El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 15:39 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

CiU denuncia que Colau s’ha assignat 50.000 euros del pressupost de l’AMB de 2017

El portaveu convergent a l'Àrea Metropolitana diu que es tracta d'una partida "inapropiada, insòlita i desproporcionada"

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El pressupost de l’Àrea Metropolitana de Barcelona pel 2017 és de 658 milions d’euros, excloent les partides d’organismes i empreses participades com TMB. D’aquesta quantitat, però, hi ha 50.000 euros que la presidenta de l’ens, Ada Colau, també alcaldessa de Barcelona, s’ha reservat en concepte de “despeses diverses presidència”. Els números estan en fase d’exposició pública i de presentació d’al·legacions a falta de l’aprovació definitiva i el grup metropolità de CiU ha denunciat la partida per a Colau, que considera “inapropiada, insòlita i desproporcionada”, tal com explica el digital Catalunya Lliure


Comparteix
   


Etiquetes

CiU: "Mai s'havia pressupostat una partida d'aquestes característiques"

De fet, el portaveu convergent a l’organisme, Isidre Sierra, ha dit que “deu correspondre a les despeses de la presidenta Colau i el seu nou equip de l’àrea de la presidència”. En qualsevol cas, però, “estem davant d’una novetat a l’AMB; mai s’havia pressupostat una partida d’aquestes característiques”, ha etzibat Sierra. A més, ha afirmat que “en l’anterior legislatura no es va establir aquest ‘sobresou’ pel president ni pel seu equip”. I ha insistint criticant que “el suposat i nou govern de la transparència metropolitana s’acaba concretant en una nova partida pressupostària per a ús particular”.

La diferència entre el sou oficial dels càrrecs de BeC i el topall que la formació s'ha posat, en dubte

La protesta del grup convergent arriba només uns dies després que directe!cat denunciés fa uns dies una claredat dubtosa en el destí dels excedents salarials dels càrrecs de Barcelona en Comú a l’Ajuntament de Barcelona, és a dir, de la diferència entre el sou oficial i el topall que marca el codi ètic de la formació. Afirmen que els excedents de tots els electes aniran a parar a un fons social, tot i que els números ballen. Mentrestant, els prop de 300.000 euros restants aniran a les arques de la confluència. 
 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
8 de desembre de 2016, 12.02 h

La COMUnista Colau subvenciona il.legalment a la camorra OBSERVATORIO DESC d'on han sortit tota aquesta colla de quinquis i maleantes, a les ordres de l'ALCALDE CAMUFLAT EL COMUnista i golfo JORDI BORJA, tota una vida forrant.se de subvencions per una vida millor.
DESCamorra i vida alegre


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
8 de desembre de 2016, 11.44 h

ÉS PALÈS L'ESQUERRA INEXISTENT PLENAMENT FRAUDULENTA DELS "COMUNS", SE'LS VEU EL LLAUTÓ A DIARI.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona!
8 de desembre de 2016, 01.23 h

PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010


- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una soci... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
7 de desembre de 2016, 22.24 h

Dirigents d’extrema dreta acompanyen Colau en la peculiar llista de Politico.

La revista destaca l'ambigüitat de la batllessa de Barcelona en el procés independentista .
La batllessa de Barcelona, Ada Colau, és un dels personatges que, segons la revista Politico Europe, http://www.politico.eu/list/politico-28-class-of-2017-ranking/ seran més influents l’any 2017. Concretament, Colau ocupa la ci... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA EL REY FELIPE VI, rey de TODOS los españoles (dentro de TODOS los españoles estamos logicamente TODOS los catalanes)
7 de desembre de 2016, 20.27 h

QUERIDOS NAZIS

TENGO UNA DUDA

¿LOS NAZIS QUE EL DIA 6 NO TENIAN NADA QUE CELEBRAR Y FUERON A "TRABAJAR", SI QUE TIENEN QUE CELEBRAR MAÑANA LA PURISIMA CONCEPCION Y POR ESO NO VAN A TRABAJAR?

?O SEA QUE LOS DE LA CUP Y DEMAS RALEA SON SEPARATISTAS PERO CATOLICOS PRACTICANTES?



JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
7 de desembre de 2016, 18.35 h

Quies llarga!

Per què no es dedica a vendre creixer pels?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
7 de desembre de 2016, 15.53 h




BORRICO, li dius, Catalana, a l'Aragoneses ?????!!!!!!!!


Com pots faltar-li el respecte tan descaradament a un dels inventors espanyols més fecunds del segle XXI ??!!


Que potser ignores que l'Aragoneses (Cagarritoneses per als amics) és l'EGREGI INVENTOR de tantes innovacions tecnològiques que han deixat parat a mig món?

Mira, te'n diré algunes:



EL TRICORNI DE CAMUFLATGE , amb taques marrons, verdes i grogues.


EL TRICORNI-BAR amb un compartiment especial per a guardar-hi l' ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Catalana fletxa Barcelona
7 de desembre de 2016, 14.22 h

#1
Mira que n'ets, de borrico! Ai, pipopipopipo...! Però molt i molt burro.

au, va, compra la Razón i deixa estar els digitals. Són per a persones informades i tu no t'hi trobes còmode, normal atès que no arribes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA EL REY FELIPE VI, rey de TODOS los españoles (dentro de TODOS los españoles estamos logicamente TODOS los catalanes)
7 de desembre de 2016, 13.38 h


Segons “naciodigital.cat”, el Directe es periodismo-escombraria.
Inicio cita literal
“Al final, entre les preguntes del públic, descobreixo molta gent realment crispada per una peça de periodisme-escombreria que s'inventa unes declaracions falses del mateix Cañas en les quals, suposadament, s'autoinculpa de -efectivament- terrorisme. És dur comprovar que això ho han llegit cent mil persones”
Fin cita literal
Font de dades: nacio.cot
El hedor que emana el Directe.cat es tal que ha ... Llegir més