El digital dels que votaran #SíSí. N. 3817. Dimarts, 24 d'octubre de 2017 04:15 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Pascal i Bonvehí, sobre l'operació Pika: "No permetrem que embrutin el PDeCAT amb cap insinuació"

Els dirigents subratllen que el projecte que encapçalen "il·lusiona i treballa per una Catalunya millor"

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Quan falten només 4 dies pel judici a Artur Mas, la pressió judicial sobre Catalunya augmenta però encara no pica prou per a arronsar als sobiranistes. Si més no, això es desprèn de la primera reacció del PDeCAT a l'operació Pika desplegada aquest dijous per la Guàrdia Civil contra el presumpte finançament irregular de CDC.
david bonveí, marta pascal
Foto de família de set dels 12 membres de la candidatura de Marta Pascal i David Bonvehí

Comparteix
   


Etiquetes
Després d'un matí de silenci, la coordinadora general i el coordinador executiu del partit, Marta Pascal i David Bonvehí, han penjat aquest dijous a la tarda el mateix missatge a la xarxa social Twitter. En la piulada, subratllen que el PDeCAT és "un projecte que il·lusiona i treballa per una Catalunya millor". "No permetrem que cap insinuació l'embruti", afegeixen.

Per la seva part, el president de CDC, Jacint Borràs, ha atès els mitjans al matí per atribuir l'operatiu policial a la concentració prevista dilluns en suport a Artur Mas i la voluntat de l'Estat de "desprestigiar" el PDeCAT, el partit hereu de Convergència.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
un plat de cagarroni fletxa amb apestosa de tonyina
4 de febrer de 2017, 20.42 h

#12 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Querido NAZI Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
4 de febrer de 2017, 13.24 h

El "astuto" MaSS creyo habersela metido doblada al Junqueras con el invento del Junts pel SI, pero ERC se la devolvio con la denuncia de la concejal de ERC en Torredembarra que dio inicio al caso del 3% que lo lleva a cabo el juez de carrera Josep Bosch de 30 años, de Vendrell.

Toda la huida de Pujol, el cambio de nombre de CDC, la deriva separatista, etc etc es una forma de intentar minimizar toda la mierda que durante años y años ha estado haciendo en el "oasis catalan".

CON RAZON, LAS E... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
El tiu pacu fletxa Kurnudella
4 de febrer de 2017, 05.14 h

No cal que vinguin de fora a embrutar ŕès.vosaltres us arregleu solets de puta mare.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
3 de febrer de 2017, 12.32 h

#1 I tu que faràs? et quedaràs? o marxaràs? un tiu com tu que repetix com un lloro, no és valent sinó que ets un covard de mena i prou


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Fd'A. fletxa Calders
3 de febrer de 2017, 12.31 h

Totes aquestes maniobres per embrutar als partits catalans només embruten a qui les fa. Potser CDC va fer coses malfetes però mai al nivell de PP i el PSOE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
3 de febrer de 2017, 11.43 h



El PP. sempre actua amb nocturnitat i alevosía......

La premsa ja ho tenia editat abans i arribés la guardia civil........

Digne de la MAFIA SICILIANA.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
3 de febrer de 2017, 11.09 h

CAT IS NOT SPAIN

NEVER IT WAS

NEVER WILL BE

CATALAN REPUBLIC?

YES, WE CAN.

IT WILL BE THE "5" ONE


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
3 de febrer de 2017, 09.19 h



Tots i cadascun dels seus moviments envers Catalunya i el seu procés, son BRUTS, BRUTS, BRUTS.......

!! QUINA VERGONYA !! Ni tan sols se els pot tindre com a veins.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
3 de febrer de 2017, 08.22 h

#1 El Bejota de la banda terrorista de la COPE-PP-PAPA HERRERA, continua com sempre adorant la españa de feixistes, franquistes i prostitutes psoe.naziudadanos del peluquin.
Amb la independencia els catalans continuarem fent caritat als miserables ecspanyols, que pararan la ma per menjar, pobres i miserables ecspanyols.
Omella de la cope, PER QUE PREDIQUES L'EXTERMINI DELS CATALANS CADA DIA?
OMELLA, el tontet que adora al nazi Herrera que robar als catalans amb el 0.7% per prostitutes FRANQUI... Llegir més