El digital dels que votaran #SíSí. N. 3907. Diumenge, 21 de gener de 2018 09:26 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Trump demostra en una setmana la ínfima influència espanyola al món

Espanya és l'estat europeu més gran i amb més població a qui el president electe nord-americà ha girat l'esquena

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

Guifré Jordan @enGuifre – Donald Trump no serà president dels Estats Units de ple dret fins el 20 de gener de l’any vinent, però no perd el temps i en la primera setmana com a president electe ell o el seu vicepresident, Mike Pence, ja han parlat amb 29 caps d’estat o de govern d’arreu del món. Entre ells, però, no hi ha Mariano Rajoy, cosa que representa una mostra de la influència que Madrid té per qui serà el màxim responsable de la primera economia mundial. El Wall Street Journal ha publicat la llista dels 29 escollits


Comparteix
   


Etiquetes

Espanya, l'estat més gran d'Europa a què Trump ignora 

El Regne Unit, França, Alemanya, Itàlia... Trump o Pence han parlat amb els estats més grans de l’Europa occidental excepte amb l’Estat espanyol. De fet, es tracta del país més gran de tot el continent i amb més població que de moment l’excèntric magnat ha marginat en les seves converses. Madrid és al 14è lloc al rànquing mundial en PIB segons el Fons Monetari Internacional i només hi ha un país, Brasil, més a dalt en aquesta classificació amb qui el duet Trump-Pence no hagi parlat encara.

Trump ja ha parlat amb una representació de líders de totes les zones geogràfiques del món

El president electe nord-americà i el seu número 2 ja han mantingut converses amb els grans països de la UE, Rússia, Ucraïna, Turquia i els més poderosos de l’Àsia –Xina, el Japó i Corea del Sud—, a banda de diversos estats del continent americà, com el Canadà, Mèxic i Argentina. Trump també ha cregut oportú intercanviar impressions amb territoris de l’Orient Mitjà i Àfrica –com ara Qatar, els Emirats Àrabs Units, Aràbia Saudita i Egipte—, Oceania –Austràlia i Nova Zelanda— i estats estratègics com Israel o el Líban. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
Josep Pagés i Canaleta de Cardedeu .. TOT EN CATALÀ fletxa NO A LAS CORRIDAS DE TOROS NI EN CATALUNYA NI EN ESPAÑA .. CAL PROHIBIR EL CRUEL CORRABOUS .. FORA SANTI VILA DIMITE MARXA PLEGA NO TE VOLEM .. MAL CONSELLER DE CULTURA DE CATALUNYA EL PITJOR
19 de novembre de 2016, 05.20 h

DONALD TRUMP = RAJOY = PUIGDEMONT = ALBERT RIVERA ..Tots de DRETES Tots Fen Retallades Socials Tots sen Corruptes


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
18 de novembre de 2016, 21.36 h

#18 Espanya també és una potència en la seva zona, és el PRIMER país d'Europa en feixisme, en ignorància , en corrupció i en atur.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Marc fletxa Calafell
18 de novembre de 2016, 18.58 h

y Argentina? y Brasil? y Nigeria? y Indondesia? y La India? Son potencias en sus zonas geográficas y no ha hablado con ellas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
18 de novembre de 2016, 13.30 h



EL GOVERN ESPANYOL, SON UNA PANDILLA DE LLADRES........DE MANIPULADORS.....DE CORRUPTES......

EL MON ES RIU D'ELLS. !!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
18 de novembre de 2016, 11.33 h

#16


CANALETA, LA MAIRENA DE CARDEDEU


Quin sou cobra el teu novio, el municipal de la porra de Cardedeu ?
Aragoneses o puteta Canaleta, quantes vegades repetiras les mateixes
mentides ?
Perquè no repeteixes les vegades que t'encula el .municipal de Cardedeu ?



.


.



Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Josep Pagés i Canaleta de Cardedeu .. TOT EN CATALÀ fletxa NO A LAS CORRIDAS DE TOROS NI EN CATALUNYA NI EN ESPAÑA .. CAL PROHIBIR EL CRUEL CORRABOUS .. FORA SANTI VILA DIMITE MARXA PLEGA NO TE VOLEM .. MAL CONSELLER DE CULTURA DE CATALUNYA EL PITJOR
18 de novembre de 2016, 10.12 h

LA POBRESA PORTA LA MORT HORRIBLE A CATALUNYA ,, Una mostra esta a REUS Amb la Dona Morta va morir pasan Fred i sola sense ningu la ajudes ni ELS Serveis Socials ... PUIGDEMONT ... NO LLUITAR CONTRA LA POBRESA Porta morin els Pobres NO TE FA VERGONYA .. Asobre bas i apujes EL SOU ELS CONSELLERS HE .. i als Politics .. 40 ALCALDES LLADRES Cobren SOBRESOUS EN DIETAS Que no els toca aixo es ROBA Diners als pobres deixar-los sense res


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
18 de novembre de 2016, 02.35 h

#9


Y a tu t'agrada el municipal de la porra i ningú és queixa a Cardedeu
Ho sap tot el poble i fins i tot el Trump.
Surt de l'armari i penja la bandera de l'Arc de Sant Martí al balcó.


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
18 de novembre de 2016, 02.35 h

#9


Y a tu t'agrada el municipal de la porra i ningú és queixa a Cardedeu
Ho sap tot el poble i fins i tot el Trump.
Surt de l'armari i penja la bandera de l'Arc de Sant Martí al balcó.


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
18 de novembre de 2016, 02.35 h

#9


Y a tu t'agrada el municipal de la porra i ningú és queixa a Cardedeu
Ho sap tot el poble i fins i tot el Trump.
Surt de l'armari i penja la bandera de l'Arc de Sant Martí al balcó.


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
18 de novembre de 2016, 02.35 h

#9


Y a tu t'agrada el municipal de la porra i ningú és queixa a Cardedeu
Ho sap tot el poble i fins i tot el Trump.
Surt de l'armari i penja la bandera de l'Arc de Sant Martí al balcó.


.