El digital dels que votaran #SíSí. N. 3609. Dijous, 30 de març de 2017 02:52 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dilluns, 13 de febrer de 2017 12:15 h

Lluís Llach dóna un exemple de compromís de la Generalitat amb els refugiats

El diputat i cantautor rebutja les acusacions d'incompetència de Jordi Évole

Comentaris 6  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Lluís Llach no s’ha estat de tornar a fer referència a les paraules de Jordi Évole durant el discurs d’aquest dissabte en el concert pels refugiats. El diputat de Junts pel Sí ja va respondre ahir al periodista amb diverses piulades a Twitter, i avui ho ha tornat a fer a Catalunya Ràdio rebutjant de manera implícita les acusacions d’incompetència del conductor de Salvados: “Jo recordo la Dolors Bassa, amb llàgrimes als ulls, dient-me ‘ja en tenim 700, ja en tenim 900, ja en tenim 1.250 [places preparades per acollir]’, i a en Romeva, i l’Oriol Amorós, que són una gent que hi van en aquest sentit... Quan ells aconsegueixen tenir 1.250 pisos ja, amb els mentors, amb els pisos, les residències, etc., que els diguin... Jo no vaig poder petar [en referència als 'tweets' rebatent Évole que va fer”. 

Llach i Bassa recorden que van pagar entrada i que se'ls va ubicar a la llotja "per seguretat"

A més, de la mateixa manera que ha fet Dolors Bassa aquest matí, Llach ha recordat que tots els diputats i consellers presents al concert, van demanar pagar entrada, i que van ser col·locats a la llotja per l’organització. “Per temes de seguretat”, ha aclarit la titular d’Afers Socials. Unes paraules també dedicades a la referència a la llotja del concert que el periodista va fer durant el seu discurs. Amb tot, el cantautor de Verges ha definit Évole com una persona “a qui admiro, aprecio i penso que representa un periodista que hem de recuperar”. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#6
14 de febrer de 2017, 11.04 h

LLUÍS LLACH, SEMPRE DEMOSTRA L'ALT GRAU DE CIVILITAT EN CADA PARAULA I ACTUACIÓ, JORDI ÈVOLE, TREBALLA GRATANT ESPANYA, PERÒ PER ESPANYA, COM A MÍNIM CAL DE DIR-LI QUE TÉ LA MENT TORBADA PEL NACIONALISME ESPANYOL.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
jordibcn fletxa Barcelona
13 de febrer de 2017, 15.53 h

I aquestes c oses els organitzadors no poden dir-ho? o prefereixen quedar bé amb el Évole? .


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
13 de febrer de 2017, 12.55 h

PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010

- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una socie... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Synera fletxa Barcelona
13 de febrer de 2017, 12.54 h

RESUM DE LA DECLARACIÓ DE LA COMISSIÓ DE DEFENSA DELS DRETS DE LA PERSONA DEL IL·LTRE COL·LEGI D'ADVOCATS DE BCN SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ (2013)

"... La declaració unilateral d’independència, proclamada pel Parlament de Catalunya, estaria justificada en dret internacional en el cas que el Govern espanyol impedís la celebració de la consulta a la ciutadania sobre la creaci d’un nou Estat, o bé es negués a acceptar el resultat afirmatiu de la mateixa.

La Resolució esta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
13 de febrer de 2017, 12.50 h

Recuperar? Per què?

Tothom llaura el seu futur.

I a certes edats (ja és prou grandet per fer l'animal) més.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
CLARAVALLS fletxa Claravalls
13 de febrer de 2017, 12.44 h

Chapeau Lluis...no val la pena fer cas a personatges que es venen per un crostò de pa.Són gent que es veuen que el xollo se'ls acaba.Estan nerviosos i ni tan sols saben medir les seves paraules.Un altre individu que li diria, si no t‘agrada o no estàs be a Catalunya, carda el camp...no us necessitem per a res.També molt encertades les paraules de la consellera Sra.Bassa.
Catalunya no és ni serà mai España.||*||