El digital dels que votaran #SíSí. N. 3848. Dijous, 23 de novembre de 2017 17:22 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Rivera sobre la declaració de Forcadell: "Si no acates, et sotmets a la llei"

El líder de Ciutadans dóna suport a la judicialització del procés

Comentaris 46  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

A mesura que passa el temps la figura d'Albert Rivera es va diluint com el sucre en una tassa de cafè, la seva poca influència en la política del Congrés i la decadència de Ciutadans davant el Partit Popular de Rajoy el porta a intensificar el seu discurs per abraçar les postures més dures contra l'independentisme que tant exciten a l'unionisme mediàtic que demana accions contra la presidenta Forcadell.
Rivera
Rivera

Comparteix
   


Etiquetes
Aquest matí, a preguntes dels mitjans de comunicació després de reunir-se amb l’Associació Valenciana d’Empresaris ha dit que no volia entrar a valorar "políticament" el procés contra Forcadell però sí que ha etzibat que “si una presidenta del Parlament no acata el que diu el Tribunal Constitucional suposo que, com quan un ciutadà quan no compleix se’l multa, s’ha de sotmetre a la llei”. Una consideració que contrasta amb l'estratègia de l'Operació Diàleg dels populars, que només pretén ensucrar l'acció dura contra l'independentisme.

Rivera diu sentir-se "esgotat" del procés català, potser perquè en cap moment l'Estat ha buscat una solució, i avisa que el president Puigdemont hauria de centrar-se en qüestions com el Corredor Mediterrani. Una mostra més de la manca d'informació del líder de Ciutadans, ja que setembre passat el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, i el català, van tancar un acord de posicionament en comú per defensar l'execució de l'obra.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#46
17 de desembre de 2016, 22.06 h

Jo crec que darrera d'aquest Vich España hi ha el fill del puta del Bosch, amic de nazis, franquista declarat i renegat botifler fundador de societat civil "catalana"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
Fd'A. fletxa Calders
17 de desembre de 2016, 15.26 h

Albert Rivera, a tu què et semblaria que una llei prohibís "Ciutadans" o "Ciuidadanos"? Hauríes d'acceptar aquesta llei? No parlis tant i pensa una mica més. Tothom és capaç de dir les tonteries que tu dius com si fossin veritats indiscutibles. A nosaltres no ens enganyes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
JOSEPBNA. fletxa BARCELONA
17 de desembre de 2016, 13.23 h

Tots els matrimonis en que els seus components son nascuts i viuen a Catalunya i que a dintre de casa seva utilitzen la llengua castellana com la vehicular per comunicar-se, i que a més van contra la voluntat i sentiments del poble català, no son representants del nostre país, per més que o repeteixin contínuament en tots els medis, que deu ser el cas del sr. Rivera i molts altres que escriuen en aquest medi. o sigui que no son verdaders catalans, perquè si o fossin, defensarien amb ungle... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
JOSEPBNA. fletxa BARCELONA
17 de desembre de 2016, 12.56 h

Deu estar molt desesperat aquest element fascista de Vic, doncs son les 12 del matí i ja ha enviat 17 comentaris en els que vomita ràbia i odi. Això vol dir que anem per bon camí i que les simpaties ens son favorables.

Amb la teva desesperació i ràbia estàs mentin en lo de Suïssa, doncs el més antieuropeu d'Europa és Espanya. Com un exemple del que afirmo es que en aquell país hi han quatre llengües convivint sense cap problema, i perquè ells no volen que ni hagin.

Menteixes ta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
16 de desembre de 2016, 21.55 h


Es una trista pena, que un indigent mental com el de Vic, es mogui sol per el mon.

LI POT PASSAR QUALSEVOL COSA....... NO ESTÀ BE............ UNA MICA DE CARITAT SIS-PLAU.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
16 de desembre de 2016, 21.53 h



SI ALGÚ CONEIX A ALGUN FAMILIAR D'AQUEST HOME, QUE ES COMUNIQUI AMB ELL I QUE EL RECULLIN.

NO ESTÀ EN CONDICIONS DE ANAR SOL........

Entretant fascistas Vic, quedat quiet- et que ja venen a recollir-te.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
16 de desembre de 2016, 21.50 h

#39

Fascistas Vic:

VES A DECANSAR, QUE NO ES POT ANAR D'AQUESTA MANERA PER LA VIDA (XUTAT..)

O NO ET DEIXEN ENTRAR A CASA.......?


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
16 de desembre de 2016, 21.43 h

Fa temps que vaig dient que si urgentment no és prenen mesures, la qüestió del prusés cap a la independència s`anirà enredant i complicant més i més.

El catalibans cada cop s`estan embogits més, i no sabem on poden arribar.

Sorayeta petiteta i rodoneta, el que has de fer, si vols evitar que això s`he t`escapi de les mans, es enviar al noi de la moto al Parlament amb les llistes dels forcos següents: Mas, Forcadell, Jonqueres, Puigdemont, Tardà, Homs, etc., etc.

I després fes a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38

Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - Republica de Catalunya
16 de desembre de 2016, 20.44 h

Gràcies a les desobediències existeixen estats democràtics, exceptuant espanya i altres del tercer i quart món!

Finally, the Catalan people have awakened and started to fight against the Spanish dictatorship because, as we have confirmed time ago, Spain is a dictatorial and repressive state. If anyone had any doubt this is the constatation. Does anyone have a doubt yet?