El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimarts, 17 d'octubre de 2017 18:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Andrea Levy creu que Puigdemont intenta "agitar el carrer" amb la cimera pel referèndum

Segons la popular, això significa posar bastons a les rodes a l'oferta de diàleg del govern espanyol

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Agitar el carrer. Això és el que creu la diputada del PP i membre de l'executiva del partit de Rajoy, Andrea Levy, sobre la cimera per celebrar el referèndum que ha convocat el president de Catalunya, Carles Puigdemont. De fet, la popular ho considera tota una provocació en un moment en què el govern espanyol ofereix la mà estesa al diàleg.
andrea levy, levy, pp, rac1, sala i martín
Comparteix
   


Etiquetes
Convocar una cimera és provocar. En canvi, declarar que "hem de lamentar que, amb nerviosisme per intentar agitar el carrer" és buscar diàleg. Andrea Levy ha assegurat que és preocupant "el president de la Generalitat hagi convocat aquesta cimera".
 
El discurs de sempre
 
Levy ha tornat a usar la CUP per atacar al govern català: "la societat catalana mereix una solució que no sigui la d'abraçar-se als radicals de la CUP" i a recordat "la bona predisposició" de l'executiu espanyol per dialogar però que "es trencarà" si no es respecta la llei a Catalunya.

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
LLUIS fletxa bcn
13 de desembre de 2016, 17.31 h

POLÍTICA
El retorn de la Tercera Via

Només 800.000 persones creuen que el procés acabarà en independencia

N.B. NO HI HA CAP RAÓ OBJECTIVA PER TRENCAR L'ESTA, BATXILLER PUIGDEMONT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Fd'A fletxa Calders
12 de desembre de 2016, 11.29 h

Andrea, ser TRAÏDORA a la teva pàtria és fàcil quan tens la força (violència) de l'Estat que et recolza. Però això no és el poder: el PODER sempre el té el poble i acaba guanyant..


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
12 de desembre de 2016, 11.19 h

#4

A Cambrils, els teus, fascistas Vic, no van fer una massacre amb traïdoria, passant pel ganivet a 700 , després de haver jurat respectar-lis la vida .....??

D'aquells assassins traïdors, haveu nascut els que brameu com a XUSMA que sou...!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
12 de desembre de 2016, 10.44 h



CHONI....CHONI..del xiclet....!!!!! !! Quin nivell polític....!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
12 de desembre de 2016, 10.32 h

P..P,, I TOTS ELS ALTRES, PORTEN AGITAT EL CARRER AMB BOMBES, COPS D'ESTAT, GUERRES DES DEL PRIMER BORBÓ I D'ABANS. SÓN PORTADORS DEL FEIXISME,GENS I AMBIENT MALÈVOL SOCIAL ELS HA CREAT ELS FENOTIPS, TOSTEMPS CRIMINALS. ,


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
12 de desembre de 2016, 10.29 h

-ficar bastons a les rodes. No "posar"


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21

Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
12 de desembre de 2016, 10.02 h

#2

Fascistas Vic, XUSMA histórica d'aquest digital.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
mario fletxa barna
12 de desembre de 2016, 10.00 h

Els únics que agiten el carrer són els DEPENDENTISTES que com que no saben com rebatre les seves pròpies cagades assenyalen un President que fa més d'un any que els refrega per la cara que es faran les coses tal com la ciutadania vol i va votar el 27S Res més clar i català . No és el President qui ORDENA I MANA és la CIUTADANIA!, analfabeta de merda! Sou els que teniu la majoria i encara esteu a les beceroles de com s'ha de governar un país democràtic. Com poden anar bé aquesta colla... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
12 de desembre de 2016, 10.00 h


No entenc com li han pogut donar un carrac a la executiva del PP ...........

LA CHONI DEL XICLET.........a demès de mal-educada no te força política.

El fet de la pose "choni" passejant el xiclet per la boca, mentres parlava el President Mas, com no li ha passat mes factura.??????