directe ! a La República. N. 4058. Dijous, 21 de juny de 2018 21:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Margallo intensifica la seva obsessió conqueridora envers Gibraltar

El ministre demanarà al Regne Unit la cosobirania aprofitant el Brexit, però sense tenir en compte l'oposició dels habitants 'llanitos'

Comentaris 37  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Tot i tenir els dies comptats al càrrec a priori, José Manuel García Margallo intenta ‘in extremis’ passar a la història com el ministre d’Exteriors espanyol que va recuperar Gibraltar. Una obsessió més habitual d’altres temps que del segle XXI que l’ha portat ahir i avui a intensificar esforços. Vol aprofitar el Brexit i aconseguir com a mínim la cosobirania del penyal, malgrat que els seus habitants hi estan en profund desacord –un 98,5% de ciutadans ho van rebutjar en referèndum el 2002- i el seu líder ja ho ha descartat.


Comparteix
   


Etiquetes

Margallo: "És la nostra oportunitat més gran a Gibraltar des d'Utrecht"

Amb tot, Margallo ha reunit aquest matí a una quarantena d’alts càrrecs per estudiar com pressionar el Regne Unit. La reunió ha aplegat l’ambaixador espanyol a Londres, Federico Trillo, representants del ministeri d’Interior, d’Immigració, del govern andalús i de les localitats de la Línia de la Concepción i Algeciras. La conclusió de la trobada és que demanarà la cosobirania del penyal per garantir que es mantingui a la UE. Tot i que a priori ni Londres ni Gibraltar han donat mostres que sigui possible, el titular d’Exteriors ha volgut fer una arenga als seus assegurant: “És la nostra oportunitat més gran a Gibraltar des d’Utrecht”, en referència al cèlebre tractat signat el 1713 origen del conflicte.

Gibraltar, indignat perquè la Guàrdia Civil patrulla al voltant de les aigües gibraltarenyes

D’altra banda, Exteriors també ha denunciat que el divendres passat una embarcació de la Royal Gibraltar Police “va posar rumb de col·lisió” dues vegades contra un vaixell de la Guàrdia Civil que navegava cap a la Línia de la Concepció. “La seva irresponsable i temerària maniobra va produir un risc notable, clar i sobtat per les dues embarcacions i les dues tripulacions”. Margallo ha cridat a consultes l’ambaixador britànic a l’Estat, un gest que les autoritats ‘llanitas’ han titllat d’“increïble”. A més, recorden que “el govern espanyol no té jurisdicció en les aigües territorials de Gibraltar i ha de deixar de desafiar la sobirania del Regne Unit al voltant de Gibraltar patrullant al seu voltant”. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#37
13 de juliol de 2016, 14.21 h

No regalaren Gibraltar els espanyols?
Idò: Santa Rita, Santa Rita: lo que se da ya no se quita....

El que sí que haurien de retornar el que els espanyols regalaren als francesos i que no era seu: La Catalunya Nord.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Jaume fletxa Barcelona
13 de juliol de 2016, 12.49 h

EL GARCÍA-MARGALLO (= GARCÍA-CAGALLÓ) EMBOGIT I SENSE NEURONES

Només una persona com el García-Cagalló, mulatero otrora, i ara ministre de AAEE del Reino de España, pot arribar a fer-se il.lusions amb això. Serà burro!!!

Mira García-Cagalló: el día que España intenti res a les dures els pasarà com Argentina a les Malvines i els pot caure algún pepino al propi Madrid.

I si el que pretén és la co-sobiranía, tampoc sap el que diu: UK, Anglaterra, o el que en quedi, MAI la dona... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
Denver fletxa el vendrell
13 de juliol de 2016, 11.20 h

#34 Molt bona aquesta...!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
Ricard fletxa Sant Cugat
13 de juliol de 2016, 09.55 h

Que denunciin el tractat d'Utrecht, sería el camí més ràpid per recuperar el nostre estat, pero no ho farán només pura gesticulació patriotera.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
Joan M fletxa VCJ'S
13 de juliol de 2016, 09.13 h

Perdre Giblartar es el preu que heu de pagar per tenir Catalunya com a colonia que aviat serà lliure.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de juliol de 2016, 07.28 h






Anit, per culpa de l'imparable atac de riure que em va produir aquesta neura CASPAnyola amb Gibraltar, vaig oblidar que, cada vegada que es parla de Gibraltar, cal tenir un "carinyós" record pels petits FILLS DE PUTA que varen escenificar l'ASSASSINAT de tots els habitants de Gibraltar entre riures i ganyotetes:




. https://www.youtube.com/watch?v=MvqoglAR12Y .



Aquest video , abans es podia veure a Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Synera fletxa Barcelona
13 de juliol de 2016, 00.53 h

DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
13 de juliol de 2016, 00.01 h

#23


PALURDA ARAGONESA DE ESPALURDISTAN


No te hagas la loca, deja los fusiles en el Califato de Cordoba y usa los vibradores
de la rojiguarra para conquistar Gibraltar, seguro que pican y Gargallo estarà contento.
Y no olvides los trapos para para pajearlos por el peñon.


QUE PALURDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
12 de juliol de 2016, 23.01 h






HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! . . .


M A R G A L L O O O O O O O ! ! ! ª! !



APA, NANO, AGAFA ER FUSÍ, REDOBLA EL TAMBOR I TOCA EL "CLARÍN" I . . . A MORIR A LAS ROCAAAAS !!!!!!




HUAH HUAH HUAH HUAHH HUUAAHH HHUUUAAAHHH ! ! ! !


NO PUIDO, NO PUIDOOOOOOOOOOOOOO ! ! ! ! !




Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
12 de juliol de 2016, 22.57 h



HUAH HUAH HUAH HUAH HUUAAHH HHUUUAAAHH ! ! ! !



SÍ, SUENAN LOS CLARINES, NANOS !!! A LA LID!!!! EMPUNYEMOS ER FUSÍÍÍÍ CON VALOOOOORTTT!!!! A MORIR TODOS A LAS ROCAAAAAAASSSSS ! ! ! ! !



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! ! . . .



. . . G R O T E S C O O O O O O O O O S S S S ! ! ! ! !



És que no puc més: m'imagino aquests quatre desgraciats, la Micaela Romualda, l'Aragoneses, en Bejota . . . tots "atacant" Gibraltar, ... i em donen uns atacs de riure perillosos. em queda ve... Llegir més