El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 21:19 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Un jutge desmunta els plans d'Ada Colau amb el CIE

Denega l'entrada de l'Ajuntament al CIE i resol que existeixen "dubtes seriosos" que el govern Colau tingui competències per ordenar el tancament del centre de al Zona Franca

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Divendres passat l’Ajuntament de Barcelona va demanar una ordre judicial per tal de poder accedir al CIE després que el ministeri de l’Interior negués l’accés dels inspectors municipals al centre d’internament de al Zona Franca. El tinent d’alcalde Jaume Asens, llavors va dir que esperaven entrar al centre els propers dies i precintar-lo coincidint amb una gran mobilització ciutadana. Asens també va assegurar que els serveis jurídics estaven estudiant si la desatenció a ordres municipals podent tenir “responsabilitats penals”. Doncs avui, el Jutjat del Contenciós número 2 de Barcelona ha denegat la petició de l'Ajuntament perquè considera que la demanda del consistori "no compleix les exigències legals".

Comparteix
   


Etiquetes
 
Argumentar que no disposa de llicència d'activitat suposa equiparar el CIE a un bar o local d’hostaleria, diu el jutge

En la resolució el jutge posa en dubte  les competències de l’Ajuntament per ordenar el tancament del CIE i recorda que el consistori ja tenia coneixement de l’activitat del centre des de fa més de 10 anys, ja que el 2005  va concedir una llicència de reforma i rehabilitació de l’edifici per destinar-lo a aquest ús -en aquell moment governava el PSC, actual soci d’Ada Colau-, i veu estrany que no s’hagi exigit al centre la llicència fins ara.

D’altra banda denuncia que al petició d’entrada al CIE per part  de l’ajuntament no va acompanyada de cap informe jurídic ni està firmada per l'autoritat. La resolució també conclou que la petició amaga un conflicte de competències amb l’Estat.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
21 de juliol de 2016, 07.36 h

Esperem que l'incompetent i inepte noiet Assens el ric tanqui totes les empresses que no tenen la llicencia d'activitats, o es que actua contra uns pero als altres els protegeix, com han fet sermpre els feixistes, franquistes i vividros de la corrupció?
Assens dimissió i cap a la presó


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Synera fletxa Barcelona
21 de juliol de 2016, 07.18 h

#18

DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dicta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Synera fletxa Barcelona
21 de juliol de 2016, 07.17 h

#14

LA LEGÍTIMA DUI QUE RECOLZARAN ELS USA:

El Congrés USA i l'Alt Dictamen del TIJ

En la compareixença al congrés, Williams va assegurar que si Catalunya proclamava la independència cercaria ‘el reconeixement internacional d’acord amb la voluntat del seu poble i no pas d’acord amb les disposicions de la constitució espanyola’. Invocà tot seguit la sentència de la Cort Internacional sobre Kossove de 22 juliol 2010 i recordà que no hi havia cap precepte de la llei internacio... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
20 de juliol de 2016, 21.43 h



#12

MicaelaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAA A A A A A A ! ! ! ! ! . . . huah huah huah huah huah ! ! !


Micaela RomualdaaaaaaaaaAAAAAAAAAAA A A A A A A ! ! ! !


HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! !


Així que . . . "dubidubi dubidubidu " eing' ?!!



AU, VEIG QUE JA HAS ACABAT DE PERDRE ELS POQUÍSSIMS MIL.LIGRAMS DE SENY QUE ET QUEDAVEN, POBRETA ...







Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Dani fletxa BCN
20 de juliol de 2016, 19.37 h

Cada que Colau promet quelcom se'n va a la paperera. Algú sap que fa aquesta senyora al ajuntament? Només demagògia barata i després no hi ha res. Podrem si ens ben pudrim, quina colla de mentiders més poca solta...i lo pitjor és que han agafat com a seves les males maneres de la pitjo dreta espanyola...els extrems es toquen...aviat fotrem el camp per sempre. //*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Synera fletxa Barcelona
20 de juliol de 2016, 19.32 h

#14

LA LEGÍTIMA DUI QUE RECOLZARAN ELS USA:

El Congrés USA i l'Alt Dictamen del TIJ

En la compareixença al congrés, Williams va assegurar que si Catalunya proclamava la independència cercaria ‘el reconeixement internacional d’acord amb la voluntat del seu poble i no pas d’acord amb les disposicions de la constitució espanyola’. Invocà tot seguit la sentència de la Cort Internacional sobre Kossove de 22 juliol 2010 i recordà que no hi havia cap precepte de la llei internacio... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Synera fletxa Barcelona
20 de juliol de 2016, 19.30 h

DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Lluis C fletxa Banyoles
20 de juliol de 2016, 19.28 h

Ja va be, ja.
A veure si la peixetera se'n adona d'una puta vegada que la puta Espanya que somia no existeix...


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
20 de juliol de 2016, 19.17 h

#10... ¿Y qué me dicen del "Honorable" Puigdemont(alias "puigTONTÓN el BREVE"),

reuniéndose con los mandos de la policía autonómica (=REGIONAL)

como si fuera Obama en el Pentágono

tras un ataque de los.. marcianos !!!

HUAH, HUAH, HUAH

QUIN FART de RIURE !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
20 de juliol de 2016, 19.14 h



#3 Sí sí, ja , ja ... dissimula nano !!

he he he he ...