El digital dels que votaran #SíSí. N. 3906. Dissabte, 20 de gener de 2018 21:39 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La CUP diu sí als pressupostos

39 vots a favor, 22 en contra i 2 en blanc

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- La CUP decideix aquest dissabte en ferm si dona el vistiplau als pressupostos que ha negociat amb el Govern i JxSí. El Consell Polític (CP) dels anticapitalistes es reuneix a Vilafranca del Penedès (Alt Pendès) per escoltar la veu de les bases després que des d'aquest dimecres s'han reunit en les 13 assemblees territorials per posicionar-se. 
Tot preparat per fer públics els resultats
Tot preparat per fer públics els resultats



Comparteix
   


Etiquetes
Sembla finalment que tindrem pressupostos...

A la reunió d'aquest dissabte hi intervindran 57 veus de les bases: entre representants de les territorials i membres del Grup d'Acció Parlamentària (GAP), que aglutina les vuit organitzacions que donen suport a la candidatura de l'esquerra parlamentària al Parlament. L'última oferta del Govern per als comptes és sobre la taula des de dilluns.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
30 de gener de 2017, 13.39 h

#14 El no només era ~36 % i el sí el 64 %.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
30 de gener de 2017, 13.30 h

Si varen quedar 22 a 39, és a dir, ~1/3 a favor i ~2/3 en contra, a veure si les CUPs m'expliquen quin raonament han fet servir per arribar a la conclusió de donar dos vots a favor i 8 abstencions que no sigui simplement tocar la pera


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de gener de 2017, 22.47 h

==============================================

#1

NO M'HO CREC, NOOOOOOO !! HUAH HUAH HUAH !! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO , NO M'HO CREC !!



DELICADA PRINCESETA CAGARRUTANESA, DE DEBÒ, DE DEBÒ SENSE EXAGERAER NI UNA MICA, QUE HAURIEN D'INGRESSAR-TE A UNA INSTITUCIÓ PSIQUIÀTRICA !!



Ja trobava SOSPITÓS que et dediquis tant a repetir el meu nom com UNA COTORRA HISTÈRICA, però . . .



FEIA UNS MOMENTS QUE HAVIA LLEGIT ELS TEUS . . . D E L I R I S . . . FANTASIOSAMENT AL.LUCINATORIS AL... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de gener de 2017, 22.46 h



#11 Ets tu que no ets de fiar: de tu només llegim tonteries contre uns INDEPENDENTISTES DE MOLT ABANS QUE TU, i mai et veiem dir res contra els INVASORS ESPANYOLS.

EM FAS FÀSTIC I VERGONYA. Sort que la gran majoria de convergents no són CRÀPULES com tu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
29 de gener de 2017, 13.29 h

És la primera vegada que la CUP, fa enfadar el PP, fins ara només li donava alegries.
Vigileu, la CUP no és de fiar, tornarà a donar alegries al PP,......Tan debò m'equivoqui.!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Josep Pagés i Canaleta de CARDEDEU " VISCA EL CELTA " VISCA EL ALCORCÓN fletxa NO A LA ROJA A CATALUNYA NI A BARCELONA NO ES LA SELECCIÓ DELS CATALANS
29 de gener de 2017, 02.54 h

EL SI DE LA CUP Estaba cantado ,, lo raro es Que fueran VOTADO NO Als Pressupostos ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
28 de gener de 2017, 21.28 h

#1. POTINADA MADE IN SPAIN !¡!¡!¡!¡!



Nazi Aragoneses/ Nazi Luís, Ni dimissió del 25% de PdCat, i APROVACIÓ DELS PRESSUPOSTOS !

Aneu-vos preparant pel quan us caurà el GRAN HOSTIOT !¡!¡!!¡!¡!
Doncs tranquils, prepareu-vos la cara, que quan us caigui, segur que us canviarà la vida !

Potser així us despertareu del somni feixista. I si voleu ja podeu tornar a riure, fins a la propera claca que serà ben aviat i encara MÉS FORTA !¡!¡!¡!¡!¡! ........ 9, 8 ,7, 6,....


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Synera fletxa Barcelona
28 de gener de 2017, 15.30 h

PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010

- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una socie... Llegir més