El digital dels que votaran #SíSí. N. 3873. Dilluns, 18 de desembre de 2017 11:42 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

L'estranya insinuació de MundoDeportivo sobre la mort de Rita Barberà

El mitjà esportiu fa una notícia on relaciona altres 5 morts de persones relacionades amb la trama Gürtel

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Sorprenent informació destacada en l'edició digital de Mundodeportivo que abandoa ens esports per dedicar-se a l'actualitat. Dedica una notícia a la mort de Rita Barberà i la relaciona amb altres morts de 5 figures més implicades o esquitxades amb el cas de corrupció Gürtel.
rita barbera

Captura de pantalla de mundodeportivo
Captura de pantalla de mundodeportivo

Comparteix
   


Etiquetes
El diari esportiu Mundodeportivo ha volgut practicar un esport de risc i ha fet una notícia on relaciona diferents morts amb la de l'exalcaldessa de València: "Rita Barberá no és la primera mort que està relacionada amb la trama Gürtel. Des de gener de l'any 2014 han mort ja fins a cinc imputats més."
 
En aquest sentit parla de Francisco José Yáñez, María del Mar Rodríguez Alonso, Isidro Cuberos, Francisco Sánchez Arranz i José Martínez Núñez, de les seves morts, en quin moment es van produir i que totes estan relacionades amb la trama Gürtel.
 
Malgrat que sigui un lloc sorprenent on s'ha publicat la notícia, és cert que indueix a reflexionar.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
Josep Pagés i Canaleta de Cardedeu .. TOT EN CATALÀ fletxa NO A LAS CORRIDAS DE TOROS NI EN CATALUNYA NI EN ESPAÑA .. CAL PROHIBIR EL CRUEL CORRABOUS .. FORA SANTI VILA DIMITE MARXA PLEGA NO TE VOLEM .. MAL CONSELLER DE CULTURA DE CATALUNYA EL PITJOR
26 de novembre de 2016, 03.38 h

ARA QUE ESTEN DIA CONTRA LA VIOLENCIA MACLISTA MACHISTA DE GENERE .... A RITA BARBARA ...Per mi se la a Castigado més perseguido més PER SER DONA i no tan per ser una posible Corrupta perque ENCARA NO ESTABA ACUSADA DE CORRUPTA ...Altres HOMES CORRUPTES No se les a persegui ni arrinconado con a ella li han fet .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
25 de novembre de 2016, 12.45 h

#3

Beneficiava a tot el PP en plé i a alguns empresaris...........

LA FAMÍLIA VIGILARÀ...... O PASSARÀ PÀGINA FARTS DEL PP.....???


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
sentit comú fletxa 9barris
25 de novembre de 2016, 10.53 h

Una persona pública que escarneix i se´n fot públicament d´un fet desgraciat d´uns ciutadans seus, perdoneu-me però, no es mereix cap homenatge..........., ni aquí ni a la Xina ni a Tombouctú.

O es que algú ja ha perdut la memòria ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
pengyu fletxa tarragona
24 de novembre de 2016, 20.32 h

Joder con la Camorra española. Ahora me pongo a ver la peli del Padrino por si atisbo alguna cosa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Josep Pagés i Canaleta de Cardedeu .. TOT EN CATALÀ fletxa NO A LAS CORRIDAS DE TOROS NI EN CATALUNYA NI EN ESPAÑA .. CAL PROHIBIR EL CRUEL CORRABOUS .. FORA SANTI VILA DIMITE MARXA PLEGA NO TE VOLEM .. MAL CONSELLER DE CULTURA DE CATALUNYA EL PITJOR
24 de novembre de 2016, 20.06 h

3 ) JO Faix una Diferenta pregunta a la teva ... ¿ A QUI BENEFICIA ARA LA MORT DE RITA BARBARA ? La resposta esta clara i a la vista de tots .. ALS DIARIS Que fan grans ventes ambv la seva Mort grans Titulars .. LES TELEVICIONS Públicas y Privades ,, que fan Programes Especials sobre la vida i mort de RITA BARBARA ... Moltes Tertulias nomes paren de Rita Barbara . y LES EMISORES DE RADIO .... E3s ve3r4i8tat la DI8... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Josep Pagés i Canaleta de Cardedeu .. TOT EN CATALÀ fletxa NO A LAS CORRIDAS DE TOROS NI EN CATALUNYA NI EN ESPAÑA .. CAL PROHIBIR EL CRUEL CORRABOUS .. FORA SANTI VILA DIMITE MARXA PLEGA NO TE VOLEM .. MAL CONSELLER DE CULTURA DE CATALUNYA EL PITJOR
24 de novembre de 2016, 19.47 h

A ESPAÑA ,, Tenin altres casos de Persecusió per Ser Corruptes i famosos o Politic o Empresari ,,, .Qui no Recorda .. AL GRAN JESUS GIL y GIL , Alcalde de MARBELLA ,,, Cuan el era Alcalde de Marbella este nombre sortia a la prensa de tot el Món . per las seves grans festes Millonarias que feia . JESUS GIL Y GIL El podrien dir Con DONALD TRUMP UN POLITIC POPULISTA Y DE DRETES ...... Despres tenin el Empresari Populis... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
24 de novembre de 2016, 18.31 h

Quan els cans lladren, qualque cosa hi ha.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
tururu fletxa turuleta
24 de novembre de 2016, 15.19 h

#8 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
24 de novembre de 2016, 14.47 h


cualquier cosa menos dejar en paz a losmuertos.


esos insinuadores deben ser los mismo sNAZIS que acusaban a un agente suicida del CNI del atropello de la abueltat Casals en el paso de peatones por un ciclista.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
24 de novembre de 2016, 14.05 h

Altres diaris també en parlen.

http://www.elplural.com/2016/03/08/el-cobrador-de-sep%C3%BAlveda-el-%C3%BAltimo-fallecimiento-entre-sombras-de-la-g%C3%BCrtel

http://espiaenelcongreso.com/2015/10/30/el-jefe-de-prensa-de-arenas-y-los-5-muertos-de-la-gurtel/

http://www.eljueves.es/medio/2016/11/23/muere-rita-barbera_abaa0a70.jpg