El digital dels que votaran #SíSí. N. 3754. Dilluns, 21 d'agost de 2017 12:19 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dijous, 16 de febrer de 2017 18:40 h

Descobreix per què Lluís Llach prefereix Puigdemont a Mas

"Em sento molt bé col·laborant amb el PDeCAT"

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

El diputat de Junts pel Sí, Lluís Llach, ha visitat avui els estudis de Rac1 on ha estat entrevistat per Jordi Basté. El músic independentista ha fet un repàs a l'actualitat política i el procés català. També sobre la picabaralla que va protagonitzar a Twitter amb el periodista Jordi Évole sobre els refugiats. Una de les coses que ha cridat més l'atenció de la seva intervenció avui a la ràdio ha estat els arguments que ha donat per explicar que ell és més de Puigdemont que de Mas.
lluis llac, rac1
Comparteix
   


Etiquetes
Puigdemont a Mas
 
Lluís Llach ha explicat que "segurament el president Puigdemont ha facilitat molt més el procés que Artur Mas, amb tot el respecte que mereix tot l'esforç que ha hagut de fer Artur Mas". És per això que s'ha mostrat més afí a l'actual president: "Em sento més còmplice de Puigdemont que de Mas, per gironí i també perquè el trobo més republicà."
 
Braç a braç amb el PDeCAT
 
El cantant ha explicat que abans de començar la legislatura tenia alguns prejudicis: "amb el PDeCAT hi estic col·laborant tot el dia dins de Junts pel Sí i em pensava que m'hi sentiria molt malament. Sigui pel que sigui m'he endut una sorpresa i m'hi sento molt i molt bé."
 
La picabaralla amb Jordi Évole
 
Sobre la polèmica amb Jordi Èvole en el concert pels refugiats, Llach ha afirmat que "me l'estimo molt però em vaig sentir una mica fotut. En vam parlar i li vaig dir que creia que l'havia cagat. No és només el NOMÉS, diu més que el NOMÉS." En aquest sentit ha afegit que "Catalunya té capacitat per acollir 1.250 persones avui. N'han vingut una misèria. Això sense tenir en compte que Europa ha donat 3.500 milions a l'estat pels refugiats i que Catalunya no ha vist ni un duro".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
Ramon fletxa Barcelona
23 de febrer de 2017, 18.54 h

El problema del procés és precisament aquesta realitat: que prima que arriba a ser la consciència nacional i el sentit de país d'aquest neoindependentisme progre, que ni tan sols s'ha arrencat la crosta antipujolista. Això que dic, òbviament, Espanya ho sap. I tota la guerra bruta espanyola contra el procés sobiranista parteix d'aquest coneixement i compta amb la seguretat que les dites esquerres independentistes, no només les neoindependentistes, li faran el joc que la guerra bruta esp... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Ramon fletxa Barcelona
23 de febrer de 2017, 18.49 h

#7, a mi m'agrada Puigdemont però m'agrada bastant més Mas però per descomptat que m'agradava infinitament més Jordi Pujol. Quant al post que comentes, jo m'adreçava a Lluís Llach i em mantinc en el que he dit perquè això que li passa a l'autor de l'himne dels que van derrotar el comunisme a Polònia li passa també a tots els neoindependentistes progres. No en conec cap que hagi tingut l'honradesa, l'honestedat, la grandesa, la dignitat, de reconèixer l'equivocació del seu antipujoli... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Ramon fletxa Barcelona
23 de febrer de 2017, 18.38 h

#5, jo només volia dir una cosa: Pasqual Maragall va declarar que Porcioles va ser un exemple de catalanisme de l'autèntic. I el seu partit va condecorar Socias Humbert.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
17 de febrer de 2017, 16.31 h

Qualsevol independentista prefereix una i mil vegades més al MHP CARLES PUIGDEMONT avans que el prepotent i xulo Artur MAS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
17 de febrer de 2017, 16.08 h

#15

El teu discurs es d'un retràs monumental......

PER LA INDEPENDÈNCIA QUE JO VULL, S'HAN DE UNIR FORCES.

EL QUE TU VOLS, ESTÀ MOLT LLUNY...........


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Santi fletxa Badalona
17 de febrer de 2017, 15.44 h


#12 Suposo que tu ets el que diuen nen subnormal convergent, perquè enfiles les estupideses una rera l'altra.

Qui parla aquí de Narcís Serra i Pasqual Maragall? Qui pot ser tan estúpid de dir que Vitoria , o Gasteiz, si respectem el nom basc, és terra de franquistes? Al País Basc és clar que hi ha franquistes. A Catalunyua també. Però ni un ni altre son com Castella, on el feixisma impera.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Santi fletxa Badalona
17 de febrer de 2017, 15.37 h


#14 Ui, sí, quin "lideratge" així de gros ! El "necessitem" molt, l'Artur Mas, a veure si ens retrassa tres anys més la independència, que així farem més mèrits per anar al cel.

A mi, els FANÀTICS IRRACIONALS em feu més por que els espanyols. És per culpa vostra que personatges NEFASTOS com Jordi Pujol o Artur Mas ens han fet el mal que ens han fet, i que gent com tu, que els havieu votat, encara els aplaudiu com si fossiu masoquistes que desitgessiu que us facin mal.

Quina vergon... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
17 de febrer de 2017, 12.02 h

#2

M'agrada molt en PUIGDEMONT, però el discurs i el LIDERATGE d'en MAS, no el tè ningú.

CATALUNYA, ELS NECESSITA ALS DOS .


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Synera fletxa Barcelona
17 de febrer de 2017, 11.23 h

RESUM DE LA DECLARACIÓ DE LA COMISSIÓ DE DEFENSA DELS DRETS DE LA PERSONA DEL IL·LTRE COL·LEGI D'ADVOCATS DE BCN SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ (2013)

"... La declaració unilateral d’independència, proclamada pel Parlament de Catalunya, estaria justificada en dret internacional en el cas que el Govern espanyol impedís la celebració de la consulta a la ciutadania sobre la creaci d’un nou Estat, o bé es negués a acceptar el resultat afirmatiu de la mateixa.

La Resolució esta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
17 de febrer de 2017, 09.42 h

#5 A Barcelona, també amb els franquistes NARCISO SERRA Y PASQUAL MARAGALL de familia golpista, franquista i nomes cal recordar que el Falangista Pascual va neixer a Vitoria, territori dels CRIMINALS FRANQUISTES.