El digital dels que votaran #SíSí. N. 3903. Dimecres, 17 de gener de 2018 20:46 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La #MarcaEspaña ensopega a cada nou informe socioeconòmic internacional que es publica

El risc de pobresa dels nens de l’Estat és el cinquè més alt de tota la Unió Europea i la percepció de corrupció es dispara

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

L'Estat espanyol és, després de Moldàvia i Kosovo, el país europeu on els ciutadans tenen l'índex de percepció del problema de la corrupció més elevat. Concretament, dos de cada tres ciutadans consideren que la corrupció és un dels problemes més greus que afronta el país, segons els resultats que llança l'últim Baròmetre Global de la Corrupció presentat per l'organització Transparència Internacional. Un altre dada publicada avui i que deixa Espanya més malparada, si pot ser, és que un 34,4% dels nens i nenes que viuen a l'Estat es troben en risc de pobresa i exclusió social, segons l'Eurostat.
mariano rajoy, ensopegar, pp
Mariano Rajoy ensopegant

Comparteix
   


Etiquetes
Quedar-se a Espanya és un mal negoci. Cada cop que organismes internacionals ofereixen dades politicoeconòmiques i socioculturals, l'Estat queda retratat mostrant la seva constant debilitat, decrepitud i caducitat. Ara ens centrem en dues dades publicades justament avui.
 
Una percepció ciutadana pèssima
 
L'Estat espanyol és, després de Moldàvia i Kosovo, el país europeu on els ciutadans tenen l'índex de percepció del problema de la corrupció més elevat. Les dades referides a Espanya coincideixen amb els de països com Moldàvia i Kosovo en què, segons ha afirmat l'organització, "la corrupció és sistemàtica". "La percepció de la corrupció és un problema i està absolutament disparada", ha apuntat el catedràtic de la URJC, Manuel Villoria i responsable de l'estudi.
 
Pobresa infantil extrema
 
L'Estat espanyol va finalitzar l'any passat amb 2.863.000 nens en risc de pobresa i exclusió social, davant els 2.769.000 que es van registrar el 2010, segons dades publicades aquest dimecres per l'Eurostat, l'oficina d'estadística europea. Aquestes xifres suposen haver passat d'un 33,3% d'infants en aquesta situació a un 34,4% en només cinc anys. L'informe situa a Espanya com el cinquè estat dels 28 on aquest problema es troba més accentuat, només per darrere de Romania (46,8%), Bulgària (43,7%), Grècia (37,8%) i Hongria (36,1%). En aquest sentit, l'Estat espanyol supera en gairebé 8 punts percentuals la mitjana europea, que és d'un 26,9%.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
Josep Pagés i Canaleta de Cardedeu .. TOT EN CATALÀ fletxa NO A LAS CORRIDAS DE TOROS NI EN CATALUNYA NI EN ESPAÑA .. CAL PROHIBIR EL CRUEL CORRABOUS .. FORA SANTI VILA DIMITE MARXA PLEGA NO TE VOLEM .. MAL CONSELLER DE CULTURA DE CATALUNYA EL PITJOR
18 de novembre de 2016, 01.55 h

LA POBRESA MATA A CATALUNYA No nomes al Tercer Món .. La Gent Moren a Catalunya per culpa de la Pobresa LA POBRESA Culpa de la CRISIS Economica i les Fortes Retallades socials Que han FET mes RICS els que ja hu eren Y MES POBRES ELS QUE TAMBE .. JA EREN POBRES .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
17 de novembre de 2016, 17.15 h

#8 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Aragoneses Orientales(que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI , REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES, obviamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes ADIOS MAD MASS ADIOS
17 de novembre de 2016, 13.43 h

QUERIDOS NAZIS, DAD GRACIAS AL PP Y A RAJOY. AJO Y AGUA PARA VOSOTROS.

España se libra de la congelación de los fondos europeos pese al exceso de déficit
Bruselas considera que España ha tomado medidas efectivas para contener el déficit

http://economia.elpais.com/economia/2016/11/16/actualidad/1479283717_542755.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
17 de novembre de 2016, 11.19 h

Què practicar el ballet francès ara?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
17 de novembre de 2016, 05.27 h

Qui deia que era una no sé qantes potència del món?

Ah sí! El mentider de l'Ansar.

Aqiest tampoc el jutjen?


Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
17 de novembre de 2016, 00.14 h



IMMORAL.....VERGONYÓS.....IMMORAL....VERGONYÓS...............

QUE LA DELINQÜÈNCIA DE UN EX-MINISTRE SURTI PREMIADA.

QUI POT APROVAR AIXÒ, SI NO ES DE ALGUNA MANERA UN DELINQÜENT..??????


Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
16 de novembre de 2016, 22.35 h

Un pobre home que no arribaria enlloc fora de l'Estat espanyol, ni tan sols a CAT.

I a L'Estat espanyol que ha construit?

Algú m'ho podria dir, hm?


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Susanna fletxa Barcelona
16 de novembre de 2016, 21.43 h

ha ha ha ha