El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Divendres, 20 d'octubre de 2017 10:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Economia doble fletxa

Espanya, capital de la prostitució

Segons un estudi, el volum econòmic que genera és de 26.000 milions de dòlars, només superat per la Xina

Comentaris 77  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Un article recentment publicat pel diari britànic The Independent, es fa ressò de diferents dades i estudis sobre el volum de la prostitució per països. A diferència d'altre indicadors econòmics, aquest cop Espanya se situa molt a munt en el rànquing, només superada per la Xina, tot i que si tenim en compte la població d'un país i altre, els 26.000 milions de dòlars que genera la prostitució a Espanya prenen molta més importància.
prostitutes
Una imatge d'unes prostitutes a un carrer de Madrid

Comparteix
   


Etiquetes
4 espanyols de cada 10 han Contracte professorat prostitutes
 
L'article revela que el 39% dels homes espanyols han utilitzat els serveis d'una prostituta algun cop. Unes dades que estan molt per sobre de la d'altres països com Holanda (14%) o el Regne Unit, el Percentatge oscil·la entre el 5% o el 10%. Per acabar-ho d'adobar, un 20% dels homes a Espanya reconeixen que han pagat recentment per serveis de prostitució.
 
26.000 milions de dòlars
 
Si ENS atenim a les Xifres de Diners que mou la prostitució, dels Ingressos que genera, Espanya ocupa Efectivament 1 lloc Molt alt a la llista internacional. És, segons un informe de Havoscope el Segon país en Ingressos generats per la prostitució, amb 26.000 milions de dòlars, tan altres sols superat per la Xina, que gairebé triplica AQUESTA QUANTITAT. No obstant això, si es té en compte la diferència demogràfica, és a dir, que la Xina té 1.400 milions d'habitants i Espanya amb prou feines té 47 milions, la percepció de la mida del negoci a Espanya és impressionant.
 
Més aportació al PIB que l'R + D
 
En aquest sentit, resulta curiós assenyalar que a Espanya, les drogues i la prostitució aportin més al Producte Interior Brut (P.I.B.) que la investigació i desenvolupament (R + D). Els Canvis estadístics introduïts en el càlcul del Producte Interior Brut (PIB), que incorporin entre altres elements l'estimació de l'Aportació d'activitats il·legals com prostitució i drogues, van incrementar en 1,7 punts percentuals la mesura de l 'economia espanyola el 2010, convertint així Espanya en el Cinquè país de l'eurozona on va incrementar més la diferència.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#77
Josep Pagés i Canaleta fletxa CardedeuESTACIÓ DE TREN DE CARDEDEU FALTEN MARQUESINAS EN LOS ANDENES i LA RIERA DE CARDEDEU BRUTA I AIGUA BRUTA PODRIDA FA MOLTA PUDOR FA FASTIC I NINGU FA RES NINGU NETEJA NI EVITA PASI
1 d'agost de 2016, 19.57 h

ESPAÑA = PAIS CORRUPTA = Politics LLadres i Corruptas i falsos Franquistes Feixistes ....ESPAÑA LA VERGONYA DE EUROPA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#76
Marc fletxa BCN
30 de juliol de 2016, 17.46 h

Visca les meuques!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#75
Josep Pagés i Canaleta fletxa CardedeuESTACIÓ DE TREN DE CARDEDEU FALTEN MARQUESINAS EN LOS ANDENES i LA RIERA DE CARDEDEU BRUTA I AIGUA BRUTA PODRIDA FA MOLTA PUDOR FA FASTIC I NINGU FA RES NINGU NETEJA NI EVITA PASI
29 de juliol de 2016, 20.24 h

JA Una cosa clara CATALUNYA No saben si octindra o no LA INDEPENDENCIA , pero ara mateix ja una cosa clara ELS INDEPENDENTISME A CATALUNYA FAN PINYA Se junten se uneixen i tenen un Govern , Que fara be o no les coses pero TENIN GOVERN Igual que sigui de Dretes i no li Volgui PUJAR ELS IMPOSTOS A JUNQUERAS .. ¿ Ja DIFERENCIA ENTRE ESPAÑA Y CATALUNYA ? Si en una cosa de molta importancia amb LA LLENGUA LA Nostra es Catalana i la seva Espanyola ques la Castellana ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#74
29 de juliol de 2016, 17.21 h

