El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Divendres, 15 de desembre de 2017 05:15 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

Impotència espanyola: la selecció de futbol de Kosovo debuta oficialment

Empata contra Finlàndia a 1 gol en la lluita per a la classificació del mundial de Rússia del 2018

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

Espanya encara no reconeix l'Estat de Kosovo. Tot i això, amb total normalitat, ahir va disputar el seu primer partit oficial com a membre de ple dret de la Fifa en la lligueta que disputen totes les seleccions europees camí a la classifiació del mundial del 2018 que es disputarà a Rússia. Una vegada més, es demostra que totes les amenaces espanyoles sobre una Catalunya independent són infundades. 16 jugadors de Kosovo can poder jugar tot i haver estat convocats a altres seleccions.



Comparteix
   


Etiquetes
Ahir Espanya només podia sentir impotència. L'estat és dels pocs que queden a la Europa que encara no ha reconegut el nou país de Kosovo. Malgrat la rebequeria espanyola, els kosovars van poder gaudir de de la seva selecció nacional en una competició europea. Tot i que 24 hores abans del partit hi havia 16 jugadors que esperaven el vist-i-plau de la FIFA per poder competir amb la seva nova samarreta. El motiu és que ja havien disputat partits amb altres seleccions, sobretot l'albanesa, fins a 7. D'Alemanya (2), Noruega (3), Suïssa (2) o Suècia (1). Ells són Samir Ujkani, Alban Meha, Milot Rashica, Amir Rrahmani, Imran Bunjaku, Herolind Shala, Vedat Muriç, Fanol Perdedaj, Enis Alushi, Bersant Celina, Elbasan Rashani, Valon Berisha, Hekuran Kryeziu i Albert Bunjaku, Sinan Bytyçi i Erton Fejzullahu.

Una medalla als Jocs de Río

Majlinda Kelmendi ba ser l'abanerada de Kosovo als jocs de Rió i va retornar l'honor aconseguint la primera medalla d'or per al seu país. Kelmendi, vencedora en la categoria de menys 52 quilograms, va guanyar la primera medalla d'or per a Kosovo.  Cal recordar que Kelmendi va competir per Albània a Londres, però va canviar la seva nacionalitat després que el COI reconegués Kosovo, que es converteix en el país número 100 a obtenir una medalla d'or olímpica.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
AUFIDIO fletxa Barberà del Vallès
8 de setembre de 2016, 00.23 h

Dons si toques un enfrontament oficial i classificatori Espanya-Kosovo, i en coherencia, Espanya no s'hauria de presentar a cap partit, Kosovo guanyaria els 6 puntos, Espanya podría quedar fácilmente eliminada però no ho faran


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Ada fletxa Barcelona
6 de setembre de 2016, 21.55 h

Són Independents !


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
6 de setembre de 2016, 17.41 h

DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Marató fletxa Terrassa
6 de setembre de 2016, 17.28 h

Quan a espanya li toqui jugar contra Kossovo dirà que aquest país no el coneix i que el partit se l´endu espanya sense jugar-lo, perquè Kossovo és il.legal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
6 de setembre de 2016, 16.02 h


Quines ganes de veure a la TV un Espanya-Kossovo !! Què faran? no voldran jugar contra un país que segons la seva estúpida manera de ser "no existeix" ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
6 de setembre de 2016, 14.26 h

avui en un diari català, hi ha la noticia de la nova amença espanyola la numero... 10000000000000, i a més es de la Fiscalia General de l'Estat Espanyoi. Doncs bé, aquesta senyora (no es que sigui tonta ni idiota, ni maldestre) vol intentar fere-nos por amb les seves paraules poc calmades i si dites amb molt poc seny (a Espanya tot si val contra nosaltres), i dic amb mol poc seny, perque no es desconeixedora dels fonaments del dret, que perque una legalitat existeixi al menys han de esser d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
6 de setembre de 2016, 14.26 h




GIBRALTAR també debutarà a l'Eurocopa de futbol
Aquests esppalurdistans se les mengen de dos en dos
i més que s' en menjaran
Pobrets, s'els van cardat a Sudamerica i ara s'els carden a Europa



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
6 de setembre de 2016, 13.08 h

BENVINGUT KOSOVO!

LA DESADMINISTRACIÓ I IMPERIALISME SERBIS HO VAN PROVOCAR TOT

LES PERSONES, LES FAMÍLIES, ELS POBLES SON LLIURES I TENEN DRET A ESCOLLIR EL SEU FUTUR. FALTARIA MÉS!


Valora aquest comentari:   votar positiu 25   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
6 de setembre de 2016, 12.51 h

Totes les barbaritats que han dit aquests franquistes i ara s'ho tenen que menjar amb patates...ñam ñam au garrulus!!! A tomar x quiulin hahahaha