El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 15:47 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Falange denunciarà Òmnium si durant la manifestació de dissabte s'ultratja l'Estat espanyol

Antonio Sánchez, president del partit a Catalunya, declara que la decisió és per evitar que algun 'boig' insulti Espanya i la seva bandera

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La Falange espanyola denunciarà Òmnium Cultural si a la manifestació del proper dissabte és realitzen improperis i vexacions a Espanya. Així ho ha afirmat Antonio Sánchez, president del partit a Catalunya, que ha assegurat també que d’aquesta manera s’asseguren que no hi hagi cap ‘boig’ que ultratgi l’Estat espanyol i la seva bandera. Des del partit espanyol s’ha asseverat que no estan d’acord amb la sentència de l’Estatut, ja que deixa encara molts espais per la ‘llibertat de Catalunya’

manifestació falange ultradreta ultres feixistes feixista
Comparteix
   


Etiquetes
La Falange espanyola està disposada a denunciar Òmnium Cultural si durant la manifestació del proper dissabte es vexa i s’insulta l’Estat espanyol. El president del partit a Catalunya, Antonio Sánchez, ha declarat a directe.cat que en aquestes manifestacions sempre es llencen improperis contra Espanya, i és per aquest motiu que denunciaran als convocants per evitar que no hi hagi cap ‘boig’ que ho faci. Sánchez ha dit que les joventuts d’alguns partits catalans es dediquen a menysprear de manera sistemàtica l’Estat espanyol. La falange ha denunciat públicament que alguns ajuntaments s’hagin sumat a aquesta convocatòria 'radical' alhora que critiquen la participació de sindicats com CCOO i UGT ja que ‘traeixen a les masses treballadores’.

Contra la sentència de l'Estatut
Sánchez, d’altra banda, s’ha pronunciat sobre la sentència de l’Estatut de qui ha dit que deixa encara molts espais per la ‘llibertat de Catalunya’. El president de la Falange a Catalunya s’ha alineat amb la Constitució espanyola encara que, al seu dia, ‘votessin que no’. Creu que l’estat de les autonomies és un jou que ha d’arrossegar Espanya en moments de crisi ja que no s’està gestionant un estat, sinó disset.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#24
pasbort fletxa Vila-real
13 de juliol de 2010, 10.37 h

Encara no teniu aclarat el que VOTAREU a les pròximes eleccions? si a favor nostre (de la gent) o a favor de les borjaques d´ells!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
isabel fletxa Molins
11 de juliol de 2010, 13.20 h

Les sev es no són a,emaces ho fan i es queden tan traquils,com el seu sindicat o el que sigui de Manos limpias, que ha fet el que ha fet amb Garzón.Torno a dir cal organitzar per recullir dos milions se signatures per il.legalitzar Falange.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
luigi fletxa Roma
10 de juliol de 2010, 22.36 h

#20
Tambiàen se puede ilegalizar a los comunistas o neocumunistas, responsables por la parte que les toca de mas de 100 millones de muertos durante el siglo XX. ASimismo, ilegalizar ERC por su pariticipaciàon en las matanzas de gente inocente en Cataluna entre 1936 y 1939. De la misma manera ilegalizar a todos los grupusculos anarquistas, que cometieron miles de crimenes atroces... Esta senora, decididamente una charnega abducida, no sabe donde tiene la mano derecha...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
isabel fletxa barcelona
8 de juliol de 2010, 19.11 h

Recullir dos milions de signatures per ilegalitzar la Falange.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
pasbort fletxa Vila-real
8 de juliol de 2010, 10.15 h

Estem mol enfadats amb vosaltres, si TOT ho dieu, que deixeu a nosaltres per dir....eh?, en fí ens resignarem....es veu que això de la resignació NO TE FI!!!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Alec fletxa Reus
8 de juliol de 2010, 01.34 h

Cantaré el que voldré el dia de la manifestació, només faltaria!!! I si em cago amb el rei amb la seva bandera o amb la constitució doncs hauré sortit de casa i m'hauré pogut alleugerir de moltes coses que porto dins. Sempre he tornat afònic a casa i m'he comportat cosa que ells no fan. Senzillament sortir, manifestar-me i tornar a casa més feliç que un gíngol. Òmnium no és res més que el cap visible de les 600 entitats que hi ha el derrere, hauran de denunciar-los a tots? Simpleme... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Jordi S3 fletxa Catalunya, el proper estat europeu.
8 de juliol de 2010, 00.11 h

Si haguéssim de començar a denunciar a l'Estat espanyol cada vegada que ha ultratjat a Catalunya...


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
7 de juliol de 2010, 23.02 h

Però tots aquest de la falange, no son una especie en extinció, pel mal que han fet, jo proposo que els fotem tots a l'illa de perejil, amb sal i oli, naturalment


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16 Sílvia Martínez
7 de juliol de 2010, 19.46 h

Aquesta gent, al 2006 ni es varen assabentar,
al 2007 voltaven, impressionats, ben espantats de la claredat i força que albiraven en el nostre moviment,
al 2008 varen intentar pressionar per a diluir-nos,
al 2009 se'n fotien de la nostra marxa a Burssel·les,
al 2009 varen provar La Indissoluble per a amenaçar-nos a Arenys de Munt,
al 2010 no varen prendre seriosament la nostra reclamació a l'ONU, a Ginebra,
al 2010 segueixen parlant d'ultratjant model espanyol, però li han de canviar el sen... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15 Sílvia Martínez
7 de juliol de 2010, 19.38 h

I què faran? Faran de policia? Què han de dir les forces de seguretat d'aquesta provocació de feixistes paternalistes?
...... ha dit que deixa encara molts espais per la ‘llibertat de Catalunya’, i què hem de dir: gràcies papi? Un líder que diu aquestes coses no deu tenir ni idea del què parla o és un cínic que es creu ésser (o grup, tant se val) superior. Les dues opcions són inacceptables en algú que es presenta com a líder a una societat civilitzada, i en aquest cas cal afegi... Llegir més