El digital dels que votaran #SíSí. N. 3606. Diumenge, 26 de març de 2017 17:01 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Cultura doble fletxa Última actualització Divendres, 16 de desembre de 2016 20:30 h

Màrius Serra proposa resoldre endevinalles via Whatsapp en el seu nou llibre

"Voldràs compartir els enigmes per Whatsapp amb els teus amics, família o companys de feina"

Comentaris 30  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Màrius Serra domina els jocs de paraules i els mots catalans com Messi controla la pilota amb els peus. Aquest talent que demostra dia a dia a Catalunya Ràdio amb la seva secció 'Enigmàrius' als matins, ara es plasma en un nou llibre de l'escriptor català amb un format atrevit i alhora familiar. Resoldre endevinalles i trencaclosques lingüístics que un parell d'amics s'envien per Whatsapp. 

marius serra
Màrius Serra
© Berta Gonzàlez Dòria


Portada del llibre de Màrius Serra
Portada del llibre de Màrius Serra

Comparteix
   


Etiquetes
Així és el nou llibre de Màrius Serra: "Els enigmes de la Verbi i el Mod". La gràcia i originalitat consisteix a resoldre les endevinalles que els dos amics s'intercanvien. I és que s’han inventat un joc privat que consisteix a enviar-se enigmes per WhatsApp a partir d’una fotografia. L'autor assegura que qui hi juga "voldrà compartir els enigmes per Whatsapp amb els teus amics, família o companys de feina".

El llibre, que tot just té un més de vida (va sortir el 10 de novembre) publicat per l'editorial Rosa dels Vents i amb dibuixos de David Parcerisa i Ungé, és del tot interactiu: ofereix uns quadradets en blanc per anar resolent les endevinalles. Per si algú s'hi encalla, al final de tot s'hi poden trobar les solucions.

 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#30
17 de desembre de 2016, 19.36 h


#4 Que ignorante que eres, Miguelito. No sabes que en Francia hay opiniones para todos los gustos? O te xcrees que són tan incivilizados como los árabes y los españolitos, que sois todos de un solo color?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
17 de desembre de 2016, 19.33 h


#25 Hay que ver que pena que me das, chavalín, cuando veo que sigues alucinando NAZIS y no te es posible superar la macabra experiencia de tu niñez en el lóbrego y siniestro burdel donde tu madre se prostituía a cambio de unas perras gordas.

En tu mente infantil quedó grabada la imagen de tu mamá debajo de muchos hombres que la zarandeaban moviéndose frenéticamente. Y sobre todo, aquella olor acre de esperma y menstruo, de sábanas sucias y de vómitos de borracho.

Claro que aún deb... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
17 de desembre de 2016, 19.12 h

#17

Fsscistas Vic:

PUES ALGÚN DATO HAS DADO.....

QUANDO UNO LE DA TANTO A LA LENGUA CON UNA MENTE ENFERMA, SE ESCAPAN COSES....

Y SOBRE TODO, HACIENDO EL CHULILLO........


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
17 de desembre de 2016, 18.25 h


#25 OSTRES ! savi Aragonesito, explica'ns que vol dir "paterón lingüístiso. Potser significa escriure ACIENDA senase hac i COHARTAR amb hac ?

HA HA HA HA HA HA HA ! quin analfabet, pobret !! HA HA HA HA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
17 de desembre de 2016, 18.17 h

#24
#25 APA, Aragonesito, no perdis el temps aquí, ves a inventar una nova forma de TRICORNI, neng !! HA HA HA HA HA !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA EL REY FELIPE VI, rey de TODOS los españoles (dentro de TODOS los españoles estamos logicamente TODOS los catalanes)
17 de desembre de 2016, 14.08 h

#20

QUERIDO NAZI


Sabemos que ese Jordi Catalunya, asi como muchos otros son nicks que tu usabas y usas para esconder tu personalidad enferma tras varias caras, pero que dicen lo mismo y con el mismo patron linguistico.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA EL REY FELIPE VI, rey de TODOS los españoles (dentro de TODOS los españoles estamos logicamente TODOS los catalanes)
17 de desembre de 2016, 14.07 h

#3

¿hos?

¿hos?


JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA

No se como tienes verguenza de aparecer por aqui


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Euro Salat fletxa Cerdanya
17 de desembre de 2016, 12.55 h

Si Ehspaña, si no negocia amb Catalunya s´emportarà ella soleta tot deute estatal, i com que està tancada a parlar de res.... Imaginem-nos que els passarà, si ara han deuen 5.000 euros per cada ehspañau, sense Catalunya n´hauran de pagar 10.000 o més. Total que ehspañau estarà endeutada per mig segle (secula seculorum).
I com botaran d´enrabiats els unionistes recalcitrants en veure que Catalunya sola se´n sortirà molt millor que amb ells....

Inclús pot ser que vegem a molts fei... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22

Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de desembre de 2016, 08.38 h