El digital dels que votaran #SíSí. N. 3816. Diumenge, 22 d'octubre de 2017 08:40 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Junqueras revela l’únic (i ridícul) compromís que va arrencar ahir de Soraya i Montoro

El vicepresident del Govern creu que el veritable motiu de la trobada podria ser el 'postureig' del govern en funcions

Comentaris 62  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 11 vots )
carregant Carregant

Oriol Junqueras s’ha mostrat confós pel motiu de la reunió que la vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, va demanar-li celebrar ahir, ja que “a efectes pràctics, res de res”. El líder d’Esquerra ha dit que ni Soraya ni Montoro, també present a la trobada, no es van comprometre res, excepte un detall: el govern espanyol havia dit que la nova línia de tren La Pobla de Segur – Lleida no es podia fer servir perquè un quilòmetre i mig de vies eren propietat de l’Estat però aquesta setmana ha homologat el tram i el recorregut es podrà fer servir en la seva totalitat. 

"Ja sé que és ridícul, pero aquesta és la situació"

Junqueras ho ha explicat en una entrevista a Els Matins de TV3: “Ja sé que és ridícul, però aquesta és la situació, finalment sembla que el proper dilluns, els trens podran transitar per aquest quilòmetre i mig”. I ha continuat: “I ja està, això és tot el que s’ha desencallat des d’aquella reunió [entre els dos vicepresidents l’abril passat], crec que els espectadors poden valorar per ells mateixos quins són els resultats pràctics”.

El possible motiu real de la reunió, segons Junqueras

El conseller d’Economia ha recordat que durant la reunió d’ahir a Madrid, els dos ministres no van assegurar que donessin el permís necessari per convertir 1.600 milions d’euros de deute de curt a llarg termini, malgrat Luis de Guindos i el Tesoro Público han donat el vist-i-plau Tot depèn de Montoro, que “mai diu que no, però mai diu que sí”, segons Junqueras. Tampoc ha arrencat cap certesa sobre la convocatòria de la Junta de Seguretat de Catalunya, que no es reuneix des de 2009. En conjunt, el líder republicà ha afirmat que no ha tret l’entrellat del motiu de la trobada, tot i que segons ell, “és possible” que hagi estat per escenificar que dialoguen i parlen amb tothom.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#62
Gentil fletxa Ripoll... ai no, Osona !
25 de juliol de 2016, 10.44 h


No sé si en trobaré a Amazon, però està clar que una sotana evacuarà millor els gasos pestilents dels mil pets i llufes que m'ocasionen les meves constants diarrees estivals.

Seràn els pèls de cul que llepo, els causants d'aquestes constanta diarrees ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#61
25 de juliol de 2016, 10.41 h


No sé si se'n trones a Amazon, però em vull comprar UNA SOTANA DE LLUFES !!

ÉS QUE ELS PANTALONS EM QUEDEN AMB UNS LLEPETS IMPRESSIONANTS !

La sotana és més airejada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#60
25 de juliol de 2016, 10.35 h



ai ai, ai ai ai que se m'estàn acabant els pèls del cul de la Núria , i només me'n queden quatre o cinc de l'Homs, i encara, SENSE CACA !!!!

si no trobo ben aviat una bona provisió de pèls de cul dels meus líders preferits , ESTIC PERDUT !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#59
25 de juliol de 2016, 07.55 h

#57 No saps ni copiar, tercermundista ment5al d'erc, partit de tontets i mig-capellanots com el DONALD JUNQUERAS, un predicador babós, elemental i que cada dia va a missa a resar per ERCatolics primistius amb sotana


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#58
24 de juliol de 2016, 19.22 h

#57 deu meu, quin esqeurranista més elemental, mes tronat, mes atontat, deu esser l'ORIOLET el nostre DONALD TRUMP DE VERITAT, EL REPUBLICA que no vol emigrants, quin tip de riure i va a missa cada dia, quin tip de plorar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#57
24 de juliol de 2016, 16.02 h


#56 Per què dius que només de l'Homs i d'en Mas? Et penses que no m'agraden els pèls del cul de la Núria de Gispert?

L'hijo de papa pijo Oriol té una sotana de llufes i menja naps perquè es un pagesot de poble. Jo no, jo sóc de vila i menjo donuts, en punt els vai tastar, sortint de la incubadora, em varen agradar..


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#56
24 de juliol de 2016, 13.26 h



#55 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN , NEN CONVERGENT SUBNORMALET: NO LLEPIS TANTS PÈLS DE CUL PLENS DE CACA, DE L'HOMS I D'EN MAS, PERQUÈ DESPRÉS ET POSES TONTET I FAS XIMPLERIES DE NEN MALALT DEL CAP !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#55
24 de juliol de 2016, 08.51 h

oriolet ja t'¡has tirat un pet pel DONALD JUNQUERAS, el que es tapa la calva DEL TRUMP amb els pels del cul ben estirats?
Catalunya neta d'oriolets, de sotanes i montillescos amb coroneta


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#54
Gentil fletxa Osona
24 de juliol de 2016, 08.44 h


#53 Mmmmmmmmmmm , no, noooo, mmmmmmmmmm, jo no esnifo cola, mmmmmm prefereixo llepar pèls de cul amb restes sòlides de caca i paper higienic , mmmmmm , ara deixa'm, que tinc mmmmmmmmmm que seguir mmmmmm llepant mmmmmmmmmmmmm


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#53
24 de juliol de 2016, 08.42 h


#52 Tan d'hora i ja has esnifat cola?