El digital dels que votaran #SíSí. N. 3846. Dimarts, 21 de novembre de 2017 07:06 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Catalunya, líder a Europa en empreses de creixement ràpid

El Principat també és el primer territori de l'Estat en clústers

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Catalunya s’erigeix en la segona regió més potent a nivell de tot el continent europeu pel que fa al número d’empreses gasela, és a dir, companyies de nova creació que creixen de manera ràpida. Amb 1.455 societats d’aquest tipus, el Principat se situa líder entre Els 28 només per darrere d’Île de France, la regió que inclou París, en primer lloc indiscutible amb 1.998. En tercer lloc se situa Madrid, amb 1.358, segons un informe publicat aquest dijous per l’Observatori de Clústers Europeus de la Comissió Europea. 

Més de 33.000 persones treballen a empreses gasela al Principat

Les empreses gasela són aquelles amb menys de cinc anys d’antiguitat que han augmentat la seva plantilla en un 10% anualment durant un període de tres anys. En aquest sentit, Catalunya té 33.794 persones treballant en aquestes companyies –una xifra que representa el 2,2% del total d’empleats al territori. Segons l’estudi, només es veu superada per la Llombardia, Île de France i Madrid en número d'empleats. 

Catalunya, líder de l'Estat en clústers

L’informe també deixa palès que Catalunya és el territori de l’Estat amb més potencial pel que fa a clústers, grups d’empreses del mateix sector interconnectades, ja que és l’única que se situa en el segon grup de regions capdavanteres en aquest àmbit. Madrid, el País Valencià i Andalusia són al tercer, Euskadi al quart i la resta al cinquè, on s’inclouen les que en tenen pocs o fins i tot cap. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
4 de desembre de 2016, 08.33 h



Marta #6

うんざりよ。

汚いふしだらな女

クソむかつきます

臭い、汚いです

あなたが嫌悪感


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
3 de desembre de 2016, 09.00 h

#6



S' ha de ser molt nazi per ser del PP o de Naziudadanos, oi, Marta aragoneses ?.



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
L'Aragoneses cada dia va pitjor. fletxa Als espanyols se'ls hauria de prohibir beure ANÍS EL MONO.
2 de desembre de 2016, 22.24 h


#1 No fanfarronegis, pobre desgraciat Aragoneses, quina il.lusió presumeixes de poder trencar tu, que no vares poder trencar ni l'hímen de la teva germana el dia que aprofitant l'absència de la teva mare, vas intentar violar-la quan només tenia 6 anys !!
.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
2 de desembre de 2016, 22.09 h


#6 Que et passa, Marta? Algun xicot de la CUP no es va voler fotre al llit amb tu, i estàs ressentida? I no et sembla que valdria més que fessis règim, per no estar tan grassa , i que et rentessis els baixos de tant en tant per no ofendre la flaire dels nois? Insultar-los no et portarà a seduir-ne cap, només et servirà per rebre insults tu, tonta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Marta fletxa Sabadell
2 de desembre de 2016, 21.23 h

I no és pas gràcies a la Cup !!!

La xusma de la Cup segur que organitza alguna vaga per desestabilitzar les empresses que funcionen bé.

S'ha de ser molt curtet per ser de la Cup !!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
2 de desembre de 2016, 20.10 h

#3



LA LUISA-ARAGONESES, CUANDO VA DE PALETA Y CATETA, SE LLAMA CANALETA



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
2 de desembre de 2016, 19.13 h


#3 PPalurda bejota-Llui , com vols saber què farà la'Unió Europea , SI NI TAN SOLS SAPS QUÈ PASSA A CASA TEVA QUAN NO HI ETS ??


PP A L U R D A A A A A A A A A !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Lluis fletxa bcn
2 de desembre de 2016, 17.18 h

EL DESAFÍO SOBERANISTA EN CATALUÑA.


Cataluña dejará de ser miembro de la UE a partir del momento de su escisión.

La Comisión Europea reitera que "un territorio escindido se convierte en un país tercero"y debe "volver a pedir la adhesión".


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Quim fletxa Sant Cebrià de Vallalta
2 de desembre de 2016, 16.27 h

#1 Amb tanta merda i feina per fer a Espanya, és de BURROS perdre el temps amb els veïns.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA EL REY FELIPE VI, rey de TODOS los españoles (dentro de TODOS los españoles estamos logicamente TODOS los catalanes)
2 de desembre de 2016, 16.12 h

QUERIDOS NAZIS

ME SABE MAL ROMPEROS LA ILUSION ANTES DE NAVIDAD PERO EN LOS PRESUPUESTOS DE LA GENE CATALANA PARA 2017 NO HAY PARTIDA PRESUPUESTARIA PARA UN REFERENDUM.

SI, ESCUCHAREIS MUCHO LA PALABRA REFERENDUM EN BOCA DE LOS LIDERES SEPARATAS, LAS REPETIRA HASTA LA SACIEDAD EL ASALTAPISCINAS PERO EN EL TEXTO DE LA LEY DE PPTOS (que obviamente ninguno de vosotros habeis leido) Y MAS CONCRETAMENTE EN LA DISPOSICION TRANSITORIA HABLA DE "consulta participativa" PARA EVITAR LA DENUNCIA DE LOS ... Llegir més