El digital dels que votaran #SíSí. N. 3701. Dijous, 29 de juny de 2017 09:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Cultura doble fletxa Última actualització Diumenge, 15 de gener de 2017 05:00 h

Josep Milà, un muntanyenc represaliat pel franquisme

Milà és un pagès de 95 anys aficionat a la muntanya represaliat pel franquisme per deixar targetes amb proclames catalanistes

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

El Verkami per produïr el documental 'Milà, resistència a la muntanya' arriba a la recta final amb l'objectiu d'assolir els 10.000€, per tal d'oferir millores tècniques, editar un llibre i portar el protagonista d'aquesta història a una muntanya emblemàtica del país i enregistra-lo allà. S'han inclòs noves recompenses per als mecenes. 

 
Promoció del Verkami
Promoció del Verkami

Comparteix
   

La campanya del Verkami té molt bona acollida, tant pel nombre de mecenes com pel ressò als mitjans de comunicació. El directe!cat, que va ser dels primers en difondre-la, també ha col·laborat des del primer moment amb la seva promoció.
Superats els 6.000€ inicials que s'havien proposat els autors de 'Milà. Resistència a la muntanya', ara l'objectiu és arribar als 10.000€. Aquesta xifra ajudaria a incloure millores tècniques, costejar un llibre a càrrec de l'artista Fèlix Masachs o portar el Josep Milà a una emblemàtica muntanya i enregistrar.lo allà. Per assolir aquesta quantitat només resten 4 dies i les aportacions es poden fer a 
http://www.verkami.com/projects/16527-documental-mila-resistencia-a-la-muntanya.
 

 
 

 

L’objectiu d’aquest documental és fer un petit homenatge a la vida d’en Josep Milà i que les futures generacions puguin tenir constància de la repressió franquista i les petites desobediències efectuades per la població. Es vol presentar en públic el setembre del 2017 i comptarà amb intervencions de personatges com Francesc Roma, professor d’història a diverses universitats de Catalunya i autor del llibre «Josep Milà. L’amor a la muntanya neix fins i tot en temps de guerra. Editorial Cossetània», Fèlix Masachs, membre del Centre Excursionista del Penedès i Núria Picas, la campiona de la copa del món d’Ultra-Trail l’any 2012 i campiona de la copa del món d’Ultra-Trail amb la selecció catalana l’any 2011.
 

Per saber-ne més del documental: La història d'un muntanyenc català represaliat pel franquisme busca mecenes per un documental

 
 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Jaume fletxa Barcelona
15 de gener de 2017, 22.58 h

terrorisme franquista de sempre...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Homo Borregus fletxa Somewhere over the Rainbow
15 de gener de 2017, 19.24 h

#15 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona ESPAÑA AKA SuperCato de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
15 de gener de 2017, 17.22 h



Ante todo quede muy, muy claro que yo NO SOY ALBERTO o sea ARAGONESES, lo juro por el putón dela madre de Aragoneses.


JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA

TIPICA REACCION NAZISTA. ECHAR LA CULPA A MADRIT DE SU INCOMPETENCIA.



NAZISTAS ! TODOS LOS CATALANES SOIS UNOS NAZIS, NO, PERDON, UNOS NAZISTAAAAAAAAS !1


LOS CLIENTES QUE LE LLENAN A MI MADRE EL CHICHI DE SEMEN SON UNOS NAZISTAAAAAAAS


PERO, QUERIDO JUAN RUIZ SOLANES,, DE VERDAD, POR UN SOLO MO... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona ESPAÑA AKA SuperCato de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
15 de gener de 2017, 17.20 h


Ante todo quede muy, muy claro que yo NO SOY ARAGONESES, lo juro por el putón dela madre de Aragoneses.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona ESPAÑA AKA SuperCat fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
15 de gener de 2017, 15.57 h

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA

TIPICA REACCION NAZISTA. ECHAR LA CULPA A MADRIT DE SU INCOMPETENCIA.

PERO, QUERIDO JUAN RUIZ SOLANES,, DE VERDAD, POR UN SOLO MOMENTO, TE HAS CREIDO QUE EL CNI PUEDA SABER QUE EXISTES Y AUN ASI DEDICARTE UN SEGUNDO DE SU TIEMPO

HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAHU

QUERIDO COMISARIO POLITICO DEL PANFLETO.

LE RUEGO NO BORRE NUNCA EL COMENTARIO # 2 DEL NAZI QUE DICE SER DE FIGUERAS PARA QUE NOS PODAMOS REIR... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
15 de gener de 2017, 13.21 h





L'ENVEJA de la GRAN MAJORIA d' espanyols envers Catalunya i els catalans, és una CONSTANT TRANSHISTÒRICA, que es manifesta a tot arreu, també en aquest digital.



Són gent miserable, que en comptes de maldar per a REGENERAR-SE ells, i arribar a ser normals, prefereixen dedicar el seu temps a insultar-nos i provar de rebaixar-nos (amb molt poc èxit per cert, mireu el cas del Cagarritoneses i les contínues HUMILIACIONS que ha de patir)



Mentre la major part de la població espanyo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Synera fletxa Barcelona
15 de gener de 2017, 11.58 h

ESPANYATES GO HOME!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
15 de gener de 2017, 11.46 h



#8


CAGARRITA, REINA, NO ET SULFURIS, no et posis tan nervioseta o tornaràs a embrutir-te les bragues, i la teva mare s'ha de gaster en lleixiu tot el que guanya prostituint-se a la carretera.



HUAH HUAH HUAH HUAH . . . MAI NO EN TENS PROU DE REBRE I DE QUEDAR COM UN DRAP BRUT, REINETA ??



HUAH HUAH HUAH . . . LA REINA DE LES MASOQUES FEIXISTES I CRETINETES = L'ALBERTITO CAGARRITONESES !!



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
15 de gener de 2017, 11.40 h




#8 Altra vegada tornes amb els fàstics i les penes de PRENYADA?? !! !!



Tu no fas cas dels meus SAVIS I DESINTERESSATS consells, Cagarritaneses, beus ANÍS EL MONO, perds la noció de la realitat, et puja la LÍBIDO ANAL, et fots al llit amb el teu gos, i després et penses que t'ha prenyat.



Cagarrita, a veure si te n'adones d'una vegada que ELS TEUS EMVBARRASSOS SÓN PSÍQUICS, UN GOS NO ET POT DEIXAR PRENYAT, TONTETA !!



(Punyetes, ja li he explicat 40 vegades, però com que pobr... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona ESPAÑA AKA SuperCat fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
15 de gener de 2017, 11.28 h

#7 Querido NAZI (Juan Ruiz Solanes de Figueras),

Siempre he tenido la absoluta certeza de que eres el prototipo del perfecto idiota. Convencido de verdad tan evidente, resulta inútil que nos ofrezcas una prueba evidente cada diez minutos como muestra palpable de tu estupidez.

QUE PENA ME DABAS Y QUE ASCO ME DAS