El digital dels que votaran #SíSí. N. 3816. Diumenge, 22 d'octubre de 2017 13:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La CUP, en peu de guerra contra l’absolució d’un neonazi per un atac a David Fernàndez

La formació titlla de "missatge vergonyant, alarmant i inhòspit d'impunitat" la sentència

Comentaris 24  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

La CUP considera “un missatge vergonyant, alarmant i inhòspit d’impunitat” la sentència absolutòria cap a un neonazi que va amenaçar l’abril passat l’exdiputat David Fernàndez. L’acusació, representada per Benet Salellas, que a banda de ser representant cupaire al Parlament és l’advocat de Fernàndez, ja ha anunciat que presentarà un recurs immediat davant l’Audiència Provincial de Barcelona. 

Tot i l'absolució, la sentència reconeix que "Fernàndez va ser increpat i recriminat"

La formació explica que la sentència reconeix “sense embuts que Fernàndez va ser abordat pel carrer, increpat i recriminat, però tot i així desestima condemnar-lo per un delicte lleu d’amenaces”. Un fet que xoca amb el posicionament de la Fiscalia Especial contra els Delictes d’Odi, que ja s’havia oposat a rebaixar la importància dels fets i n’havia demanat la seva elevació a delicte penal. El responsable dels fets és Miguel Vicén, un membre actiu del Casal Tramuntana, vinculat al neofeixisme i directament vinculat a la Curva de l’estadi del RCD Espanyol. 
 

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#24
JOSEPBNA. fletxa BARCELONA
23 de desembre de 2016, 20.15 h

#16
#22 Marta de Sabadell els teus comentaris que fas sempre sobre la CUP i altres, estan ratllant a un fanatisme radical. A mi també hi han cosses que fa la CUP que no m'agraden i també crec qui hi ha gent fatxa i unionista infiltrada, amagada sota les seves sigles i bandera , però no és el cas del David Fernàndez que sempre ha demostrat ser una persona honrada i correcta, conseqüent amb les seves idees, que a tu no et poden agradar, però que les hauries de respectar si fossis una v... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Marta fletxa Sabadell
23 de desembre de 2016, 16.18 h

#20 És que no són feixistes !!!

Que tinguis un Bon Nadal !!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Marta fletxa Sabadell
23 de desembre de 2016, 16.16 h

#18 Són tan rucs els de la Cup que utilitzeu els mateixos insults que diuen a les vostres diputades. Et sona allò de vella, gorda, puta, mal follada, ....
Ets un imbècil feixista !!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Marta fletxa Sabadell
23 de desembre de 2016, 16.11 h

#9 Sí tens raó. Jo volia dir agressor.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
23 de desembre de 2016, 15.44 h


#4 Marta, t'agradaria que els simpatitzants amb l'esquerra , si es produís una agrassió contra un convergent, tant li fa que fos Mas, Puigdemont, Homs , etc ... diguessim que se'ns en fot i que s'ho mereix per feixista?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
23 de desembre de 2016, 11.54 h

DAVID FERNÀNDEZ, SABEM QUE NO AFLUIXARÀS.ENDAVANT!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
23 de desembre de 2016, 09.51 h

#4 Marta, "agrassó" que dius tu, significa que està grasso-net com estaves tu fa tres anys, abans d'engreixar-te com una vaca?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
23 de desembre de 2016, 09.11 h



#10 Mico castellà: no en tens prou amb una vegada de fer el desgraciat analfabet, que repeteixes?

Doncs jo repetiré també la resposta.


Pobret CASTELLANOpithecus, mico castellà amb PRETENSIONS de ser català:


Conec molt bé les teves tremendes limitacions intel.lectuals, que freguen l' OLIGOFRÈNIA MÉS ABSOLUTA , que no et permeten entendre l'error del teu nom, ni el raonament que vint vegades t'he dit en aquest mateix forum. Però ho tornaré a intentar, pobre disminuït psíquic... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
23 de desembre de 2016, 09.08 h







#4 Marta, t'agrairíem molt que les teves opinions de desequilibrada mental, les guardessis per a fer-les en el teu cercle íntim del psiquiàtric, i no les esbombessis com si fossis una persona normal amb criteri.







Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Joan fletxa Badalona
23 de desembre de 2016, 01.13 h

amb un parell de collons...!