El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 12:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El substitut de Santi Vidal, un indi que no s’arronsa gens per fer front al PP

Robert Masih Nahar va acusar els populars de "racistes"

Comentaris 48  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

La dimissió de Santi Vidal com a senador d’ERC ha provocat que l’escó vagi a parar al seu suplent a les llistes dels republicans el 26J, Robert Masih Nahar. Es tracta d’un empresari originari de l’Índia que fa dotze anys va venir a Catalunya i que és conegut al Principat entre els amants del criquet, ja que és un dels impulsors de la Federació Catalana d’aquest esport. A més, ja ha demostrat que és capaç d’articular un discurs polític contundent contra el Partit Popular, que al Senat gaudeix de la majoria absoluta. 

Robert Masih Nahar
Robert Masih Nahar
© ACN - Begoña Fuentes

Comparteix
   


Etiquetes

El suplent de Vidal va acusar els populars de "racistes" i va demanar que "s'ha de netejar Catalunya" de PP

Durant la campanya electoral de les primeres eleccions espanyoles el desembre de 2015, Masih va participar en un acte a Badalona, on va cridar a "netejar" el país del "racisme" del PP en les properes eleccions generals. Davant un centenar de persones de la comunitat índia i paquistanesa de la ciutat, va deixar clar que el PP és “un partit molt radical” i va felicitar els habitants de Badalona per haver “netejat” el govern municipal, en referència al canvi d’alcaldia i a l'eslògan d'Albiol: "Limpiando Badalona". A més, va demanar: “La mateixa neteja s’ha de fer a tot Catalunya”.

Defensa d'un ajuntament que "combati el discurs de l'odi a la ciutat"

Masih Nahar també va ser el número 18 a les llistes d’Esquerra a les eleccions municipals de 2015, una candidatura que precisament tancava Santi Vidal. Durant la campanya electoral, va participar en un míting amb diverses comunitats de nouvinguts, on va fer part del discurs en panjabi i urdú. El flamant nou senador va demanar construir una ciutadania “sense discriminació” i un Ajuntament que “combati el discurs de l'odi a la ciutat”. També ha apostat per incorporar persones de diferents orígens al si de l'administració pública.
 
 
 

 
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#48
30 de gener de 2017, 19.51 h

#45 Si t'entenc, no pateixis, però és curiós veure si més no com s'els escalfa la boca amb una facilitat impressionant, aquests individus com molt bé dius no tenen capacitat de raonar, bé és que per poder raonar s'ha de tenir cervell i n veig pas que en tinguin a banda que es repeteixen més que un all i oli cassolà.

En fi, nosaltres a la nostra, fotem el camp i que s'espavilin


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
30 de gener de 2017, 11.42 h


DEDICAT A L'ARAGONESES #16 #20 #25 #27 #28 #33


AL PASAR LA BARCA


SE TIRÓ UN TOR-PEDO


Y A ESE DE LOS NAZIS


LE HA DADO DE LLENO.





HA HA HA HA HA HA!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
30 de gener de 2017, 11.36 h


#9 Tu, Aragoneses o Cagarroneses o com et diguis, et penses que hi ha molts catalans RACISTES com tu, desgraciat ! au, treu-te els sostens i ves a rentar-te les aixelles, brut.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
josepbna. fletxa BARCELONA
29 de gener de 2017, 21.08 h

#44
James, que no has llegit el meu comentari anterior. Intentar convèncer a gent com ara aquests, és una gran pèrdua de temps i energia. Diuen que no hi ha més sord que el qui no vol escoltar. Jo afegiria ni amb capacitat de raonar.

Son uns provocadors i a més, uns ignorants que pensen amb el cul, incapaços de comprendre que tant per el país, com per ells mateixos, aniríem molt millor i més be amb una independència que tal com estem ara.

No se que veuen perquè els hi provoqui... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
29 de gener de 2017, 17.21 h

#33 Ah no? doncs deunido per dir que ningú s'en recorda, els uninoistes en parelu encara i el millor de tot, tu encara en parles, no saps que quan un tema no te cap rellevància senzillament s'oblida? es veu que els limitats com tu no teniu ni idea de que vol dir oblidar, potser us penseu que és un licor.


Hahahahahaha, sort que lo del 9N no és res, SORT!!!! perquè: 1) encara en parleu i 2) si no te cap importància, a qui collons judicialitzen?

Sou bastant patètics, deixem dir-te que s... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
josepbna. fletxa BARCELONA
28 de gener de 2017, 20.49 h

UN 90% o més de comentaris d'aquest apartat com en altres, no tenen res a veure sobre els temes tractats per el diari, repetint en cada un d'ells els mateixos conceptes insultants i contrarestes, per el que ja comença a ser una mica carregós i decebedor, donant una imatge poc seriosa del que hauria de ser els tractaments dels temes d'actualitat.

Esteu caient en les trampes dels aragonesos, Lluís o Bejota i de altres que el únic que fan es provocar amb raonaments infantils, insultant i at... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
El tiu pacu fletxa Kurnudella
28 de gener de 2017, 15.01 h

Tot el que serveixi per tocar els collons als ocupants espanyols es un regal...ells que s'apunten tots els triomfs dels esportistes catalans.. que es fotinbmolt.fora de Catalunya lladres ocupants!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
El tiu pacu fletxa Kurnudella
28 de gener de 2017, 15.01 h

Tot el que serveixi per tocar els collons als ocupants espanyols es un regal...ells que s'apunten tots els triomfs dels esportistes catalans.. que es fotinbmolt.fora de Catalunya lladres ocupants!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
28 de gener de 2017, 13.05 h

#27 Si!!!! esclar, bona sort doncs, us farà falta sense Catalunya, adéu