directe ! a La República. N. 4087. Divendres, 20 de juliol de 2018 10:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Milers de bascos també es manifesten per l'autodeterminació catalana

Han recorregut els carrers de Donostia amb crits d'independència

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Milers de persones han marxat aquest dissabte a Sant Sebastià, coincidint amb la històrica marxa barcelonina, contra la retallada de l'Estatut català per part del Tribunal Constitucional espanyol. La manifestació la convocava l'Esquerra Abertzale, EA i Alternatiba. Al darrera d'una pancarta amb el lema 'Somos una nación. Autodeterminación', els manifestants han recorregut alguns dels carrers cèntrics de Sant Sebastià en una tarda de sol i calor durant la qual s'han escoltat consignes a favor de la independència i lemes a favor dels presos d'ETA, informa ETB.


Comparteix
   


Etiquetes
Segons la dirigent abertzale i alcadessa d'Hernani, Marian Beitialarrangoitia, la marxa ha estat 'solidària' amb Catalunya, ja que els bascos també han reivindicat que són una nació i han defensat els seus drets com a poble.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
14 de juliol de 2010, 18.15 h

-s'han sentit consignes. No 's'han escoltat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
11 de juliol de 2010, 16.28 h

Milesker, euskal lagunak !


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Anna fletxa Barcelona
11 de juliol de 2010, 14.45 h

Gràcies companys!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
11 de juliol de 2010, 14.31 h

A partit d'ara hi ha dos tipus de partits polítics.

A) Els espanyolistes, que encara voldran un estatutet i que tot segueixi com fins ara. (Contraris a la llibertat de Catalunya)
B) Els que vulguin ser Estat!


Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Ramon fletxa Barcelona
11 de juliol de 2010, 13.55 h

ens independitzarem alhora, aquest malson que es diu Espanya té els dies comptats, lo que no pot ser no pot ser, i a més, és impossible.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
xavier fletxa barcelona
11 de juliol de 2010, 13.29 h

catalanes y estarras cogidos de la mano , esa imagen lo dice tod del independentismo catalan


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
11 de juliol de 2010, 12.24 h

Gora Euskadi! Visca Catalunya Lliure! Gràcies Euskadi pel vostre suport.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
11 de juliol de 2010, 09.56 h

" contra la retallada de l'Estatut català per part del Tribunal Constitucional " Segur que la manifestacio va ser contra aixo??? Qui us paga de Madre i Montilla a mitges ???


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
CIU=PP fletxa SÓN EL MATEIX GOS AMB DIFERENT COLLAR
11 de juliol de 2010, 08.50 h

VISCA CATALUNYA I GORA EUSKALERRIA LLIURES I INDEPENDENTS!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
11 de juliol de 2010, 06.16 h

Gràcies Euskalerria. Nosaltres també estem amb vosaltres.