El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 13:58 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Puigdemont: “L’estat té una mala notícia: s’aprovaran i podrem tirar endavant la legislatura”

El president adverteix al govern central que dins el procés sobiranista no hi ha cap “divisió ni rendició”

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- Carles Puigdemont ha celebrat aquest dissabte al migdia la decisió de la CUP respecte el vot favorable als pressupostos. “L’estat espanyol avui té una mala notícia: els pressupostos s’aprovaran i podrem tirar endavant la recta final de la legislatura”, ha senyalat breument enmig del discurs adreçat al Consell Nacional del PDeCAT. 

Comparteix
   


Etiquetes
El president de la Generalitat ha assegurat que aquest aval de la CUP demostra que no hi ha “divisió ni rendició”, i ha advertit el govern central que “deixant passar el temps” no aconseguirà que “les coses s’arreglin soles”. En aquest sentit, ha reblat el seu missatge afegint que “l’única conseqüència que pot tenir deixar passar el temps és que s’acabi i ja no en quedi”.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
30 de gener de 2017, 19.44 h

#18 Quan no hi han arguments és quan et repeteixes com l'alll oi? d'acord

Suposo que es deu al teu paupèrrim cocient intel.lectual més semblant al d'un zombie


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Querido NAZI Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los espaquerido naziñoles estamos TODOS los catalanes)
30 de gener de 2017, 14.56 h

#17 La cifra de ciudadanos que sólo se consideran catalanes se desploma
La identidad catalana parece encaminarse hacia una correlación similar a la que existía antes de la eclosión del proceso

http://www.lavanguardia.com/politica/20170129/413802206756/sondeo-ceo-aumento-identidad-mixta-catalan-espanol.html soberanista


JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA NO HASE FALTA DESIR NADA MAS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
30 de gener de 2017, 10.37 h

#3 Una pregunta, sempre escrius com si fós una carta? que et despedeixes? ah ok ;-) doncs bona sort a l'aventura solitària d'espanya


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Nosaltres som el somni fletxa Republica Catalana
30 de gener de 2017, 01.07 h

#9
#10



QUAN L'ARAGONESES VA DE CATETA,PALETA i MARIETA,ES DIU CANALETA


Tu voldries un hospital ? Per ferte el canvi de sexe,oi marieta ?
Perque no surts de l'armari d'una vegada,aixis no t'hauries d'amagar als lavabos de
l'estacio de Cardedeu amb el municipal de la porra,so meuca,no et fa vergonya amagarte
als lavabos ? Porca mes que porca,españata tenies de ser per ser tant maricona.
Enfi,l'Iceta ja no t'estima ? o es que no et vol perque la tens petita ?



ESPATRAÑÑÑÑA = UNA MIER... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de gener de 2017, 22.38 h

========================================================


#3 #5


NO M'HO CREC, NOOOOOOO !! HUAH HUAH HUAH !! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO , NO M'HO CREC !!



DELICADA PRINCESETA CAGARRUTANESA, DE DEBÒ, DE DEBÒ SENSE EXAGERAER NI UNA MICA, QUE HAURIEN D'INGRESSAR-TE A UNA INSTITUCIÓ PSIQUIÀTRICA !!



Ja trobava SOSPITÓS que et dediquis tant a repetir el meu nom com UNA COTORRA HISTÈRICA, però . . .



FEIA UNS MOMENTS QUE HAVIA LLEGIT ELS TEUS . . . D E L I R I S . . . FANTASIOSAMENT AL... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Synera fletxa Barcelona
29 de gener de 2017, 20.31 h

LA MAJORIA D'EMPRESARIS CATALANS APOSTEN CLARAMENT PEL DRET A DECIDIR i/o PER LA INDEPENDÈNCIA DE CAT

I quan dic majoria, em refereixo a:

- Les 13 Cambres de Comerç de Catalunya, adherides al Pacte Nacional pel Dret a Decidir,

- La CECOT, que es va pronunciar favorablement per aquest dret,

- El CCN que aposta clarament per l’independència,

- Els empresaris gironins que formen l’agrupació Grup Impuls Girona integrada pels presidents de les 3 Cambres de Comerç de la ciutat i pel... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
29 de gener de 2017, 20.29 h


#12 Tu, Bejhota, igual de boig que l'Aragoneses, però encara més subnormal. No saps ni expresar-te, ets dislexic. Què vol dir això de "no hi ha cap raó"? On?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
LLUIS fletxa bcn
29 de gener de 2017, 12.44 h


Empresarios catalanes contrarrestan a Puigdemont en la Eurocámara.


El presidente de Empresaris de Catalunya , Josep Bou (d); la eurodiputada Teresa Giménez Barbat; el catedrático de de la Universidad Autónoma de Barcelona, Joaquín Molins (c); el eurodiputado Santiago Fisas (2i), en el acto de hoy en Bruselas.


La organización Empresaris de Catalunya ha alertado hoy en un acto en la Eurocámara sobre los riegos para la economía del proceso independentista, un día después de qu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
29 de gener de 2017, 10.38 h

#3

Aragoneses:

MES INDIGNA QUE ELS FETS DEL FERNANDEZ DIAZ, HI HAN POQUES COSES....... Tu deus anar a la privada, no....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Synera fletxa Barcelona
29 de gener de 2017, 08.04 h

PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010

- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una socie... Llegir més