directe ! a La República. N. 4057. Dijous, 21 de juny de 2018 00:20 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Joan Coma fa una crida a la unitat: "aprofitem tot allò que ens uneix per plantar-li cara col·lectivament"

El regidor de la CUP de Vic fa la primera crida per evitar repetir la crispació que es va viure fa tot just un any de l'#ANECUP

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

La detenció de Joan Coma és un nou repte perquè l'independentisme es mantingui ferm i unit per les hores que vénen, després de l'èxit del Pacte Nacional pel Referèndum del 23 de desembre, la detenció d'avui del regidor de Vic posa a prova a Junts pel Sí i la CUP que ja en la detenció l'octubre passat de l'alcaldessa de Berga, Montse Venturós, va generar en un foc creuat de declaracions que tingué un to impropi de qui lluita per un objectiu comú: la independència del seu país.
Joan Coma
Joan Coma
© @cupnacional

Comparteix
   


Etiquetes
De fet, el mateix Joan Coma és qui ha fet una crida a la unitat en el moment de la seva detenció: "L'Estat espanyol em deté. Aprofitem tot allò que ens uneix per plantar-li cara col·lectivament. Una abraçada a tots, de tot cor. Amor etern". Unes paraules que no han de passar per alt per als anticapitalistes, que fa tot just un any van protagonitzar la famosa Assemblea on un empat a 1.515 vots entre facilitar o negar la presidència al candidat de Junts pel Sí, Artur Mas, va tensar l'independentisme fins al punt que les veus favorables a unes noves eleccions van ressonar amb força mentre l'unionisme mediàtic se'n reia de la situació, totalment aliens al ridícul que setmanes més tard faria la política espanyola que va necessitar unes segones eleccions per tenir govern.






Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
Miguel Romualdo fletxa Valencia, no, perdon, queria decir Vich
27 de desembre de 2016, 22.01 h



#12 No es eso, no es eso. Claro que me lavo. Y por si fuera poco me duché el 18 de julio antes de ir a aplaudir el Acto Patriótico. Y el primero de cada mes me lavo los sobacos.


Lo que me pasa es que se me ha rasgado mi vestido de faralaes con lunares blancos sobre rojo y adornos de blonda, glasé y organdí de Flandes. Y yo, si no es con mi vestido de faralaes con lunares blancos sobre rojo y adornos de blonda, glasé y organdí de Flandes, NO SALGO.


Bueno, quizá si me dejaran un ve... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
27 de desembre de 2016, 21.08 h

#4
#8
#9
#10 Pobre xicot, deus ser molt repugnant, que et passis els vespres escriguent criaturades. No deus tenir amics i, és clar, encara menys amigues. què passa? que no et rentes i fas pudor? o és que tens la cara i el cos ple de pústules? O et cauen mocs per la cara i els llepes? Alguna cosa et passa, que estiguis sempre sol.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11

Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
27 de desembre de 2016, 18.39 h

La Audiencia tarda 2 meses en detener a un catabatasuno para que declare.AUNQUE MAS VALE TARDE QUE NUNCA.

El 9-N-15 72 diputados del Parlament dieron un golpe de Estado y proclamaron que la cámara

“no se supeditará a las decisiones de las instituciones del Estat Espanyol, en particular del Tribunal Constitucional, a qui considera deslegitimat”, y el futuro gobierno cumplirá “exclusivamente aquellas normas o mandatos emanados de esta Cámara”.

Es decir: los diputados dijeron que e... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
27 de desembre de 2016, 18.29 h

#7

COMO LO HAREIS??????????????????

80 CONTRA 4?, CONTRA MUJERES? , CONTRA NIÑOS?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
27 de desembre de 2016, 18.27 h

#6


"Si continueu aixi us llegirà un altra."??????????????????????????????????

ES UNA AMENAZA NAZI SOMIERDA??????????????????


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
27 de desembre de 2016, 18.21 h

#5



Te vamos a hinchar a hòstias, pero por detras con el vibrador rojiguarro.
"Sarna con gusto, no pica"
A que si ? Sarnosa Aragonese.



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Claravalls fletxa Claravalls
27 de desembre de 2016, 18.09 h

El que heu de fer és deixar de publicar tots aquests comentaris de rates franquistes.Us agradi o no no volem llegir més comentaris contra Catalunya...si volen que ho facin en els mitjans hispanos, a Catalunya no si us plau.Si continueu aixi us llegirà un altra. I no és tracta de llibertat de expressió, és tracta de dignitat.
Catalunya no és ni serà mai España.||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
27 de desembre de 2016, 17.53 h

#3 ERES UN PESADO Y UN MENTIROSO, DEJA DE INVENTARTE TRATADOS, PRINCIPIOS, DECLARACIONES UNIVERSALES, DICTÁMENES DE CORTES, RESOLUCIONES, RECONOCIMIENTOS, ACUERDOS, ETC., TODO LO QUE DICES ES INVENTADO, SÓLO SE LO CREEN LOS IDIOTAS DE TU CUERDA.
NO CREES QUE SI TODO FUERA COMO LO PINTAS, HACE AÑOS QUE SE HUBIERA DECLARADO UNA DUI O DIU O COMO QUIERAS LLAMAR A ESE ENGENDRO? EL SEPARATISMO, EN EUROPA, SE VE COMO UN MOVIMIENTO POPULISTA, MUY PARECIDO AL DE LE PEN.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
27 de desembre de 2016, 17.31 h



AHORA TODA CATALUÑA ENTERA SALDRA A LA CALLE PARA PEDIR LA LIBERTAD DEL PAJARO ESTE DEL JOAN COMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

HAY UNA MOVILIZACION MASIVA DEL POBLE DE CATALUÑA PARA PEDIR SU LIBERACION!!!!!!!!!!!!!!!

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EN CASOS COMO ESTE ES DONDE SE VE EL APOYO REAL QUE EL INDEPENDENTISMO TIENE ENTRE LA POBLACION CATALANA ....O SEA CERO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LA , GENTE NORMAL, TRABAJADORA EL CATALAN DE A PIE ES... Llegir més