El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 17:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El ministre Catalá insulta els demòcrates

El ministre de Justícia considera que és una manca de respecte al poder judicial i impropi d’una societat democràtica

Comentaris 25  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

ACN Madrid .- El ministre de Justícia, Rafael Catalá, ha assegurat aquest dilluns que la mobilització de suport a Mas, Ortega i Rigau que té lloc davant les portes del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) és un "numerat" impropi d'una "societat democràtica". "Veiem la paraula democràcia al cap del carrer, i la democràcia és el respecte a les institucions, mentre que el que s'està fent avui no és respectar el poder judicial", ha dit en una entrevista a la COPE. Segons Catalá, el judici a l'expresident i a les dues exconselleres és fruit que el 9-N es va "incomplir una norma", fet que en un Estat de dret "té conseqüències". 

Comparteix
   


Etiquetes
El govern espanyol desbocat davant la força de la democràcia del procés

La mobilització, ha dit, és un intent de "transmetre als ciutadans i a l'opinió pública que aquest és un judici polític on s'està limitant la democràcia o la llibertat d'expressió" per "confondre", però "als jutges no els influirà en absolut".

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#25
JCV fletxa Santa Cristina d'Aro
7 de febrer de 2017, 18.07 h

#20 El Vostre líder, assassí i exterminador en sèrie que es deia francu (ben mort sigui), va morir el llit, i encara és adorat i recordat com un sant a conveniència de l'exèrcit i teixit civil de fatxes i falangistes. Un assassí i exterminador que, recordem-ho, era aliat (jo en diria alumne) de l'exterminador més gran de la història contemporània, en Hitler i de l'altre, l'italià en Mussolini, el primer se suïcidà i el segon el van penjar com es mereixia. I a sobre vosaltres desgra... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
El tiu pacu fletxa Kurnudella
7 de febrer de 2017, 11.17 h

Ministre.voste esta al lloc que esta per que se ho mereix.....simplement reuneix les qualitats necessaries per ser MEMBRE de la banda del sobre, coneguda com el PP.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Francesc fletxa Badalona
7 de febrer de 2017, 09.38 h

Sr. Ministre vosté, militant d'un partit que reconeix (d'amagat. és clar) que, quan cal, s'ha d'"afinar la Fiscalia", ens vol parlar de democràcies? ...francament té més cara que esquena, la mateixa cara amb la que s'atreveixen a defensar que la democràcia pot consistir en no deixar votar a la gent. Simplement ESPECTACULAR! Gràcies.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Joan fletxa Barcelona
7 de febrer de 2017, 08.26 h

segons ells, quatre jubilats amb el viatge i l'entrepà pagats, fent el "numerito" tot acompanyant als set mil alts càrrecs forçats a manifestar-se. En endavant, qualsevol imputat s'hauria de negar a reconèixer tribunals espanyols !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
7 de febrer de 2017, 01.00 h

#20 cagarret


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
6 de febrer de 2017, 23.48 h

Carles Sastre Benlliure asesinó a José María Bultó adosándole una bomba en el pecho. Meses más tarde hizo lo mismo con el exalcalde Joaquín Viola, a quien hizo explotar delante de su familia. Fue capturado y condenado a 48 años; sólo cumplió 11. Sastre nunca se ha arrepentido ni ha pedido perdón por sus crímenes, comparables en crueldad a los del Estado Islámico de hoy. Pero su cuerpo, un guiñapo presa de múltiples tics nerviosos, refleja bien su desgraciada alma.

Avui l´ex Ter... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
JCV fletxa Santa Cristina d'Aro
6 de febrer de 2017, 20.10 h

Aquest ministre diu: "El ministre de Justícia considera que és una manca de respecte al poder judicial i impropi d’una societat democràtica".
I jo dic, i no és tenir mala llet nosaltres haver de ser insultats per un ministre que malauradament es diu Catalá, amb accent tancat a la "a" final ? I també m'agradaria que em digués on rau la seva democràcia. És un insult a la nostra cara, que precisament ells, es titllin de demòcrates.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
6 de febrer de 2017, 17.04 h

#17


Esto requiere un requiem...........


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
6 de febrer de 2017, 17.03 h

#11

QUERIDO NAZI: aragoneses.

No, no, yo no hago broma. PIENSO QUE DESHONOR PARA EL, TENER UN APELLIDO TAN NOBLE Y SER UTILIZADO POR UN PRACTICANTE DIRECTO DE FRANQUISMO.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
6 de febrer de 2017, 16.25 h




#11 #14

QUÈ ET PASSA, PRINCESETA CAGARRUTANESES, que t'entri aquesta pruïja que et fa atacar Catalunya? : que tens molta . . . P O R ??!!



HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!


HUAH HUAH HUAH HUAH . . . Ja pots anar cap aquí o cap allà, que sempre serà UNA PPALURDA HISPÀNICA IRREMEIABLEMANT PPATOSA, PPrinceseta Cagarrutaneses !!




Les teves paraules (mal embastades) sobre la Comissió Europea fan tanta ferum d'alleujament, com les d'un nen idiota que ha estat atrapat en falta i s... Llegir més