El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 22:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Mas promet lluitar fins a les últimes conseqüències un dia abans del seu judici

"Si ens inhabiliten, anirem fins a la justícia europea", ha dit l'expresident

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

“Ens volien agenollats i ens tindran dempeus. Ens volien amb l'esquerra encorbada i ens trobaran amb l'esquena dreta, i ens volien amb la mirada baixa i ens trobaran mirant endavant”. És una de les grans sentències que ha deixat anar aquest matí Artur Mas a la roda de premsa prèvia al judici sobre el 9N que començarà demà al TSJC, on també han participat Irene Rigau i Joana Ortega. L’expresident, així com les exconselleres Ortega i Rigau, han volgut mostrar una imatge de fermesa i d’“ànim” davant la transcendental setmana i ha promès lluitar fins a les últimes conseqüències, cosa que podria significar acabar adreçant-se a tribunals europeus. 


Comparteix
   


Etiquetes

“Si ens inhabiliten, anirem fins a la justícia europea”

“No hem de demanar perdó per res, vam defensar noblement el que una gram majoria part del nostre país ens demanava”, ha exclamat el president del PDeCAT, que ha reblat: “Vam fer el que havíem de fer, ho tornaríem de fer”. Mas també ha assegurat que lluitaran fins al final per defensar la innocència de la seva actuació durant el 9N: “Si ens inhabiliten, anirem fins a la justícia europea”.

Mas ataca amb contundència el procés judicial que començarà demà

Artur Mas ha seguit en la línia d’una entrevista publicada ahir a El Periódico, on no s’arronsava per criticar amb contundència el govern espanyol a dos dies de l’esdeveniment. L’expresident de la Generalitat va denunciar la falta d’independència judicial de l’Estat sense embuts: “És un judici sense base legal, és un muntatge polític del Govern”. Una afirmació que de manera implícita qüestiona la legitimitat de tota la maquinària del TSJC que es posarà en marxa demà. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
7 de febrer de 2017, 01.04 h

#26 excrement pudent


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
LLUIS fletxa bcn
6 de febrer de 2017, 13.08 h

...9 de noviembre de 2014. Pero al ‘expresident’ le ha fallado su gran baza: la conexión internacional. Quería internacionalizar el ‘procés’ con una nutrida representación internacional de ‘observadores’ que vigilasen la ‘limpieza’ del juicio. Y ahí se quedó solo. O casi: a día 5 de febrero, solo había recibido la confirmación de la presencia de un profesor de la Universidad de París y Sol Zanetti, dirigente del partido Option Nationale, de Quebec.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
5 de febrer de 2017, 22.39 h

#21 Bejota, quan més parles més fas el ridícul perquè més se't nota que ets idiota, ignorant i per no saber no saps ni pensar. Ets un subproducte de l'espanyolisme caspós.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
5 de febrer de 2017, 22.36 h


#22 Veig que ets un independentista de bona fe, i procuraré dir-te el que t'he de dir sense ser maleducat amb tu, però tampoc m'empassaré la teva impertinència.

A més del teu fanatisme per l'Artur Mas, que ja demostra una capacitat de pensar poc desenvolupada, no puc amagar que has dit una solemne estupidesa.

Jo mai no m'he presentat a ser elegit President, ni ho he de fer perquè tu m'ho diguis. Qui es presenta per ser elegit, TÉ UNES OBLIGACIONS QUE JO NO TINC, ho pots arribar a ent... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
5 de febrer de 2017, 22.34 h

#18 #21. Nazi Aragoneses / Nazi Luís. Mireu si som bons els independentistes que inclús us ajudaré a fer el vostre titular del dilluns, per a que no gasteu la mitja neuroneta que us queda..

L´independentisme mobilitzat tan sols representa l´1 % de la massa social (40.000 persones). 6-F un fracàs!..

I després, tranquilament, us podeu fotre un bon panxot de riure que us duri sis mesos....
Però no en dubteu que, el GRAN HOSTIOT !¡!¡!¡!¡!!¡ .....us arribarà ben aviat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22

Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
LLUIS fletxa bcn
5 de febrer de 2017, 20.10 h


N.B. EL SR. MAS EM RECORDA AL "FERRUQUITO" QUAN VA ANAR AL JUTJAT AMB UNA BONA COLLA DE GITANOS...NO COMMENTS!

"LEX,DURA LEX, SED LEX."



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
5 de febrer de 2017, 19.41 h

#10

Ja està aquì, el dels 4 vots positius. EL ESTUPID FASCISTAS VIC.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
5 de febrer de 2017, 19.39 h

#19

Mira, ja està aquì el de la vaixella barata duralex.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
LLUIS fletxa bcn
5 de febrer de 2017, 19.30 h

N.B. EL SR. MAS & CIA EM RECORDA AL "FARRUQUTO " QUAN ANÁ AL JUTJAT AMB UNA COLLA DE GITANOS.

"LEX,DURA LEX ,SED LEX"
.QUAN LA REPUBLICA, JA HI SERIEU A LA PRESÓ COM LL. COMPANYS.