El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 09:58 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Presó immediata per als caps de la Gürtel... excepte per a una exconsellera del PP

L'exconsellera valenciana popular Milagrosa Martínez només haurà de pagar 15.000 euros per evitar acabar a un centre penitenciari

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El Tribunal Superior de Justícia del País Valencià (TSJCV) ha enviat a la presó de manera immediata als principals cap de la trama ‘Gürtel’ en la branca valenciana, tot i el recurs que els acusats poden imposar davant el Tribunal Suprem. Tots els condemnats a cinc anys o més han rebut presó sense fiança... excepte per la principal responsable política de la trama, l’exconsellera del PP Milagrosa Martínez. ‘La Perla’, sobrenom amb què se la coneix, només haurà de pagar 15.000 euros si se’n vol deslliurar. 

Milagrosa Martínez, 'La Perla'
Milagrosa Martínez, 'La Perla'
© La Veu del País Valencià

Comparteix
   


Etiquetes

L'argument del jutge pel tracte de favor a l'exdirigent del PP

Qui va ser màxima responsable de Turisme al País Valencià i sospitosa de col·laborar en l’alteració de la contractació per la Fira Internacional de Turisme Fitur se salva així d’ingressar a un centre penitenciari, a diferència de Francisco Correa, Pablo Crespo i Álvaro Pérez ‘El Bigotes’. El motiu oficial del jutge és que els tres caps empresarials de la trama tenen risc de fuga, mentre que ‘La Perla’ no en té donat el seu fràgil estat de salut i els escassos recursos. És per això també que l’import de la fiança és tan baix, comparat amb altres casos: 15.000 euros.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
16 de febrer de 2017, 15.00 h

Segur que en té molts més. No li suposarà cap esforç.
Tots hauríem de fer el mateix. Obligaria a posar fi a tants de xoriços.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
valeri fletxa cat
16 de febrer de 2017, 09.15 h

No us equivoqueu, no és perquè sigui del PP, ja que quasi tots els del cas ho son, sinó perquè és una dona. Costa molt més que les dones vagin a presó.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Baldifa fletxa La Garriga
16 de febrer de 2017, 08.28 h

Al CaPPone n'estaria satsfet.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
15 de febrer de 2017, 19.22 h


Cinc anys de presó representa que només en faran 2 i ja només hauran d'anar a dormir a la presó. Això a canvi d'un bon grapat de millons.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Synera fletxa Barcelona
15 de febrer de 2017, 18.10 h

RESUM DE LA DECLARACIÓ DE LA COMISSIÓ DE DEFENSA DELS DRETS DE LA PERSONA DEL IL·LTRE COL·LEGI D'ADVOCATS DE BCN SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ (2013)

"... La declaració unilateral d’independència, proclamada pel Parlament de Catalunya, estaria justificada en dret internacional en el cas que el Govern espanyol impedís la celebració de la consulta a la ciutadania sobre la creaci d’un nou Estat, o bé es negués a acceptar el resultat afirmatiu de la mateixa.

La Resolució esta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Synera fletxa Barcelona
15 de febrer de 2017, 18.04 h

PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010

- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una socie... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
15 de febrer de 2017, 17.58 h

#1

Aragoneses:


Avui has sortit poc. LA VERITAT DEL ECANDOL D'AVUI, T'ACLAPARA.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
15 de febrer de 2017, 16.57 h


#3 "Cucarachita dicharachera" Cagarrutanes:


Ja sé que tens molt pòca capacitat per a entendre qualsevol cosa que no sigui la lletra del Caralsol, tot i això, t'ho tornaré a explicar, a veure si de casualitat ho arribes a entendre.

Els catalans de més de 30 anys, varem fer l'escolaritat bàsica i també, cas de tenir-los, els estudis superiors EN CASTELLÀ.


Com qualsevol pedagog (que no sigui del PP o del PPSOE ) et pot explicar, el fer els estudis primaris sense ni tan sols estudiar ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
15 de febrer de 2017, 16.46 h



#1 #3


NO ENS POTS ENGANYAR, "CUCARACHITA DICHARACHERA" !! !!

El que "resuena en tus oidos como zumbido de moscas" NO SÓN les meves paraules, princeseta, ÉS EL CERÚMEN QUE SE'T FA A LES ORELLES PERQUÈ NO TE LES RENTES MAI, COTXINETA !! !! !! !!


Au, corre, compra al super una capsa d'aquells bastonets amb cotó als dos extrems, mulla'n un amb glicerina o, si no en tens , amb oli (però que no sigui amb el que la teva mare ha fregit les sardines, o encara faras més pudor de la que fa... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
15 de febrer de 2017, 15.49 h

#1

Hay....pequeñín aragoneses.

Si vieras lo ridículo que quedas defendiendo a tamaña PERVERSIDAD de "ente"....... no persona.

Perjura...... Comisión de Investigación.

Mentirosa...... No, yo no he sido........

Montajista.......Y a que precio, querida....?

Manipuladora......... Victoria Alvarez,lo confirma.

Perversa con Catalunya...... y no importa a que precio.

Chulesca....Solo hay que ver como anda, como si las perversiones políticas no fueran con ella.

QUEDARÀ PARA LA HIST... Llegir més