El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 10:09 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Deplorables declaracions del ministre d'exteriors sobre els joves espanyols que han d'emigrar

"No estem als anys 70, ara els joves

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Alfonso María Dastis Quecedo, nou ministre d'Exteriors espanyol, encara està verd. Així ho ha demostrat en un duel dialèctic amb un diputat de Podemos avui al Congreso. Pablo Agustín li ha preguntat sobre si el ministeri té dades sobre les xifres exactes de joves que han abandonat Espanya aquests últims anys i quines polítiques farà el govern de Rajoy per evitar encara més una fugida de capital humà. La resposta ha exaltat a bona part de les grades.



Alonso Maria Dastis Quecedo, ministre exteriors
Alonso Maria Dastis Quecedo

Comparteix
   


Etiquetes

Dastís Quecedo ha titllat la intervenció del diputat de Podemos com d'apolítica i demagògica: "vostè està mostrant una realitat dels anys 60 i 70". Així doncs, ha descrit als joves que se'n van a buscar-se un futur millor fora d'Espanya com "qui se'n va fora mostra una iniciativa, amplitud de mires i adaptabilitat i apertura a nous horitzons". Ha hagut de parar per les exclamacions de la grada. Però ha seguit: "marxar fora, enriqueix i obre la ment". Davant de la incredulitat de molts dels diputats, fins i tot de C's i PSOE, el ministre d'exteriors, entre entrebancs orals, ha acabat per sentenciar que "marxar suposa adaptar-se a un món millor".
 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
Joan fletxa Badalona
23 de desembre de 2016, 01.16 h

què deplorable...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
22 de desembre de 2016, 13.59 h

#12

Aragoneses:


TAN SE M'ENREFOT .............!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA EL REY FELIPE VI, rey de TODOS los españoles (dentro de TODOS los españoles estamos logicamente TODOS los catalanes)
22 de desembre de 2016, 13.48 h

#11 66513, el Gordo de la Lotería de Navidad que ha caído íntegro en Madrid

POBRECITOS NAZIS, HASTA LA DIOSA FORTUNA OS TIENEN MANIA

¿O HA SIDO UN TONGO UNIONISTA PARA PERJUDICAR EL pruses?

TRANQUILOS, QUE LA GROSSA SEGURO, SEGURO QUE CAE EN LA REGION CATALANA, AH, CLARO QUE SOLO SE VENDE AQUI Y SUS PREMIOS SON MUCHO MENORES Y MUCHOS AÑOS HAN QUEDADO LOS PREMIOS DESIERTOS PORQUE NI LOS MAS NAZIS LA COMPRAN.

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
22 de desembre de 2016, 10.07 h

#4 Si, BEJOTA, les empreses, a partir d'ara, ignoraran els estudis econòmics fets pels professionals, ignoraran els plans de màrqueting fet pels experts i li faran cas a un analfaburro feixista com tu, i en comptes d'invertir a Catalunya invertiran al bressol del feixisme i la corrupció, es a dir, a esPPaÑa.

I tu ho veuras fen-te palles a la salut de l'estanquera (la bandera, no la dependenta de l'estanc). I és que TU ets la prova fefaent que s'és esPpaÑol quan no se serveix per a ser ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
22 de desembre de 2016, 08.12 h

Intentar justificar lo injustificable.Que se puede esperar de tan " expertos " personajes..


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
21 de desembre de 2016, 22.27 h
















#8 Mira que perdre el temps amb el futbol un gran INVENTOR DE TRICORNIS com tu . . .











Quina pena, quin talent desaprofitat!! !!









HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!













Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA EL REY FELIPE VI, rey de TODOS los españoles (dentro de TODOS los españoles estamos logicamente TODOS los catalanes)
21 de desembre de 2016, 20.07 h

MAMA, MAMA LA LIGA, LA UEFA, LA FIFA, LA AGENCIA TRIBUTARIA, E TC, EL TSJC, ETC ETC ME TIENEN MANIAAA


La Liga denuncia los cánticos ofensivos del Camp Nou contra el Espanyol durante el derbi

La patronal futbolística recoge en su escrito una docena de incidencias insultantes e intolerantes de aficionados del Barça
http://www.elperiodico.com/es/noticias/barca/liga-denuncia-canticos-camp-nou-contra-espanyol-derbi-5704920


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - Republica de Catalunya
21 de desembre de 2016, 19.24 h

Si marxar suposa adaptar-se a un món mollor doncs, marxem!

Es el que fa Catalunya i la resta de països que eren espanyols, "y nunca se pone el sol", marxar per no tornar!

Amén//*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
21 de desembre de 2016, 19.00 h

Al Companys segurament el va enverinar la llufa Bejota de Franco y de la Cope que ara es fa dir Madame Lluis, la prostituta de la parroquia de la COPE