directe ! a La República. N. 4000. Dimecres, 25 d'abril de 2018 00:59 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Fins i tot Santi Vila defensa la desobediència

El conseller de cultura:

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Avui, Santi Vila ha estat entrevistat per Ricard Ustrell a El Suplement de Catalunya Ràdio. El conseller de cultura ha advertit que el Parlament de Catalunya "farà el que hagi de fer", parlant sobre la desobediència. En aquest sentit, ha apuntat que l'única limitació que tenen els polítics és saber si estan actuant amb el suport de la majoria de la població.
santi vila, ricard ustrell
Santi Vila i Ricard Ustrell
© CatRàdio

Comparteix
   


Etiquetes
Santi Vila ha volgut demostrar la cohesió al govern sobre què passarà si finalment s'ha de desobeir per tirar endavant el referèndum. El conseller de Cultura ha assegurat que la desobediència només pot ser justificada si hi ha un xoc "entre el que és legal i és legítim, i hi ha una injustícia manifesta". Segons ell mateix, és el que podria passar a Catalunya ben aviat.
 
Per a justificar les seves paraules i la futura acció de govern ha carregat contra aquells que afirmen que s'actua representant "només a una minoria de la població i que es perjuddicarà a la majoria", i ha criticat les institucions de l'Estat per haver estat violentes.
 
Així mateix, ha apostat pel diàleg entre Catalunya i l'Estat perquè "és el correcte en una democràcia de qualitat", i s'ha esperat sobre la possibilitat que les dues parts arribin a un acord que permeti als ciutadans decidir sobre la independència.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
LLUIS fletxa bcn
21 d'abril de 2017, 13.33 h

España / El desafío independentista

Los empresarios catalanes advierten al Govern de que no le darán sus datos fiscales .
Avisan de que más del 60% de los empresarios de esta asociación (que representa a 400 compañías catalanas) estaría dispuesto a deslocalizar sus empresas e irse de Cataluña.
Leer más: Los empresarios catalanes advierten al Govern de que no le darán sus datos fiscales . Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
LLUIS fletxa bcn
13 de febrer de 2017, 17.24 h

L'agència internacional Moody's, una de les tres més forts del món pel que fa a la qualificació del risc financer, ha advertit que l'avaluació actual de la situació de Catalunya en aquest àmbit, seria encara pitjor si no tingués el finançament del Fons de Liquiditat Autonòmic ( FLA) de l'Estat espanyol.

A hores d'ara, Moody's té qualificat el bo de deute públic de Catalunya com a bo porquería.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Synera fletxa Barcelona
13 de febrer de 2017, 14.26 h

PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010

- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una socie... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24

Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
13 de febrer de 2017, 10.55 h

#8 per començar:
1) ningú ha dit que siguem millors que la resta, això ho dius tu i que per cert els únics que es creuen que són els millors del món sou vosaltres mateixos i sou una tifa per la resta del món

2) els més tontos? mira't al mirall abans de parlar imbècil, tu segur que has votat Mariano "danza de la lluvia baja consumo de luz" rajoy, el qual demostra un cop més que els espanyols sou tontos de mena, us importa una merda el país a vosaltres us va els discursos rancis de ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
13 de febrer de 2017, 10.46 h

#2 No fan por els teus jutges de teatre, ni la teva justicia de fireta, en Mas els va plantar cara i el teu jutge de guió es va posar nerviòs i no sabia com posar-se igual que el fiscal. Això és el sistema judicial espanyol? un sistema de fireta maniobrat per le govern espanyol? prefereixo el sistema anglosaxò


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
12 de febrer de 2017, 22.33 h




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . és que no em puc aguantar. Quan veig l'espanyolam esvalotat com un galliner quan arriba la guilla, m'entren unes ganes boges de riure .


D'una banda el pobre taradet del Jacob, #8 que fot les afirmacions cretines amb la mateixa GRÀCIA i FREQÜÈNCIA que es tira ventositats flatulentes. Ni un raonament, NI DE CASUALITAT, només exclamacions i gemecs de gallineta montada pel gall.


D'atra banda la VELLA CONEGUDA MICAELA ROMUALDA,#2 #3 #4 #6 #10 #11 #14 #15 #1... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
12 de febrer de 2017, 20.28 h


#18 Ah, si?? i ... a quina hora arriba, Franco?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
12 de febrer de 2017, 20.26 h

La mala educació i el mal gust dels espanyates és proverbial i aquí en tenim unes quantes mostres. Com es nota que és un país practicant de l'endogàmia degenerativa, que ofereix al món avortos com el Miguel Romualdo o el Jacob.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
12 de febrer de 2017, 20.25 h


Primero, juro por el putón de mi madre que yo no soy MIGUEL ROMUALDO CASTILLO. Ese es otro, lo juro.

Segundo, juro por el marica de mi padre que yo no me meto por el culo ningun BUTIFARRENDUM, eso lo hace el Aragoneses, yo no.

AHORA QUE HE LAVADO MI ONOR, IROS TODOS A LA MIERDA, GILIPOPOLLAS

VIVA ESPAÑA CABRONES ARRIBA FRANCO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!