El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 15:49 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Toni Albà llegirà un pregó alternatiu per la Mercè impulsat per entitats independentistes

L’acte s’ha organitzat contra la designació del pregoner oficial, Javier Pérez Andújar

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 11 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- L’actor Toni Albà llegirà el proper 22 de setembre un pregó alternatiu de les Festes de la Mercè. Promogut des de les xarxes socials i amb el suport d’entitats i empreses independentistes, l’objectiu de l’acte és protestar contra la designació del pregoner oficial, l’escriptor i articulista Javier Pérez Andújar, per part de l’Ajuntament. Els impulsors sostenen que Pérez Andújar “ha insultat en més d’una ocasió el moviment independentista” en els seus articles i per això “contraprogramaran” la seva lectura des del balcó de l’Ajuntament amb un acte paral·lel, en un lloc encara per determinar. L’acte va començar a gestar-se “de manera espontània” a Twitter i posteriorment s’hi han sumat les entitats independentistes La Coronela i l’entitat Memorial 1714.

Comparteix
   


Etiquetes
En aquest pregó paral·lel Toni Albà encarnarà la figura de Felip V. “Els organitzadors del pregó alternatiu han pensat que només Felip V pot fer un pregó millor que Pérez de Andújar (sic) i per aquest motiu serà l’encarregat de fer-ho”, sostenen en un comunicat enviat per Petrolis Independents (franquícia de la cadena Petro7), una de les tres empreses impulsores i que finançaran l’acte.
 
Està previst que la lectura d’Albà tingui lloc el mateix dia 22 a la tarda (coincidint amb el pregó oficial), però els organitzadors no han informat del lloc ni l’hora exacte, expliquen, “per evitar el boicot de l’Ajuntament”. L’anunci es farà “dos o tres dies abans” de la data, informen.
 
El motiu de l’organització d’aquest pregó alternatiu no és altre que mostrar el rebuig dels seus impulsors a la designació de l’escriptor Javier Pérez Andújar com a pregoner oficial d’aquesta edició de les Festes de la Mercè. Al també articulista de Sant Adrià del Besòs l’acusen d’haver “insultat en més d’una ocasió el moviment independentista”, en referència a impressions de l’autor en articles d’opinió sobre les mobilitzacions de l’11 de setembre o a una comparació de determinats representants independentistes amb els “aiatol·làs de l’Iran”.
 
Sobre la figura del seu pregoner, Toni Albà, destaquen que l’actor va acceptar fer-ne la lectura “desinteressadament” després que un usuari de Twitter llancés la proposta públicament a través d’aquesta xarxa social.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
14 de setembre de 2016, 10.48 h

#3

Si LLuiset, i per això Catalunya es la comunitat que mes aporta a España (con eñe)


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
14 de setembre de 2016, 10.31 h

ANIREM A GAUDIR-NE, EL PREGÓ DE LA MERCÈ DE L'AJUNTAMENT PER UN CATALÀ ESCRIPTOR I PARLANT EN LA LLENGUA DE L'"IMPERIO", I COMPARANT LA REVOLTA DEMOCRÀTICA I DELS SOMRIURES DE CATALUNYA, PORTADA A TERME PER TOTS ELS DEMÒCRATES AMB MAJORIA D'ESQUERRES DELS DE VERITAT, COMPARANT-NOS AMB ELS "TALIBANS", EXPLICITA, QUIN ELEMENT ÉS I QUIN CONSISTORI D'"ESQUERRES?, HEM DE SUPORTAR, TOT GRÀCIES A ICV, QUE FENT PUBLICITAT HO FAN MILLOR QUE LA COCA.COLA.I


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
mario! fletxa barna
14 de setembre de 2016, 09.54 h

Encara que jo no hi pugui ser estarè en absència allà, al costats de la nostra INDEPENDÈNCIA SEMPRE. Ja vaig dir dies enrrere que no hi hauria d'anar ningú a escoltar l'Andujar, un traidor a la nostra Pàtria si em permeteu dir-ho així.

TOTHOM amb l'ESTELADA a la mà. VISCA CATALUNYA LLIURE DE GENT TAN POC TRANSPARENT I BUTIFLERA

ANDAVANT LES ATXES!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
14 de setembre de 2016, 09.10 h

#3


Com que tens el cervell i el furor patriòtic al forat del cul, cada cop que et fots una
refregada amb el vibrador rojiguarro et surten les parides que escrius en aquest
comentari.


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Joan M fletxa Vcj's
14 de setembre de 2016, 08.56 h

Bona idea, alla ens veurem


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Synera fletxa Barcelona
14 de setembre de 2016, 01.25 h

BRAVO!

AL DE L'AJUNTAMENT NO ENS REPRESENTA.

ÉS LA IMPOSICIÓ D'UNA MINORIA DEPENDENTISTA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de setembre de 2016, 22.17 h



#3


BEJOTAAAAAAAAAAAAAAA A A A A A A !! !! !! !! . . . HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!



COM GOSES "TU" PARLAR D'IGNORÀNCIA, EING, DESCARAT CARADURA ??!!!



Au, et recordaré alguna de les teves escandalosament catastròfiques errades d'analfabet pancastellanista:





Aquest pobre idiota, ens va repetir cinquanta vegades aquella frase FALSA que ell atribuia a Bismarck, personatge del qual aquest ANALFABET CRETÍ del bejota no sabia ni escriure'n correctament el nom ( per exempl... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
13 de setembre de 2016, 21.54 h


#6 Com et matxaquen, Aragoneses, HA HA HA HA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
13 de setembre de 2016, 21.41 h



#5 Hay que ver , pobre chavalín, Aragoneses, como te quedan a ti gravadas en la mente las escenas de cuando eras un niño, en el lóbrego lupanar donde tu madre ejercia la prostitución.

Allí los clientes que chingaban con tu madre por diez duros, eran todos nazis, en realidad eran unos mocetones palurdos falangistas, a los que no les importaba meterla en un chichi repugnante, infestado de toda clase de asquerosas enfermedades. Y cuando dicho chichi estaba ocupado, no le hacian ascos a ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
13 de setembre de 2016, 20.33 h


#3

Vinga va que et farem la foto, LLUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS¡¡