El digital dels que votaran #SíSí. N. 3905. Divendres, 19 de gener de 2018 19:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ridao: 'A les eleccions la gent haurà de triar si ens quedem com estem o iniciem un procés cap a la independència'

'La llibertat només té un límit, la llibertat popular'

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El secretari general d'Esquerra, Joan Ridao, ha celebrat que aquest dissabte el poble de Catalunya sortís massivament 'en una manifestació històrica'. Ridao ha assegurat, després de la manifestació independentista del 10J, que 'si Espanya no escolta i és sorda, nosaltres no hem emmudit. La unitat és molt important però la unitat per si sola no serveix per a res'. Per a Ridao, 's'ha tancat una porta i s'ha liquidat l'Estat autonòmic, és per això que en les pròximes eleccions la gent ha de fer sentir la seva veu i ha de triar si ens quedem com estem o fins i tot anem endarrere i fem una reparació de l'Estatut de planxa i pintura, o comencem un procés de transició pacífica i democràtica cap a la independència'.
ridao, pensions
Comparteix
   


Etiquetes
Ridao ha assegurat que 'la llibertat només té un límit, que és la voluntat popular' i ha fet una crida als manifestant perquè a les pròximes eleccions també es pronunciïn, 'sinó després no ens queixem', ha dit.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
12 de juliol de 2010, 10.56 h

#3 Ja!!! Vull dir que ja ho entenc. Hi posarem en Màs al setial de la GENERALIDAD CATALANA (perquè d'aquí poc, podria haver-se de dir així), i en Duran el posarem al Govierno de Madriz de ministre oi ????. O potser millor la Camacho ????. Així la podridura política, serà més compartida, València + Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
maria fletxa LLeida
12 de juliol de 2010, 08.39 h

#5 CIU això no ho dirà mai perquè no s'ho creu, a ells els hi ha anat molt bé com han estat fins ara, sempre amb l'ambigüitat del que els hi convé, tal com bufa el vent. Tenim un perill molt gran, en les properes eleccions ens podem trobar un pacte CIU-PSC i hem begut oli!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
CIU=PP fletxa SÓN EL MATEIX GOS AMB DIFERENT COLLAR
12 de juliol de 2010, 00.12 h

RIDAO NOMÉS HA DIT EL QUE ÉS MÉS QUE EVIDENT, QUE LES PRÒXIMES ELECCIONS AL PARLAMENT SERAN UN PLEBISCIT EN QUE ES DECIDIRÀ QUIN CAMÍ SEGUIREM SI EL CAMÍ CONSTITUCIONALISTA DE CIU, PSC-PSOE I PP O EL DELS VERITABLES PARTITS INDEPENDENTISTES QUE TREBALLARAN PER LA VERITABLE AUTODETERMINACIÓ. SI CIU NO ESTÀ EN EL PRIMER GRUP I ÉS AL SEGON NOMÉS HA DE DIR QUE S´HA ACABAT EL MINI- AUTONOMISME I QUE TREBALLARÀ PER L´ESTAT PROPI. CIU AIXÒ NO HO DIRÀ MAI PERQUÈ ELS SEUS FIANÇADORS ELS... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
CIU=PP fletxa SÓN EL MATEIX GOS AMB DIFERENT COLLAR
12 de juliol de 2010, 00.00 h

#3
I QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE FER PRESIDENT MONTILLA I FER PRESIDENT MAS SI ELS DOS SÓN CONSTITUCIONALISTES I CAP D´ELLS ÉS INDEPENDENTISTA. Et recordo que qui va clavar la primera punyalada per l´esquena a l´estatut no va estar montilla sinó que va estar el mas pactant la primera gran retallada amb zapatero o vols que et pengi la foto perquè et quedi clar. Fins que molts babaus set ciències d´aquest país no se n´adonin que ens calen partits el suficientment forts i independenti... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Jordi fletxa Cardona
11 de juliol de 2010, 22.06 h

¿Ridao és uns dels caps d'un partit que ha regalat, per dues vegades, la presidència del nostre país a un partit manat des de Madrid? De què collons en parla ara...? A les properes eleccions pagaran el haver fet president a un espanyolista com Montilla.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
CIU=PP fletxa SÓN EL MATEIX GOS AMB DIFERENT COLLAR
11 de juliol de 2010, 20.25 h

AIXÒ QUE DIU EL RIDAO ESTÀ MÉS CLAR QUE L´AIGUA. EN LES PROPERES ELECCIONS NOMÉS HI HAURAN DUES OPCIONS, EL BLOC CONSTITUCIONALISTA QUE MAI FARÀ UN PAS MÉS ENLLÀ DE LA SIMPLE MINI-AUTONOMIA ADMINISTRATIVA I EL BLOC INDEPENDENTISTA QUE TREBALLARÀ PER L´ESTAT PROPI. ARA NOMÉS CAL QUE ELS PARTITS INDEPENDENTISTES SAPIGUEM GUARDAR-SE LES RANCÚNIES PERSONALS I ELS PROTAGONISMES PERSONALS PERQUÈ L´INDEPENDENTISME SUMI I NO VAGI DIVIDIT SINÓ HO FAN AIXÍ DEMOSTRARAN QUE NO SÓN DIGNES DE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
11 de juliol de 2010, 16.47 h

A partir d'ara hi ha dos tipus de partits polítics a Catalunya.

A) Els espanyolistes, que encara voldran un estatutet, refer pactes o diàlegs, i que tot segueixi com fins ara. (Contraris a la llibertat de Catalunya)
B) Els que vulguin ser Estat!

Go for it, Catalonia!
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!