El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 20:52 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Embolic de sotanes i faldilles a l'església espanyola

El Vaticà es desfà del bisbe de Mallorca per un afer amb la seva secretària

Comentaris 44  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Tot va començar perquè ella va menjar-se una poma. A partir d'aquí, la dona, per l'església catòlica, representa una temptació al pecat. I malgrat el vot de castedat de Javier Salinas, fins ara Bisbe de Mallorca, no va poder resistir-se a les carns de la seva secretària amb la qual, tot indica, que va mantenir un afer. Tant és així que el marit d'ella ja ha demanat el divorci. Des del Vaticà, han relegat a Salinas a ser el número tres del polèmic arquebisbe de València, Antonio Cañizares.
javier salinas, bisbe
Javier Salinas, fins ara Bisbe de Mallorca

Comparteix
   


Etiquetes
Si hagués estat protestant, no passaria res. Però el clergat catòlic no es pot enamorar i té prohibit mantenir relacions sexuals, fins i tot amb la seva pròpia mà. És pecat. Malgrat el càstig diví que això pot suposar, Javier Salinas no va poder resistir a la temptació i ha tingut un afer amb la seva secretària.
 
Tot i que el bisbe Javier Salinas ha explicat que simplement existeix una forta complicitat amb la seva secretària, Sonia Valenzuela, la realitat és que tot plegat ha anat més enllà, fins a trencar el matrimoni d'ella: el fet que el religiós i la seva secretària s'intercanviessin unes aliances amb els seus noms gravats i viatgessin junts a Washington per assistir a la canonització de Juníper Serra, com si es tractés del viatge de noces, van desencadenar els fets. Fins a les famílies del matrimoni ho comentaven i, al final, el marit de la secretària va presentar una demanda de divorci.
 
Proves a través de detectius
 
Segons El Diari de Mallorca, per aclarir què estava passant entre el religiós i la seva empleada, es van contractar detectius privats. Concretament una agència d'investigadors de Palma que avui ja no existeix. El resultat de la investigació va ser un informe de vuit folis amb fotografies en què apareix la imatge del prelat.
 
La resposta del Vaticà: el bisbe fulminat
 
Després de considerar que la seva conducta i relació amb la seva secretària han estat impròpies, la Santa Seu ha degradat a Salinas a tornar a València per ser el tercer de l'arquebisbe homòfob de València, Antonio Cañizares. En els pròxims dies el seu lloc serà ocupat per l'actual bisbe auxiliar de Barcelona, Sebastià Taltavull fins que el Papa anomeni un bisbe nou per a l'illa.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#44
Anna fletxa Sant Adrià de Besòs
9 de setembre de 2016, 21.01 h

un paio molt grassonet! Una bona paga, una bona paia, una bona casa, una bona entrada de cap a l'infern!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
9 de setembre de 2016, 16.58 h

-fins i tot les famílies en parlaven. NO "fins a les famílies ho comentaven"
-les proves, gràcies a detectius. No "a través"
-els propers dies. No "en els pròxims"
-fins que el Papa nomeni un altre bisbe. No "anomeni"


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
Synera fletxa Barcelona
9 de setembre de 2016, 14.13 h

DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
Synera fletxa Barcelona
9 de setembre de 2016, 09.10 h

DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
9 de setembre de 2016, 08.49 h

#35

Al NAZI fascistas Vic (no te llmas así) ?.

A todo puerco le llega su San Martín.

El Atletic Madrid i el Real Madrid, ahora toman la misma medicina que el Barça.

JUA, JUA, JUA, JUA, JUA, JUA, JUA, JUA, JUA..............


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
9 de setembre de 2016, 08.35 h

L´església no és tan contundent amb els capellans pederastes...


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
jaume fletxa Esplugues de Llobregat
9 de setembre de 2016, 07.29 h

Es capellá Nicolau
Sempre du ses calces blanques
De tant d'anar de bergantes
Te es cap de sa fava blau.
2ª part
El rector de Sant Marçal
Va fer una fantasia
Se va esqueixar sa camisa
Amb sa punta des pardal.
3ªpart
Un frare es la remenava
A davall d'un salomó
Li va caure un cremaió
Damunt es cap de sa fava.
Remilllamps com espolsava
Era un gust es veure-lo
Dones pagueu un velló
Per veure-li sa cremada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
9 de setembre de 2016, 07.12 h



#35 Micaela , Romualda, reina de les cotorres histèriques franquistes i risiblement analfabetes:


Ets tan OBTUSA, tan CURTA, que et puc avisar de l' IMMENS RIDÍCUL que estàs fent sense cap perill de que ho entenguis i deixis d'escriure.


La teva histèria (causada perquè cap novio no et vol sodomitzar perquè el teu anus ple d'hemorroides els fa fàstic) és la millor garantia de que, per molt que t'humilli, et ridiculitzi i demostri en teu GROTESC ANALFABETISME, tu seguiràs servint... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
8 de setembre de 2016, 23.51 h

#33
#35



PAPANATES NAZI ESPANYATA


EL 12 OCT CONTAREM MAJORIES SILENCIOSES INDEPES



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
8 de setembre de 2016, 23.24 h

#34 AL NAZI DE FIGUERAS.

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1