El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 09:55 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Això és el que passa quan es trenquen aigües envoltats de neu

Una màquina llevaneu obri pas a una ambulància amb una dona de part a Bocairent

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

El fred siberià ha afectat al conjunt dels Països Catalans però s'ha fet notar especialment a les comarques centrals del País Valencià amb fortes nevades que han causat escenes de caos i aïllament. Alcoi i Bocairent han quedat incomunicades, hi ha més de cinquanta quilòmetres de l'autopista A-7 tallats i milers d'alumnes sense classe.


bocairent, pais valencia, neu, nevada, fred
Bocairent, nevat

Comparteix
   


Etiquetes
Un part de pel·lícula
 
Tal com explica La Veu del País Valencià, una dona de Bocairent s'ha posat de part aquesta matinada i ha necessitat un dispositiu format per una màquina llevaneu, el SAMU, dos vehicles de conservació de carreteres i la Guàrdia Civil per poder arribar al centre hospitalari d'Ontinyent. Ara mateix es troba ingressada a l'hospital a l'espera que esdevingui el part.

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
20 de gener de 2017, 16.50 h



#7

Si més no, Cagarrutaneses, amb la INDEPENDÈNCIA, les escoles catalanes SEGUIRAN essent molt millors que les castellanes, que han format (?) una pobra PILTRAFA FRANQUISTA ( i marieta a més no poder, encara que no sigui politicament correcte dir-ho) com tu, que has d'usurpar el meu nom perquè NO TENS MANERA DE FUGIR DE LES MEVES PALLISSES DIALÈCTIQUES, pobre desgraciat analfabet !! !!


HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!



Quina colla de TARATS, aquests esPPanyols PPanca... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona ESPAÑA AKA SuperCat fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
20 de gener de 2017, 13.05 h

con la inde estas cosas de la nieve no pasarian . . . . .


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
19 de gener de 2017, 19.54 h




#3 No cal que ens expliquis la teva vida, Albertu Cagarrutaneses. No cal. Albertu, "al ver tu" mentalidaz , ja en tenim prou (i de sobres, HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !! )



Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
19 de gener de 2017, 19.51 h




#4

Ah! . . . així, si ja has abandonat els teus invents de reutilització de TRICORNIS, deu ser un fals rumoer això de que ahir vares inventar el TRICORNIO-fòrceps, amb les dues ales de xarol (aerodinàmiques !) amb dos cercles retallats per a fer la mateixa funsió que la que descriu la imatge:

. http://parto.elembarazo.net/wp-content/uploads/sites/7/2008/12/forceps-480x270.j... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona ESPAÑA AKA SuperCat fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
19 de gener de 2017, 18.58 h



Por cierto, que no es berdad que yo me dedique a idear nuevos usos para el TRICORNIO, claro que me gustaria que el TRICORNIO de mi padre sirviera para algo más que para ponerlo de peana al florero con que mi madre adorna el dormitorio donde "atiende a sus clientes" , pero por mucho que piense no le encuentro otros husos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona ESPAÑA AKA SuperCat fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
19 de gener de 2017, 18.52 h



Bueno, en realidad yo antes usaba el nick "Aragoneses Orientales, etc ..." i aun antes, mi nombre real, Alberto. Pero ya estaba arto de que Juan Ruiz Solanes (lo escribo así, Juan con U para cabrearle) me tomaba el pelo diciendo aquello de :

-ALBERTO, ALBERTU, ALVERTU AL VER TU CULO PURULENTO HASTA TU BUJARRÓN PREFERIDO HUYE DESPAVORIDO


Consiguió avergonzarme y hacerme canviar de nombre, pero a pesar de todo me seguia umiyando cruelmente, riendose de mis faltas de hortografia y de mis e... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
19 de gener de 2017, 18.39 h

#1 #2
RESUM DE LA DECLARACIÓ DE LA COMISSIÓ DE DEFENSA DELS DRETS DE LA PERSONA DEL IL·LTRE COL·LEGI D'ADVOCATS DE BCN SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ (2013)

"... La declaració unilateral d’independència, proclamada pel Parlament de Catalunya, estaria justificada en dret internacional en el cas que el Govern espanyol impedís la celebració de la consulta a la ciutadania sobre la creaci d’un nou Estat, o bé es negués a acceptar el resultat afirmatiu de la mateixa.

La Resolució... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Synera fletxa Barcelona
19 de gener de 2017, 18.27 h

PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010

- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una socie... Llegir més