El digital dels que votaran #SíSí. N. 3937. Dimarts, 20 de febrer de 2018 16:15 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Toni Alba escalfa motors pel pregó independentista

El pregó alternatiu al de Pérez Andujar agafa volada a mesura que s'apropa la data

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

L'actor Toni Albà comença a moure fitxa per promocionar el pregó independentista #MoltesMercès que tindrà lloc a Pla de Palau el 22 de setembre a les 19h. En un vídeo publicat al canal de YouTube fet per a l'ocasió


Toni Albà en un moment del vídeo promocional de #MoltesMercès
Toni Albà en un moment del vídeo promocional de #MoltesMercès
© YouTube

Comparteix
   


Etiquetes
El Merder 2016, l'actor juga amb els nervis i la preocupació de l'Ajuntament de Barcelona dirigint-se directament a l'alcaldessa de la ciutat, Ada Colau, que veu com el pregó d'Albà agafa força contra el del consistori amb Pérez Andújar, qui és conegut pels seus atacs a l'independentisme català i promoure l'odi contra el president Mas i Puigdemont a les xarxes socials.







Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
19 de setembre de 2016, 00.10 h

Hola a tots, no tinc molt temps, haig de treballar moooooolt per ajudar a aixecar el país, ja saps….en qualsevol cas, sempre que pugui us aniré saludant.

No vull ser mal educat però hi ha gent, perdó “gentussa” que de vegades no entenen bé el que significa ser català, català de mena vull dir, com els meus germans, germanes i un servidor. Ep! però això sí, de bon bressol, per que és clar, els Catalans som diferents, en néixer, ens diferenciem de la resta... dels Suecs?, Noruec... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
18 de setembre de 2016, 19.28 h


#20 Has de ser molt analfabet, Aragoneses, per citar el capellà Colton, un tio més o menys tan estúpid com tu


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
catala fletxa la nostra llengua
18 de setembre de 2016, 18.35 h

#24 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI , REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES, obviamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes ADIOS MAD MASS ADIOS
18 de setembre de 2016, 16.35 h

Queridos NAZIS,


Demos "merci" a Hollande y Vallas que han hecho en Francia una reforma laboral IDENTICA a la de Mariano Rajoy.


GRACIAS SOCIALTONTOS GABACHOS POR APOYAR LAS POLITICAS DEL PP Y DE MARIANO RAJPOY.



JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
max fletxa pla de santa maria
18 de setembre de 2016, 08.42 h

#13 Qui riu ultim, riu més i millor. "Soplapollas"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
David fletxa Badalona
17 de setembre de 2016, 22.18 h

escalfem motors contra franco-podemos !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Synera fletxa Barcelona
17 de setembre de 2016, 18.36 h

DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI , REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES, obviamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes ADIOS MAD MASS ADIOS
17 de setembre de 2016, 12.44 h

QUERIDO ABUELETE NAZI JUAN RUIZ DE FIGUERAS


GRACIAS MIAS Y DEL ESCRITOR ORIGINAL.

LA IMITACION ES LA FORMA MAS SINCERA DE LA ADULACION (Charles Colton)


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
17 de setembre de 2016, 10.48 h

PER LA MERCÈ EL 22 A LES 19 HORES, ALLÀ SEREM, CAL QUE TOTHOM SÀPIGA, QUE VENIN DELS VECTORS DE TOTA MENA DE FEIXISMES, IMPLANTAT PER FELIP V.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de setembre de 2016, 08.00 h





#9 Parlant a #16 dels teus tan genials com patriòtics invents, Cagarritoneses, vull expressar-te la meva solidaritat i el meu convenciment que és una injustícia no dotar l'exèrcit espanyol amb el teu millor invent, . . .





. . . el TRICORNI VOLADOR AUTOPROPULSAT !! !! !! !!




Quina pena que ningú no es prengui seriosament les teves invencions , Aragoneses/Cagarritoneses.




Agradi o no agradi, haurien de reconèixer que una patrulla de 6 o 7 militars volant pels aires amb e... Llegir més