El digital dels que votaran #SíSí. N. 3847. Dimecres, 22 de novembre de 2017 06:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Carles Puigdemont farà història aquest diumenge

El president de la Generalitat serà a la manifestació de la Diada

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Carles Puigdemont ha decidit fer un pas endavant i manifestar-se per la Diada. Ho farà a la marxa de Salt (Gironès), en un fet històric, ja que esdevindrà el primer president de la Generalitat de Catalunya de la història recent que es manifesta en una gran mobilització independentista. El seu predecessor, Artur Mas, va rebutjar participar-hi en les quatre marxes impulsades per l'Assemblea des de 2012 apel·lant al seu paper institucional. 
 

Comparteix
   


Etiquetes

Puigdemont, ferm en el moment més sensible

El president del país es mostra ferm en un moment especialment sensible, la mateixa setmana que la fiscal general de l'Estat ha amenaçat el sobiranisme d'acudir a tribunals penals si continuen amb el camí cap a la independència. A més, en tres setmanes es votarà la qüestió de confiança al Parlament i durant aquest setembre s'haurà de començar a concretar el full de ruta definitiu per culminar el procés d'independència. El gest de Puigdemont podria acabar l'empènyer la ciutadania al carrer. De moment, 276.000 persones s'han inscrit a la crida de l'ANC i Òmnium, segons ha informat aquest matí RAC1. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
LLUIS fletxa bcn
10 de setembre de 2016, 21.32 h

La verdad de la Diada catalana.
'Derramar gloriosamente su sangre por su Rey y por la libertad de toda España'(.R. de Casanova).
¿Qué conmemora el 11 de septiembre? ¿Qué pasaba en Barcelona en 1714? Un repaso a la historia para conocer la verdad de la Diada, la que, a buen seguro, no narrará TV3.

N.B.TREURE AL CARRER TOTA L'ARTILLERIA (PRESIDENT ,PRESIDENTA ,GOVERN,ETC) EM FA PENSAR QUE QUELCOM NO RULLA ,OI?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Jordi fletxa El Prat de Llobregat
8 de setembre de 2016, 21.23 h

||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
LLUIS fletxa bcn
8 de setembre de 2016, 17.32 h

E. 27-S.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.510.713

VOTANTS: 4.115807

Separatistes: 1.949241

Separatistes: 35% DEL CENS (47,8% DEL VOTS)

N.B. TROBO QUE UTILITZÁ TOTA LA POLVORA AMAGA DESCONFIANÇA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Synera fletxa Barcelona
8 de setembre de 2016, 11.59 h

DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
8 de setembre de 2016, 09.43 h



! CATALANS !!

!! BON COP DE FALÇ !!

!! ARA ES HORA SEGADORS !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Josep Pagés i Canaleta de Cardedeu TOT EN CATALÀ fletxa .TOTS TINDRIEN QUE TENIR FILLS AUTISTES EN ESPESIAL ELS POLITICS .. AIXIS FERIEN MOLT MES PER ELS ... SER CATALÀ I PARLA EN CASTELLÀ ES SER IDIOTA .
8 de setembre de 2016, 00.34 h

Buenu ara SI ES DIFERENT PUIGDEMONT A ARTUR MAS ,,, El Felicitu aixo es diu un Gest de Valentia i Coratge aixo es mullarse be i animar a altres molts Catalans i Catames anari tambe ..a la Manifestació de la Diada del 11 DE SETEMBRE DEL 2016 ....La VERITAT ES UNA GRATA SORPRESA Aquesta tenir un President en certa Valentia Politica per variar prou de Presidents que parlaben molt i no feien res Mes que retallades i molta Corrupció .....LA LLastima de Puigdemo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
7 de setembre de 2016, 21.02 h

!!*!! LA IMATGE INTERNACIONAL SERÀ DEFINITIVA
 !!*!! És clar que sí, PRESIDENT CARLES, PRESIDENTA CARME, que heu de venir. No tan sols sereu molt ben acollits sinó que ens mostrarem AL MÓN com un POBLE UNIT, ALEGRE I COMBATIU. Tornarem a ser un exemple per a altres pobles del món per les nostres bones maneres i alhora per la nostra deterrminació. Vingueu, el Poble ho volem i la imatge del procès d’Alliberament Nacional serà formidable.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
7 de setembre de 2016, 20.52 h



#7


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


PERLES EXTRETES dels comentaris de l'ARAGONESES (o CAGARRITONESES) 

QUE DEMOSTREN EL NIVELL CULTURAL DEPRIMIT D'AQUEST PPALURDUS HISPPANICUS

########################################################################


QUAN VA ESCRIURE . . . 


" ACIENDA" sense hac (comentari 19 de  http://www.directe.cat/notici... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
7 de setembre de 2016, 20.28 h





#7




Cagarritoneses, reineta, tu no et sentis massa ridiculitzat i HUMILIAT, tu pensa que, en moments de crisi, has de dir aquella frase màgica teva:




" " ADELANTE CON LAS HACHES " !! !! !! !! ((comentari 26 de http://www.directe.cat/noticia/519972/un-empresari-denuncia-l-abus-dautoritat-dun-guardia-civil-per-portar-el-cat-a-la-... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
7 de setembre de 2016, 20.26 h







#7



Una cosa important, Cagarritoneses:





Tu no et sentis humiliat per les preses de pèl que tant m'agrada dedicar-te.





Pensa que jo sento una certa admiració per tu.





Admiro que puguis arribar a ser tan CRETÍ I ANALFABET.





Però, això sí: opino que tu vals molt.




VALS EL TEU PÈS EN TRICORNIS !! !! !! !!




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!