El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 07:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La provocació de SCC a Carles Puigdemont i Ada Colau

Els convida a assistir al seu acte del 12O a Nou Barris

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

L'unionisme ja no sap com provocar i avui, SCC ha demanat al president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i a l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que assisteixin a l'acte que organitzen de cara el 12 d'octubre a la capital catalana. Els líders de l'entitat, Rafael Arenas i José Domingo, han explicat que l'entitat organitza una festa a Nou Barris per posar l'accent en el caràcter "popular" de la jornada amb actuacions musicals i intervencions polítiques. Serà un acte de tarda, amb un globus aerostàtic com a "icona" de la festa. 
José Domingo, Rafael Arenas, scc, societat civil catalana
El vicepresident de SCC, José Domingo, i el president de l'entitat, Rafael Arenas
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
Un altre cop, el paper de víctimes
 
Domingo ha lamentat les dificultats amb què ha tingut SCC per organitzar aquest acte espanyolista. Denuncien haver topat les institucions de l'ajuntament per definir-ne la ubicació i ho han definit com a "problemes burocràtics i demores injustificades". "Lamentem que altres entitats tinguin una estora de pell per realitzar aquests esdeveniments", s'ha queixat Domingo. S'ha mostrat confiat per superar "els mals entesos" i precisament per això ha insistit en la presència de Colau a l'acte.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
28 de setembre de 2016, 08.58 h

Fainé y su niña bonita y fascista SCC continua haciendo facismo-vaticano-copista de sinverguenzas,
La Caixa es una organizacion terrorista-franquista como la COPE-SCC?
ai Faine, EL CIELO NO ES UN NIDO DE LADRONES, FACISTAS Y GENOCIDAS COMO USTED


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
27 de setembre de 2016, 12.10 h

L'ESTIU VA SER DIVERTIT VEURE PASSAR PER LES PLATGES L'AVIONETA D'AITAL ORGANITZACIÓ, AMB EL SEU ESLÒGAN BILINGÜE DE "YO, ESPANYA"


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Carles fletxa Barcelona
27 de setembre de 2016, 11.05 h

SCC hauria d'estar contenta amb la Colau, ja que els hi restitueix les severs "estàtues"


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
27 de setembre de 2016, 09.34 h

#9

Quina llàstima. La ironia agués estat bè.............

Per que al fascistas Vic,LA MEGAFONIA LI XIRRÍA .


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9

Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
27 de setembre de 2016, 08.57 h



El del meu nick, fa hores que no surt. Avui jo farè de fascistas Vic.


Franco era un........................... GRAN DEMÓCRATA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,y quien no lo reconozca es que no es................
patriota. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tenìa un solo huevo, pero era un GRAN HIJODE P...........y no le impidiò ser uno de los tres DICTADORES........
Bien, esto es lo que dicen nuestros enemigos.......................serán salvajes------------------------------


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
27 de setembre de 2016, 08.39 h

#4


El 12 OCT tornarem a contar majories silencioses independentistes
Segons la regla de 3 dels unionistes, tots els que ens quedarem a
casa som independentistes.



FUCK OFF 5PA1N BYE BYE



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
27 de setembre de 2016, 07.50 h



Tornarèm a riure el 12 de Octubre.

Encara que no es agradable, veure una manifestació dels ultres. SON SUMMAMENT AGRESSIVES. NO PODEN OBLIDAR "EL BRAZO EN ALTO Y PUÑO PRIETO" I CRIDANT COM A BOIXOS

Recorden époques franquistes..


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
27 de setembre de 2016, 07.04 h




Cal respondre amb amabilitat a l'anmabilitat.



Jo convido a la SCC a la manifestació que penso fer el 11 d'octubre al Pol Sud d'inaccessibilitat , per reivindicar el respecte als pingüins emperadors tan sovint atacat per la foca lleopard..



P.S. - Si per A o per B a darrera hora jo no pugués assistir-hi, no passa res: que ells tots sols facin les reivindicacions escaients




Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
eskimal fletxa pol nord
27 de setembre de 2016, 04.35 h

#3 majories silencioses, invisibles, insipides, inolores........ en fi..... inexistents