El digital dels que votaran #SíSí. N. 3576. Divendres, 24 de febrer de 2017 13:38 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 17 de febrer de 2017 18:00 h

[Vídeo] Les tertúlies del Cuní a 8 Al Dia es converteixen en un feu unionista

Ahir, Gemma Calvet va protagonitzar un nou 3 contra 1

Comentaris 45  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

La deriva unionista del programa 8 al dia de Josep Cuní cada vegada és més evident. Tal com vam explicar fa uns mesos, Jordi Cañas, l'ala més dura de Ciudadanos a Barcelona, deia en una conferència que la tertúlia que li agradava més era la del canal del Grupo Godó, una declaració que ja diu molt del to que està agafant el programa de la televisió privada. Ahir, en vam tornar a tenir un exemple: Gemma Calvet, sola davant tres mascles unionistes que es posaven nerviosos amb les afirmacions de la independentista.

Comparteix
   


Etiquetes
3 contra 1

Les tertúlies de can Cuní a 8TV cada cop són menys plurals. De fet, s'esdevé sovint una confrontació de 3 contra 1. Això es tradueix en 3 tertulians en contra de la independència contra 1 que sí que ho és. Ahir, per exemple, hi havia Màrius Carol, Xavier Vidal-Folch i Antoni Fernández Teixidó contra Gemma Calvet. De fet, en alguns moments, l'exdiputada per Esquerra, va posar molt nerviosos als tertulians unionistes tal com es pot veure al vídeo.

Els altres dies també hi ha hagut, sempre, majoria unionista:

Dilluns: Juan José López Burniol, Montserrat Nebrera contra Marc Molins i 
Dimarts: Oriol Bartomeus i Nacho Martín contra Patrícia Gabancho i Toni Aira
Dimecres: Enric Sierra, Jordi Cañas i Joan Tapia contra Albert Ortas
Diijous: Màrius Carol, Xavier Vidal-Folch i Antoni Fernández Teixidó contra Gemma Calvet
Avui divendres: Ricard Fernández Deu. Lluís Foix, Manuel Milián Mestre i Joan Josep Queralt
 




Notícies relacionades
lectures 112356 lectures Comentaris 45 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#45
21 de febrer de 2017, 10.46 h

A veure em sembla que no cal comentar massa, és simple Can Cuní + Vanguardía= grup Godó, això sol ja ho ho diu tot


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
JCV fletxa Santa Cristina d'Aro
20 de febrer de 2017, 17.37 h

#43 Molt ben fet. Felicitats !!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
AliBay fletxa Cornellà de Llobregat
20 de febrer de 2017, 13.58 h

Doncs no sé perquè el mireu. Jo mai no he pogut amb el Cuní, ja quan feia el Matí amb Josep Cuní (per si algú dubtava de qui era la vedette), i ara a la TeleConde, menys.

Passa com el Basté a RAC1. Infumable, presumptuós, tertulians agressius... Passo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
20 de febrer de 2017, 11.30 h

TENIU TOTA LA RAO, JO QUE DESDE FA ANYS SEGUEIXO EL PROGRTAMA, MÉS D'UN DIA CANVIO DE CANAL PERQUE ES IMPOSIBLE ESEGIR, DIJOUS PASSAT AL SR, MARIUS PENSABA QUE LI DONAVA UN PATATUS


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
Pepitu fletxa El Vendrell
18 de febrer de 2017, 20.03 h

No puedo comprender como la Pilar Raola puede participar con esta panda de pagados por el conde de la cabeza torcida, son insoportables estas mesas de opinión sentía una cierta simpatía por un participante que en estos momentos no recuerdo el nombre es de Lleida y solo sale los viernes este elegante caballero me cayó al suelo un dia que criticaba a los que no llevaban corbata en el parlamento según él solo son personas los que llevan corbata y tu eres un imbécil puta cadena de unionistas... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
JCV fletxa Santa Cristina d'Aro
18 de febrer de 2017, 13.18 h

#38 Sou un mentider compulsiu i un demagog perquè el què heu dit no és pas veritat. M'ho direu a mi que en sóc un assidu d'aquesta cadena. Sou un fastigós franquista-borbònic. Això és el què sou. Vaja un desgraciat. I us diré més, quan no estigueu content aquí a Catalunya, cardeu el camp d'una punyetera vegada, de gentola com Vós, en tenim per a donar i per a donar als porcs.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
Josep Pagés i Canaleta de CARDEDEU SENSE MARQUESINAS EN LA ESTACION DE TREN fletxa CASA ... NOSTRA """" NO..... ÉS """ CASA .. VOSTRA ....A AQUI A CATALUNYA TAMBE TENIN FAMILIAS QUE UPASAN MOLTMALAMENT I NINGU LES AJUDA
18 de febrer de 2017, 12.13 h

LA TELEVICIÓ ,,,EL PUNT AVUI ... .. Que totsson INDEPENDENTISTAS ,, Es una Tertulia DESCAFEINADA y me atrebeixo a dir aburrida JA Que tampoc Critican las Retallades del Govern Català ni la ..CORRUPCIÓ DE CONVERGENCIA .. Ni lo Malament que ban URGENCIAS ALS HOSPITALS DE Catalunya ........per culpade LES RETALLADES EN , SANITAT ..FETES PER LA DRETA CORRUPTA y CATALANA DE CONVERGENCIA DE ARTUR MAS . y PUIGDEMONT Complices colabora... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
LLUIS fletxa BERGA
18 de febrer de 2017, 12.10 h

TV2 TIENE MÁS PROGRAMAS EN CATALÁN QUE EN CASTELLANO TV3 POR LO QUE TIENE MÁS SENSIBILIDAD POR EL IDIOMA Y PLURALIDAD QUE TV3.

EN ESTE ARTICULO DE MIERDA HABLA DE 3 UNIONISTA Y 1 INDEPENDENTISTA

EN LA ILLA DE ROBINSON SIEMPRE ESTÁN LOS MISMO:

- VICENT PARTAL FIJO
- SANCHIS FIJO
- UNO DE SUMATE


PORQUE COÑO CRITICAS AL PROGRAMA DE CUNI CUANDO LA ILLA DE ROBISON HACE LO MISMO PERO A LA INVERSA



Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 19
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
Josep Pagés i Canaleta de CARDEDEU SENSE MARQUESINAS EN LA ESTACION DE TREN fletxa CASA ... NOSTRA """" NO..... ÉS """ CASA .. VOSTRA ....A AQUI A CATALUNYA TAMBE TENIN FAMILIAS QUE UPASAN MOLTMALAMENT I NINGU LES AJUDA
18 de febrer de 2017, 12.03 h

JOSEP CUNI ,,Va ser un Periorista y Presentador del Programa de TV--3 ALS MATINS DE TV--3... fa uns anys tambe va estar el i el seu Germa a Catalunya Radio .......8 AL DIA ... Es un gran PROGRAMA DE DE TERTULIA DE FUTBOL I DE POLITICA .. Amb Cadena de Televició tindreu mai els TERTULIANOS Que hus agradin junts HANDE PSAR TERTULIANOS INDEPENDENTISTAS I ANTI--INDEPENDENTISTAS .. Es ELJOC DE LA DEMOCRACIA y de tota Televició TV--3 Tamb... Llegir més