Caspanya està en procés de decadència total, a més de lladres i corruptes tenen uns polítics inútils que encara no han sabut formar govern amb 3es eleccions a la vista seran el 'hazmereír' de tot Europa. Estan cagats perquè saben que sense Catalunya, la mamella que els aguanta, faran fallida l'endemà mateix de la nostra independència.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#73
Josep Pagés i Canaleta fletxa CardedeuESTACIÓ DE TREN DE CARDEDEU FALTEN MARQUESINAS EN LOS ANDENES i LA RIERA DE CARDEDEU BRUTA I AIGUA BRUTA PODRIDA FA MOLTA PUDOR FA FASTIC I NINGU FA RES NINGU NETEJA NI EVITA PASI
29 de juliol de 2016, 15.44 h

¿ QUE LI PASA AL P.P. DE RAJOY QUE NINGU ELS VOL AJUDAR FER GOVERN ? Prefereixen anar a unaltres Eleccions Espanyoles unes Terceras Crec no te pas molt amics els de la DRETA Espanyola estan molt sols ningu volen saber res amb els . POBRE ESPAÑA Que tindra que anar a altres Eleccions Españoles ningu es vol MULLAR PER RAJOY Per el P.P. Que va fer LA REFORMA LABORAL ... Va fer algu PITJOR VA RETALLAR LA LLEI DE LA DEPENDENCIA Va fer Retallades Socials ES MOLT CORRUPTA EL ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#72
29 de juliol de 2016, 12.20 h

#68

LA MARE QUE ET VA FOTRE (deuria ser un dia de turmenta ).

I TU PARLES DE PROSTIBULS ?. SI TOT EL PP ES UN PARTIT DE PUTES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#71
Josep Pagés i Canaleta fletxa CardedeuESTACIÓ DE TREN DE CARDEDEU FALTEN MARQUESINAS EN LOS ANDENES i LA RIERA DE CARDEDEU BRUTA I AIGUA BRUTA PODRIDA FA MOLTA PUDOR FA FASTIC I NINGU FA RES NINGU NETEJA NI EVITA PASI
29 de juliol de 2016, 11.38 h

Cuan ban fer UN BANC DOLENT Li ban dir Dolent me en baix endur una sorpresa SI Ja que per mi i molts més TOTS ELS BANCS Son DOLENTS ha ha tots els queden amb las Caes i Pisos de la Gent a els pobres els roben els pocs diners que tenen UN BANC DOLENT Quina tonteria TOTS ELS BANCS A ESPAÑA I A CATALUNYA .. SON MOLT DOLENTS No en trobu cap de bo ..EL BANC DE SABADELL Es un dels Dolents si no li diguin al Ajuntament de Cardedeu algu mal fet els van fer va sortir als diaris Apa... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#70
29 de juliol de 2016, 09.50 h

#69
JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!1


NO PASA NADA YO TE LO REPITO ...EN CATALA




PERÒ EL MAJOR prostíbul d'Europa ... NO ESTAVA A LA JONQUERA ????????????????




VISCA CATALUNYA , VISCA ESPANYA SEMPRE !!!!!!!!!

VISCA EL REI I MORI EL MAL GOVERN D'ERC I CDC !!!!!!!!!!!!!!!!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#69
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
29 de juliol de 2016, 09.46 h

#68 早期生活

楊乃文於1974年3月2日出生於中華民國台北市[1],從六歲開始學習鋼琴,同時也會演奏其他多種樂器(琵琶、三弦、鼓等)。在小學五年級時,楊乃文和家人移民至澳洲,居住於雪梨。在就讀澳洲的中學期間,開始接觸長笛[2]。楊乃文在中學期間曾參加過雪梨歌劇院的音樂劇工作營,在為期兩週的工作營中,接受了音樂劇相關的專業訓練。[1]

楊乃文在就讀雪梨大... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#68
29 de juliol de 2016, 09.37 h

#67

PERO EL MAYOR PROSTIBULO DE EUROPA ...NO ESTABA EN LA JUNQUERA????????????????


VISCA CATALUNYA , VIVA ESPAÑA SIEMPRE !!!!!!!!!

VIVA EL REY Y MUERA EL MAL GOBIERNO DE ERC Y CDC!!!!!!!!!!!!!!!!!