDÍCULES, . . . JA S'HO FARÀ !!!!




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
25 de juny de 2016, 23.06 h