directe ! a La República. N. 4054. Dilluns, 18 de juny de 2018 04:12 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Puigdemont veu la democràcia espanyola "emmalaltida" i retreu a Rajoy que dialogui amb Trump i no amb Catalunya

El president diu que Mas, Ortega i Rigau "són culpables d'haver cregut en el Parlament i escoltar els ciutadans" en organitzar el 9-N

Comentaris 42  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha volgut agafar la paraula a l'inici del ple del Parlament per valorar el judici pel 9-N que s'està celebrant contra l'expresident Artur Mas, l'ex-vicepresidenta Joana Ortega i l'exconsellera Irene Rigau. En un discurs de nou minuts, Puigdemont ha remarcat que amb aquest judici es constata que "la democràcia espanyola ha emmalaltit", i que l'Estat està seient davant els tribunals tres responsables polítics en un "judici polític sense ruboritzar-se". Per al president, Mas, Ortega i Rigau "són culpables d'haver cregut en el Parlament i escoltar els ciutadans" en haver organitzat el 9-N. 

Comparteix
   


Etiquetes
Rajoy prefereix dialogar amb Trump i no amb Puigdemont

A més, ha carregat contra el president espanyol, Mariano Rajoy, per erigir-se en interlocutor entre el president dels EUA i Amèrica Llatina i Europa, i voler parlar amb Donald Trump però no dialogar amb Catalunya. Per últim, Puigdemont ha reclamat al Parlament que posin en marxa aquestes converses que li nega l'Estat. "Dialoguem nosaltres que podem i volem", ha conclòs.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#42
9 de febrer de 2017, 19.01 h

#36 Hahahahahahaha, però que collons dius? ni 47 ni 7 les empreses hi són per la situació geogràfica, els és molt útil Catalunya per els seus moviment, els importa una merda si n'hi han 7 o 10, mira que ets ruc estudia més imbècil fexistot


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
9 de febrer de 2017, 18.58 h

#28 Ves al veterinari imbècil, per molta ràbia que supuris fotarem el camp i tu marxaràs


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
9 de febrer de 2017, 18.55 h

#22 Saps aquella frase que diu: "que per molt que repeteix una mentida 1000 vegades no es farà mai realitat"? doncs això, tu continua fent cenutri, quedes retratat només nombrant SCC, això s'en diu manipulador


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
9 de febrer de 2017, 18.51 h

#10 Et puc fer una pregunta? perquè t'agrada quedar en ridícul davant de tothom? ets massoca o que et passa?

Em fa gràcia perquè només cites SCC i la guàrdia urbana? de que tens por? que els 50.000 que hi van haver no et deixin dormir?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
9 de febrer de 2017, 16.51 h



#37 Demano disculpes: a #37 , on diu "haver-te-ho" ha de dir "haver-t'ho"

Humanum est errare"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
9 de febrer de 2017, 16.49 h



#36

Mira, POBRE bejota: només un IDIOTA ILLETRAT (=ANALFABET) COM TU pot seguir repetint com una meuca que s'ofereix insistentment als clients, una MENTIDA GROTESCA com la que tu dius .


Potser no tenen ni indústria ni una economia molt millor que l'estat ecspanyol els següents països?


Suècia . . . . . . . . . . . . . .9,2 MILIONS D'HABITANTS


Austria . . . . . . . . .. . . . 8,3 " "


Catalunya . . . . . . . . . . .7 " "


Dinamarca . . . . . . . . . . 5,5 " "


Finlàndia . . . .... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
LLUIS fletxa bcn
9 de febrer de 2017, 16.47 h

"Las empresas están aquí por un mercado de 47 millones"

Malet,predident de la Cambra de Comers USA, ha hecho estas declaraciones procurando dejar claro que no se trata de una amenaza. "Estas empresas están aquí por un mercado de 47 millones y no de siete", ha afirmado. ".


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
9 de febrer de 2017, 13.25 h



España, te dos classes de personatges:

CARCAS I ESPAVILATS........

Els primers estan dormin i enyorant el franquisme.

Els segons, tambè l'enyoren però van espavilats amb corrupció........

LA GURTEL, varis implicats declaren haver pagar amb negra per la financiaciò del partit PP.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
9 de febrer de 2017, 09.48 h

ESTIC ORGULLOSA DEL GOVERN JUNTS PEL SI, ÉS ESTAN JUNTS QUE VENCEREM, VISCA CATALUNYA LLIURE!!!!!!!!!!!!!!!!! VISCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
9 de febrer de 2017, 09.46 h

PRESIDENT PUIGDEMONT, ESTEM AMB TU, ENDAVANT!!!!!!!!!!!!!!