El digital dels que votaran #SíSí. N. 3905. Divendres, 19 de gener de 2018 10:30 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Crida unionista al boicot contra Coca-Cola perquè Daurella fa un pas per Catalunya

Sectors reaccionaris promocionen el 'hashtag' #CocaColaRompeEspaña

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Els sectors més rancis antisobiranistes han començat a cridar al boicot contra el consum de les marques del grup Coca-Cola en una iniciativa que a Twitter s’ha visualitzat amb l’etiqueta #CocaColaRompeEspaña. El soroll contra el gegant nord-americà arriba després que la presidenta de Coca-Cola European Partners, la catalana Sol Daurella, hagi fet un pas endavant pel procés català acceptant ser part de l’equip d’‘ambaixadors’ del país que ha confeccionat Diplocat


Comparteix
   


Etiquetes

Fins on està disposada a arribar Sol Daurella? 

La protesta a les xarxes socials, que ja és trending topic a Twitter, ha difós també muntatges com ara imatges de llaunes de Coca-Cola amb una estelada o el lema ‘Espanya ens roba’ incorporats al disseny. L’empresa no s’ha posicionat encara, però ara Sol Daurella haurà de demostrar si està disposada a aguantar la pressió dels sectors més reaccionaris o opta per abandonar el selecte grup que dóna cos al Consell Consultiu de Diplocat.  
 















Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
LLUIS fletxa bcn
1 de febrer de 2017, 14.27 h

N.B. TOTS ELS CONSULS CONEIXEN EL RESULTAT DE LES E."PLEBISCITARIES" ON UN ESCÓ A LA PROVINCIA DE BARCELONA VAL 60.000 VOTAS I, UN ESCÓ A LA P. DE LLEIDA ,VAL 20.000 VOTS SOLS.
TOTS SABEN QUEL 35% DEL CENS VOTÁ L'IND.


(LA SRA. DAURELLA HA RENUNCIAT AL DIPLOCAT PEL BOICOT.)


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
lluis-lluis fletxa barcelona
29 de novembre de 2016, 11.21 h

Res mes fàcil que fàcil que a l´hora de comprar, primer mirar la procedència del producte i que cada un faci el que li sembli a mes oportú. Jo ja fa molt de temps que només compro de fora, el que no trobo aquí. Per cert, las sopes de Gallina Blanca venen de Extremadura, jo no les provo. Apa anem per feina.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Rufino Laina fletxa Valencia de Alcantarilla
29 de novembre de 2016, 08.28 h


#9 Hablando de HAZMERREIRES, nene, tu debes de saber mucho, porque veo que TODOS los lectores de este digital te toman el pelo a dos manos (llenas)

Si mi racionalidad no me impidiese creer que la sodomia pueda generar ceguera, sordera y estupidez, podria entendre que tu mentalidad fuera como es.

Pero no, otra debe ser la causa de tu sordera, ceguera y estupidez, que no tus atípicas tendencias sexuales.

Te he preguntado ya 20 veces si esos aragoneses orientales que con tanta constancia como... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan SAles dixit) fletxa VIVA EL REY FELIPE VI, rey de TODOS los españoles (dentro de TODOS los españoles estamos logicamente TODOS los catalanes)
29 de novembre de 2016, 07.30 h

La Generalitat saca pecho por una noticia en 'Nature' por la que pagó
La revista afirmaba que la ciencia había superado indemne la crisis en Catalunya

El Govern y el propio President difundieron en las redes sociales el reportaje patrocinado

http://www.elperiodico.com/es/noticias/ciencia/tv3-puigdemont-transforman-noticia-publirreportaje-nature-5657462


SOU LA RIOTA DEL MON. JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 19
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
28 de novembre de 2016, 22.51 h


De que em sona aquest cognom de marques o de notari? aaaaah siiiii!! de la Banca Garriga-Nogues, i eren tots d'esquerres en aquesta família, o potser m'he confós, potser escrivien amb la ma esquerra, si deu ser això, perque un cognom així es quasi be impossible que s'associi amb aquest espai polític.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
28 de novembre de 2016, 19.52 h

España nos roba... Eso es lo que esperáis que pongan en los botes de refrescos??. Madre mía, no están estos con la mente en la luna !!!!. Puffff. Cada día son más estrambóticos, menos demócratas y hacen más y más el ridículo más espantoso. Pero es que encima se lo creen ellos mismos. La esquizofrenia paranoide no se diferencia mucho en comportamiento con este extraño síndrome que padecen toda esta comunidad intoxicada de independentistas. Es horroroso !!!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 19
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
28 de novembre de 2016, 17.34 h


#5 Hay que ver que pena que me das, chavalín, cuando veo que sigues alucinando NAZIS y no te es posible superar la macabra experiencia de tu niñez en el lóbrego y siniestro burdel donde tu madre se prostituía a cambio de unas perras gordas.

En tu mente infantil quedó grabada la imagen de tu mamá debajo de muchos hombres que la zarandeaban moviéndose frenéticamente. Y sobre todo, aquella olor acre de esperma y menstruo, de sábanas sucias y de vómitos de borracho.

Claro que aún debe... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
28 de novembre de 2016, 16.17 h

#3

querido nazi


si hasta ayer pediais el boicot porque no etiqueta en lapao?


estais hechosun lio


Esta troladel hashtag no me la creo, es cosade agente nazis


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
28 de novembre de 2016, 15.33 h



ARAGONESE : NEGUITO QUERÉ SABÉ SI CUANDO TU CANTÁ CARALSOL, TU CULO TAMIEN SE HASE COCACOLA O SOLAMENTE SE HASE PESICOLA ??

SI TU VENÍ A MI POBLADO Y VENDÉ PESICOLA DE TU CULO A MI TRIBU, TU Y YO HASENO RICOS !


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
28 de novembre de 2016, 13.25 h

Catalans!!!!
TOTS A CONSUMIR COCA COLA EN SOLIDARITAT AMB Sol Daurella.