directe ! a La República. N. 4056. Dimecres, 20 de juny de 2018 04:04 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

L'unionisme reaccionari fa el ridícul per la visita d'Otegi

Menys de 50 persones es concentren per a protestar per la visita del líder basc a Barcelona

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Ridícul estrepitós de l'unionisme més recalcitrant i reaccionari que no ha aconseguit reunir a més de 50 persones per a protestar perla visita d'Arnaldo Otegi a Barcelona. El polític basc ha ofert una xerrada juntament amb l'exparlamentari de la CUP, David Fernández. Amb proclames d''Assassí' i 'Otegi fora de Catalunya', les pancartes porten la signatura de l'organització antiindependentista Somatemps i un dels assistents ha repassat un per un els assassinats d'ETA a Catalunya, megàfon en mà.
Concentració de Somatemps
Concentració de Somatemps

Comparteix
   


Etiquetes
Malgrat la presència d'una cinquantena curta de persones, que s'han concentrat a les portes de l'Ateneu Barcelonès per rebutjar la presència del portaveu d'EH Bildu i secretari general de Sortu, Arnaldo Otegi, l'acte s'ha pogut celebrar sense problemes. La xerrada estava organitzada per l'ateneu i hi ha participat l'exdiputat de la CUP al Parlament David Fernàndez.
 
Entre la presència policial, s'han escoltat crits i llegit pancartes amb lemes com 'Otegi assassí', 'David Fernández amic de terroristes' i 'Catalunya no oblida'.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
Paco Pi fletxa Barcelona
28 de gener de 2017, 22.02 h

Efectivament: "Catalunya no oblida!". "Franco, assassí!". "Rajoy, amic de terroristes d'estat!"

(I així... indefinidament.)


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Synera fletxa Barcelona
28 de gener de 2017, 11.49 h

CAT IS NOT SPAIN

PREGUNTEU-LI A UN DE PERPINYÀ O A UN RUS

EL PRIMER CANAL DE MOSCOU PASSÀ UN REPORTATGE AMB AQUEST TITOL:

CAT IS NOT SPAIN

OF COURSE NOT


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
28 de gener de 2017, 11.46 h

NO ES PODEM AMAGAR LES MORTS D'ETA, ERROR MAJESTUÓS DE VOLER, TRANSFORMAR LA SOCIETAT FORMADA AMB GUERRES, AMB UNA ALTRA GUERRA, DONCS, LA MALA MORAL QUEDA INCÒLUME SOCIALMENT. EL CAMÍ DE CATALUNYA, ÉS PACÍFIC, DEMOCRÀTIC, AVANÇAT, AIXÍ CANVIAREM A FI DE BÉ. AMB AVENÇOS SOCIALS SERIOSOS. PERÒ EL REGNE D'ESPANYA, ES VA FORMAR NO AMB UN MILER DE MORTS, CAL MULTIPLICAR-HO PER DOS MIL, HA FEREN A FOC I A DEGOLLA PER INSTAURAR L'ABSOLUTISME QUE ENCARA HO ÉS EL SEGLE XXI.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Querido NAZI Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los espaquerido naziñoles estamos TODOS los catalanes)
28 de gener de 2017, 11.26 h

QUERIDOS NAZIS

ANIMAROS, HOY ES UN NUEVO DIA, YA NADIE SE ACUERDA DEL SANTI VIDAL Y MENOS AUN DEL FIASCO A BRUSELAS.

HOY LA CUP OS APROBARA LOS PRESUPUESTOS Y FAREM VIA HACIA EL BUTIFARRRENDUM EN SETIEMBRE PARA REVIVIR , COMO EL DIA DE LA MARMOTA O DEL HAMSTER, MAS BIEN, EL 9-N.

AYER ESTABA PENSANDO SI EL FERNANDEZ DIAZ HUBIERA INSINUADO LA MITAD DE LO QUE DIJO EL SANTI VIDAL, EL SHOW QUE LA IZQUIERDA HABRIA MONTADO, PERO COMO HA SIDO UNO DE LOS SUYOS (COMO EL ALFONSO DE ANTIFRAU), SE CORRE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
28 de gener de 2017, 10.04 h

#14

Jo penso que van neixe aixìs i la educació amb lo mes franquista, els ha convertit amb malalts del odi.

MALAMENT, VIURE D'AQUESTA MANERA......CARREGATS D'ODI.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
28 de gener de 2017, 10.00 h



Als fatxas d'aquestes pàgines, la seva mama els va dir que eran graciosos i s'ho van creure.....?????

PER QUÈ , REALMENT FOTEU PENA.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
28 de gener de 2017, 09.25 h

-s'han sentit crits. NO "escoltat"


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12

Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Synera fletxa Barcelona
28 de gener de 2017, 04.27 h

RESUM DE LA DECLARACIÓ DE LA COMISSIÓ DE DEFENSA DELS DRETS DE LA PERSONA DEL IL·LTRE COL·LEGI D'ADVOCATS DE BCN SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ (2013)

"... La declaració unilateral d’independència, proclamada pel Parlament de Catalunya, estaria justificada en dret internacional en el cas que el Govern espanyol impedís la celebració de la consulta a la ciutadania sobre la creaci d’un nou Estat, o bé es negués a acceptar el resultat afirmatiu de la mateixa.

La Resolució establ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Synera fletxa Barcelona
28 de gener de 2017, 04.21 h

PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010

- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una socie... Llegir més