El digital dels que votaran #SíSí. N. 3641. Diumenge, 30 d'abril de 2017 20:43 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 27 de gener de 2017 12:10 h

La revista editada per Podem sobre els pressupostos, sota sospita

La maquetació, estil i tipografia són similars als de 'Cafè amb Llet', finançada amb donacions a través de Verkami

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Podem ha editat una revista en paper per denunciar els pressupostos de la Generalitat que demà la CUP decidirà si es tiren o no endavant. En total, la formació d’Albano-Dante Fachin repartirà 40.000 exemplars de la publicació contra els comptes, una fórmula que està sota sospita, ja que l’estil, la tipografia i la maquetació són molt similars a les de l’extinta revista Cafè amb Llet, editada pel propi Fachin. Una revista que va sortir a la llum gràcies a les donacions de més de 1.500 mecenes a través de la xarxa de micromecenatge Verkami. Tot plegat es podria interpretar com un ús indirecte dels milers d’euros recaptats per l’edició de Cafè amb Llet


Comparteix
   


Etiquetes

Fachin titlla de "propaganda" les explicacions del Govern sobre els pressupostos i d'"informació" la publicació de Podem

Albano-Dante Fachin explica en un vídeo difós ahir que el seu partit ha impulsat el “monogràfic” per combatre la “propaganda” del govern de Junts pel Sí. Amb tot, evita titllar també de “propaganda” la revista, tot i que porti el segell de Podem, i demana que “compartiu aquesta informació, que ens pot ajudar a entendre una mica més què hi ha darrere dels pressupostos”.
 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Synera fletxa Barcelona
28 de gener de 2017, 04.23 h

PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010

- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una socie... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
El rey no estudió en Harvard... fletxa Villa mulos la de arriba de la dehesa del señorito
27 de gener de 2017, 18.58 h

#14 Joder... creía que hablabas de España.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
27 de gener de 2017, 17.19 h

#9 #10 #12 #14. Heu vist allò de les dades fiscals ?

POTINADA MADE IN SPAIN !¡!¡!¡!¡!



Nazi Aragoneses/ Nazi Luís, enteneu perquè us deia alló del GRAN HOSTIOT !¡!¡!!¡!¡!
Doncs tranquils, prepareu-vos la cara, que quan us caigui, segur que us canviarà la vida !

I ara, ja podeu tornar a riure ........


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Querido NAZI Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los espaquerido naziñoles estamos TODOS los catalanes)
27 de gener de 2017, 16.39 h

#13

FUERZAN A LOS FUNCIONAINARIOS A HACER FIESTA Y ACUDIR A RENDIR PLEITESIA A SU FHURER

HACEN LISTAS NEGRAS DE JUECES NO ADICTOS AL REGIMEN PARA REPRESALIARLOS

TIENEN LOS DATOS SFISCALES DE TODOS PARA HACER ESTO Y LO OTRO CON NOSOTROS

TIENEN ACUERDDOS MILITARES SECRETOS CON OTRAS POTENCIAS (COMO hITLER CON sTALIN)


¿Y LUEGO OS EXTRAÑAIS QUE TODO EL MUNDO OS LLAME NAZIS?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
27 de gener de 2017, 15.47 h


#12 NAZI NAZI NAZI sembla que hagis après aquesta paraula ahir mateix , que la repeteixes tant.

De veritat ets tan idiota que no entens que els nazis sou vosaltres els franquistes? Serà veritat allò que diuen que quan olores anís el Mono perds el cap?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Querido NAZI Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los espaquerido naziñoles estamos TODOS los catalanes)
27 de gener de 2017, 15.40 h

EL PAYASO SANTI VIDAL HACE PASAR POR BUENO A TRUMP


JA JA JA JA JA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
27 de gener de 2017, 15.24 h







#9 #10


No et pots ni tan sols imagir¡nar remotament com m'agrada cada vegada que tu, ingènua princeseta, creient que ets més sàvia que Michelle Obama i madame Curie juntes, et llances tota esvalotada a exhibir la teva PPatosa xaroneria.





Si tu imaginessis, corriries a amagar-te sota el llit, trèmula i esporuguida . . .





HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!









Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Querido NAZI Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los espaquerido naziñoles estamos TODOS los catalanes)
27 de gener de 2017, 15.20 h

#4

I tant que si,

otro 9-N, otro butifarrendum con el mismo resultado y SOBRE TODO CON EL MISMO EFECTO

NA DE NA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Querido NAZI Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los espaquerido naziñoles estamos TODOS los catalanes)
27 de gener de 2017, 15.18 h

#8

el payaso santi viddal hace pasar por bueno a trump


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Nosaltres som el somni fletxa Republica Catalana
27 de gener de 2017, 14.45 h

#3




Canaleta-Aragoneses



Tu tienes la suerte que no tienes amnesia anal-patriotica
Tu cerebro esta bien asentado en tu culo y va viento en popa.