El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimecres, 18 d'octubre de 2017 02:20 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Què li passa a Lídia Heredia?

La presentadora d''Els Matins' de TV3 busca polèmica entre Esquerra i Convergència on no n'hi ha

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 14 vots )
carregant Carregant

La periodista Lídia Heredia encarregada de conduir la primera part del programa ‘Els Matins’ de TV3, ha protagonitzat un moment de tensió aquest dimarts en entrevistar Sergi Sabrià, portaveu d'Esquerra, amb motiu de les declaracions de l’exconseller Francesc Homs a Catalunya Ràdio. Homs ha explicat que el govern espanyol va fer arribar una proposta al govern català capitanejat per Artur Mas que si aquest no sortia a analitzar els resultats del 9N no hi hauria represàlies judicials i Heredia ha preguntat i repreguntat a Sabrià sobre aquest tema furgant per buscar-ne alguna polèmica. Tant és així que el mateix Sabrià li ha etzibat: "vostè busca polèmica allà on no n'hi ha" i per defensar-se Heredia ha replicat "ja veig que vostè no vol respondre cap pregunta". El cert és que Sabrià ha valorat que els fets demostren les maneres d’un Estat debilitat incapaç d’aturar la força imparable d’un poble, que el resultat ja es va veure i intentar canviar el focus a un altra lloc no aporta res de nou.


sergi sabrià, lidia heredia
Lídia Heredia entrevistant a Sergi Sabrià

Comparteix
   


Etiquetes
 
El periodisme d'Heredia
 
No és la primera vegada que Heredia patina de manera sonada. Ja ho va fer ara fa un parell d'anys quan va canviar al castellà a mitja entrevista amb l'actual director d''El Español', Pedro J. Ramírez, i aquest li va etzibar: "per què canvia vostè del català a l'espanyol per parlar de la reforma de la constitució?". El periodista va aprofitar l'ocasió per carregar contra la immersió lingüística i reclamar que el castellà hauria de ser vehicular a l'escola.
 
Ben esperpèntica també fou la posada en escena d'Heredia, juntament amb l'Helena García Melero, amb la coronació de Felip VI. L'emissió d'aquell programa fou un massatge reial sense precedents a TV3 i que va convertir el magazín informatiu de referència de la televisió nacional catalana en un espai al més pur espanyol sobre gent i cor.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
JCV fletxa Santa Cristina d'Aro
21 de setembre de 2016, 20.26 h

I a aquesta presentadora o moderadora, no la poden fotre al carrer ? Per molt menys, acomiaden treballadors i obrers (que també són treballadors), fotent-los a la misèria. Les seves baixades de cavall o errades, indiquen que la ideologia d'aquesta noia, té molt que desitjar


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
21 de setembre de 2016, 16.20 h

#5

Definició de un unionista dit fascistas Vic :

PESAT - RENCUNIÓS - ENVEJÓS- ACOMPLEXAT (dels seus origens) - SOLITARI (per això emprenya aquì )-

TITLLA DE NAZI ALS CATALANS i ell milita amb grups NAZIS. - i

si se li toca la flauta, BALLA....... de rabia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Pere fletxa Barcelona
21 de setembre de 2016, 13.44 h

Ja va sent hora que demanem la dimissió dels capitostes que manotegen TV3, i d'aquesta senyora. Gens coherent la TV3 amb el moment que viu Catalunya. Potser la grapeja a l'ombra el Godó que volia abduïr-la tot subventcionant-la. Potser TV3 traidora refugiada en justificacions de transversalitat i prresència de "tothom" sense criteri de majories. En tot cas ja som moltíssims els que rebutgem la seva aparent imparcialitat. cal que les majories parlamentàries actuin...


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
21 de setembre de 2016, 11.37 h

#18

Fascistas Vic :

De debò et val la pena tan de esforç, PER RES..... el mateix empleat per collir patates a la teva "aldea", et donaría un rendiment. I tans sacs per x, = a XXXXXXXXX


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
21 de setembre de 2016, 08.52 h

#18


SEMPRE OLVIDAS LA PROCLAMA MAS IMPORTANTE:


"VIVA MI VIBRADOR DE LA ROJIGUARRA"


QUE HARIAS TU SIN TU AMULETO-ANAL ESPAÑATA ?


COMO MASTURBARIAS TU FUROR ANAL- PATRIOTICO SIN EL ?



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Synera fletxa Barcelona
21 de setembre de 2016, 08.29 h

#21

LA LEGÍTIMA DUI QUE RECOLZARAN ELS USA:

El Congrés USA i l'Alt Dictamen del TIJ

En la compareixença al congrés, Williams va assegurar que si Catalunya proclamava la independència cercaria ‘el reconeixement internacional d’acord amb la voluntat del seu poble i no pas d’acord amb les disposicions de la constitució espanyola’. Invocà tot seguit la sentència de la Cort Internacional sobre Kossove de 22 juliol 2010 i recordà que no hi havia cap precepte de la llei internacio... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Synera fletxa Barcelona
21 de setembre de 2016, 08.13 h

DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010


- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
MIGUEL ROMUALDO = MICAELA ROMUALDA fletxa LA MALALTA MENTAL DESEQUILIBRADA ANALFABETA
21 de setembre de 2016, 07.31 h






#11 COM VOLS TU PARLAR D'HISTÒRIA, SI NO SABIES NI ESCRIURE "CAROLINGIO" I ESCRIVIES "CAROLIGNO" ??!!


Es pot comprovar a:


comentaris 14 i 41 de http://www.directe.cat/noticia/370728/el-tc-suspen-la-convocatoria-del-9n-i-la-llei-de-consultes-estemconvocats9n-dema19hajuntam .


Qui llegeixi un dels comentaris anteriors podrà riu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
MIGUEL ROMUALDO = MICAELA ROMUALDA fletxa LA MALALTA MENTAL DESEQUILIBRADA I MARICONETA.
21 de setembre de 2016, 07.19 h



HA HA HA HYA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA , MIREU COM VA DE BÒLIT LA DESEQUILIBRADA ANALFABETA HISTÈRICA:


#3 #5 #6 #8 #9 #11 #12 #13 #14 #16 #17 #18


MICAELAAAAAAAAAAAAA , PALURDAAAAAAAAAAAA


HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
20 de setembre de 2016, 23.19 h

En palabras de José Javier Esparza, “Cataluña es una de las patas que forman España. Lo que vemos el 11 de septiembre se apoya en una falsificación: tomar los episodios de 1714 como una guerra entre Cataluña y España cuando en realidad era una guerra civil española”.


ARA MES QUE MAI:

VISCA CATALUNYA , VIVA ESPAÑA SIEMPRE!!!!!!!!!!1

VIVA EL REY Y MUERA EL MAL GOBIERNO DE ERC Y CDC!!!!!!!!!!!!1