El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 15:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Maduro amenaça a Rajoy: "Assassí, et rebentaran les dents si vens a Veneçuela"

Nova arenga del dirigent republicà que carrega contra la dreta internacional

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Nicolás Maduro, president de Veneçuela, ha carregat de nou contra un president d'Espanya. En una nova arenga durant una de les seves intervencions televisades, el dirigent chavista s'ha dirigit a les masses insultant a Mariano Rajoy i al que ell en diu "la dreta internacional". També hi ha hagut amenaces i tot. No et perdis el vídeo del moment.



Comparteix
   


Etiquetes
"Assassí, bandit, protector de delinqüents" amb una visió "imperialista i colonial" de Sud-amèrica. Amb aquestes paraules definia Nicolás Maduro a Mariano Rajoy, que a més, ha amenaçat que si intervenen a Veneçuela "se li rebentaran les dents" al president d'Espanya.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
JCV fletxa Santa Cristina d'Aro
18 de febrer de 2017, 18.22 h

#13 De vegades he somiat que al meu cervell podia fer-li un "reset", o més senzill encara, desactivar el programa de la llengua de l'Espanyistan i de tota la seva història dels "hidalgos", "Tenorios", Quevedos i Xulos de pastanaga. El desencís ha vingut quan m'he despertat i he comprovat que no era així.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Pere fletxa Barcelona
18 de febrer de 2017, 11.12 h

El Sr. Maduro, mostra immaduresa perdent el temps amb el cinisme d'en Rajoy.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de febrer de 2017, 19.31 h




#9 #14


NO INTENTIS DISSIMULAR , "CUCARACHITA DICHARACHERA" QUE NO ENGANYES NINGÚ, ET CONEIXEM MASSA BÉ


EL TEU PROBLEMA NO ÉS DE PARAULES, ÉS D'HIGIENE PÈRSONAL .


El que "resuena en tus oidos como zumbido de moscas" NO SÓN les meves paraules, princeseta, ÉS EL CERÚMEN QUE SE'T FA A LES ORELLES PERQUÈ NO TE LES RENTES MAI, COTXINETA !! !! !! !!


Au, corre, compra al super una capsa d'aquells bastonets amb cotó als dos extrems, mulla'n un amb glicerina o, si no en tens , amb ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
17 de febrer de 2017, 16.56 h

#13

Querido Miles Gloriosus,

¿Podrias explicarme ,tu que dominas los idiomas ,que quiere decir tu camarada Synera cuando repite lo de flaco favor?

Me gustaria volver a reirme de el pero no entiendo que quiere decirme el animalito.

Gracias por anticipado


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
17 de febrer de 2017, 16.29 h

#9 Si, estrangera noi, l'espanyol és una llengua estrangera, espavila d'una vegada nano, que no és el segle XV, bé per tu si, però per la resta no


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
17 de febrer de 2017, 12.20 h

FLACO FAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

(llengua estranjera, importada com l'anglés)


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Synera fletxa Barcelona
17 de febrer de 2017, 12.19 h

#10
Tan estrangera com el català a Castella. Si no, pregunteu-li a un de Perpinyà.

O no? Algú ho dubte?

Això no treu que s'en parli com s'en parla francès al Rosselló, veritat?

Good bye, adieu, adiós (llengues estrangeres...)


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
17 de febrer de 2017, 11.43 h

#9


Aragoneses: SI, AUNQUE NO TE GUSTE, EXTRANJERA.........

AH...... i mi más sentido pésame por los "tropezones" que estais dando en Ciudadanos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
17 de febrer de 2017, 11.37 h

#8

¿estranjera?


MENUDO CHARNEGO QUE ESTAS HECHO