El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 09:50 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Economia doble fletxa

Catalunya es passa pel forro la diplomàcia espanyola i signa un acord amb Cuba

Un pacte per impulsar les relacions comercials entre els dos països

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 16 vots )
carregant Carregant

El conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, ha tirat pel dret i ha aconseguit un conveni amb el país caribeny que té per objectiu facilitar l'arribada de noves empreses catalanes a Cuba, on l'any passat les exportacions van augmentar un 50%. Aquest país llatinoamericà es troba en un moment clau en la seva història, obrint les seves fronteres econòmiques després del desbloqueig del ja expresident Barak Obama.
Jordi Baiget, ProCuba, Roberto Varrier
El conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, i del director de ProCuba, Roberto Varrier
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
ACN L'Havana .- El conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, i el director del centre per a la promoció del comerç exterior ProCuba, Roberto Verrier, han signat aquest dijous a l'Havana un conveni que té per objectiu intensificar les relacions comercials entre els dos països. ProCuba, que depèn del Ministeri de Comerç Exterior i Inversió Estrangera de Cuba, treballa per promoure la internacionalització del teixit empresarial del país. El memoràndum d'entesa estableix que Cuba facilitarà informació a Catalunya sobre les oportunitats d'inversió que presenta el territori amb l'objectiu d'impulsar l'arribada de noves empreses catalanes a l'illa i fomentar la inversió catalana. El conseller Baiget ha donat molta importància al conveni, ja que, segons ha dit, suposa una "capacitat d'interlocució directa" amb l'òrgan cubà que s'encarrega de la inversió estrangera. Les exportacions catalanes a Cuba van créixer el 2015 un 50% assolint els 294 MEUR.

Cuba parla de Catalunya i no Espanya: ¨Estrechan nexos con Cuba autoridades catalanas¨

En un comunicat oficial al seu perfil de Facbook, ProCuba parla en tot moment de les "autoritats catalanes" i no parla d'Espanya en cap moment: "Una misión empresarial del puerto de Barcelona y del Consejo Superior de Cámaras de Comercio de Cataluña participó hoy en el Hotel Nacional de Cuba en un encuentro de negocios con su contraparte local".
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
26 de novembre de 2016, 22.54 h


Hoy un cliente del puticlú donde se prostituye mi madre me ha dicho que le gusto más yo que ella, y que "lo hago" mejor.

Para que aprendais los sucios nazionalistas


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Lluis fletxa bcn
25 de novembre de 2016, 17.31 h

N.B.RECORDO QUE CUBA VA CELEBRAR QUAN L'INDEP. QUE'S LLIURAVA DEL PROTECCIONISME DEL TEXTIL CATALA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Vicent Tur fletxa Eivissa
25 de novembre de 2016, 12.42 h

Imaginau-vos, per un moment, que són les 14.30 i sou davant el televisor, esperant que comenci el TN Migdia. Comencen, i sentiu aquest titular: Catalunya es passa pel forro la diplomàcia espanyola i...

I vosaltres pensareu que no ho heu entès bé. I preguntareu a la persona que teniu a la vora: Què és el que acaba de dir? Tu has sentit el que jo crec que he sentit? No pot ser, oi?

Idò exactament aquest titular, en versió escrita, no oral, és el que es podia llegir ahir al Directe.cat:... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
25 de novembre de 2016, 10.45 h

Catalanopitecus, tranquil, tu ves digerint la constitució i deixa´t de posar amb nosaltres. Em sembla que la consti portava vitamines, però amb la caducitat que porta no se si encara n´hi quedarà alguna. Bon profit i tapat´t !


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
25 de novembre de 2016, 10.45 h

Catalanopitecus, tranquil, tu ves digerint la constitució i deixa´t de posar amb nosaltres. Em sembla que la consti portava vitamines, però amb la caducitat que porta no se si encara n´hi quedarà alguna. Bon profit i tapat´t !


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
25 de novembre de 2016, 10.43 h

#4

TIENES LA ENVIDIA A FLOR DE PIEL......

TE TIENES QUE IR ACOSTUMBRANDO........SERÉM LLIURES.......!!!




Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
25 de novembre de 2016, 10.32 h

VENGA, DESPUÉS DE CUBA VAMOS A POR COREA DEL NORTE Y LUEGO BURUNDI, ES QUE NOS VAMOS A COMER EL MUNDO, JAJAJAJAJAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 25
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
mario fletxa barna
25 de novembre de 2016, 10.28 h

#2 Potser ho han posat per remarcar l'idioma castellà de Cuba o españa perquè s'entengui.
Anant fent camí sense parar. olé tu!
Hem d'arribar a la REPÚBLICA AMB FEINA FETA PER COMENÇAR!


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
thor fletxa Girona
25 de novembre de 2016, 10.03 h

Solament una pregunta: es "forro" o folre?


Gràcies


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
25 de novembre de 2016, 09.20 h

Que els "espanyates" s´hi comencin a acostumar. Com que mai s´hi han posat pedres al fetge, en poc temps hauran de visitar l´estomatòleg.
Salut Catalunya, adéu ejspaÑa !