directe ! a La República. N. 4083. Dilluns, 16 de juliol de 2018 14:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Familiars de Rita Barberá s'acarnissen amb Rajoy: "Recaerá sobre tu conciencia"

Líders del PP assisteixen al funeral quan la família havia demanat que no volia polítics

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha assistit aquesta tarda al funeral celebrat al tanatori municipal de València en memòria de l’exalcaldessa Rita Barberá. Però no hi ha hagut la pau típica que es respira en un funeral. Rajoy ha rebut diferents improperis i 'mals d'ull'. "Tant que ella ha donat per vosaltres i com l'heu deixat caure. Recaurà sobre la teva consciència" li ha etzibat un familiar de l'exalcaldessa de València a Rajoy entre la multitud. Rajoy ha hagut d'assumir males mirades, i els moments de tensió per haver expulsat Rita Barberà del partit pels diferents casos de corrupció que l'havien esquitxat de ple.
mariano rajoy
Mariano Rajoy saludant alguns dels assistents al funeral de Rita Barberá.
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
Tal com explica lainformacion.com, Marino Rajoy ha hagut d'aguantar tot tipus d'improperis d'alguns familiars de Rita Barberá avui durant el seu funeral. El més gros dels retrets ha estat quan un familiar li ha etzibat "tant que ella ha donat per vosaltres i com l'heu deixat caure. Recaurà sobre la teva consciència".
 
Ara sí, amics
 
El president del govern espanyol, ha explicat que "va ser un enorme honor ser el seu amic i per això estic aquí", i també ha qualificat Barberà de "generosa, afable i lluitadora". La secretaria general del PP, Maria Dolores de Cospedal, també hi ha assistit tot i el desig de la família de celebrar un funeral íntim sense la presència de polítics ni institucions. Per la seva banda, l'expresident de la Generalitat Francisco Camps ha destacat que Barberá és "l'alcaldessa del poble" i ha augurat que no hi haurà cap persona al capdavant de l'ajuntament que sigui tan estimada.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
pengyu fletxa tarragona
25 de novembre de 2016, 21.23 h

Con esta ya son ocho las muertes del caso Gurtel. Infarto? acudid a la hemeroteca si os interesa esta muerte.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
el tiu pacu fletxa Wellington del camp
25 de novembre de 2016, 13.13 h

Estamos contigo Rita.....voli dir Luis....mareeeeeee mevaaaa quina colla de mangantes.!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
el tiu pacu fletxa Wellington del camp
25 de novembre de 2016, 13.13 h

Estamos contigo Rita.....voli dir Luis....mareeeeeee mevaaaa quina colla de mangantes.!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Fd'A fletxa Calders
25 de novembre de 2016, 12.33 h

#9 Evarist, no siguis innocent (?) El PP no va expulsar a Rita Barberà pels seus luxes sinó per treure's del damunt la responsabilitat que se'ls menjava. Van pensar que deixant-la sola quan tot es va descobrir, a ells ja no els hi tocaria la part corresponent, que no era poca cosa. Desagraïts, traïdors, mentiders, covards...


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Fd'A fletxa Calders
25 de novembre de 2016, 12.33 h

#9 Evarist, no siguis innocent (?) El PP no va expulsar a Rita Barberà pels seus luxes sinó per treure's del damunt la responsabilitat que se'ls menjava. Van pensar que deixant-la sola quan tot es va descobrir, a ells ja no els hi tocaria la part corresponent, que no era poca cosa. Desagraïts, traïdors, mentiders, covards...


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
25 de novembre de 2016, 12.14 h


Una de les poquíssimes coses que va fer bé el PP va ser apartar del partit a la corrupta Rita Barberà, que es mereixia la presó pels diners que havia malbaratat pel seus luxes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8

Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Tomppa fletxa Sabadell
25 de novembre de 2016, 08.05 h

Tothom qui forma part del PP són criminals fent apològia a feixisme.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
24 de novembre de 2016, 22.35 h

#3



CANALETA,LUISA, SANTIAGA,ARAGONESES. .......NAZIS FRANQUISTAS


A un quedan empresas en Catalunya ?
Todas afuera
montaremos xiringuitos de vibradores de la rojiguarra



PICOLETOS CHORIZOS


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
24 de novembre de 2016, 21.28 h



El PP , quantes mentides ....i QUANT TENEN QUE CALLAR ELS UNS DELS ALTRES.......!!

es un fangá........