El digital dels que votaran #SíSí. N. 3638. Dijous, 27 d'abril de 2017 07:22 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 17 de febrer de 2017 12:50 h

Urdangarin té tots els números d’alliberar-se de la presó

La infanta Cristina recuperarà la meitat dels diners de la multa que va dipositar i les costes del judici

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

L’Audiència de Palma ha absolt la infanta Cristina en la sentència del Cas Nóos i ‘només’ la condemna a pagar una multa de 265.000 euros, la meitat dels diners que ja havia entregat, així que recuperarà part dels 500.000 euros dipositats. A més, ha condemnat Iñaki Urdangarin a 6 anys i tres mesos de presó pel cas Nóos, però el cunyat de rei té tots els números de no ingressar a la presó de manera immediata. No es tracta d’una sentència ferma, ja que es pot recórrer davant el Tribunal Suprem i en els propers dies el jutge ha de decidir ara si Urdangarin entra o no preventivament a presó. I té arguments per no enviar-lo a un centre penitenciari, com podria ser el posicionament de la Fiscalia. 

El jutge té excuses per no enviar Urdangarin a presó immediata mentre espera el recurs del Suprem

En les hores prèvies a l’anunci de la sentència algunes informacions apuntaven que el ministeri públic no demanaria l’ingrés immediat a presó d’Urdangarin si la condemna era de menys de sis anys. Tot i que es passa per tres mesos, no es descarta que eviti demanar-lo. En tot cas, encara que ho faci, serà el jutge qui decidirà en base a si hi ha risc de fuga i si té prou mitjans per marxar del país. Tenint en compte que Urdangarin i la Infanta fa quatre anys que viuen a Suïssa i han tingut possibilitat de no comparèixer als jutjats de manera clara però ho han fet, el magistrat pot afirmar que no hi ha risc de fuga. És el que el TSJCV ha decidit imposar aquesta setmana a una exconsellera del govern valencià tot i sentenciar-la a nou anys de presó. 

Infanta Cristina recuperarà part de la multa dipositada i les costes judicials

La infanta Cristina s’ha declarat absolta i només se la condemna a pagar 265.000 euros. La seva defensa, amb Miquel Roca al capdavant, li va suggerir al principi del procés que deixés 500.000 euros com a gest de predisposició per pagar la possible multa. Ara, però, la germana de Felip VI recuperarà gairebé la meitat de diners abonats. A més, les costes del judici provocat per la denúncia de Manos Limpias les haurà de pagar precisament el sindicat ultradretà. Pel que fa al soci d’Urdangarin, Diego Torres, la pena és de 8 anys i mig, dos anys més que l’exjugador d’handbol.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
18 de febrer de 2017, 11.51 h

-mitjans per fugir del país. No "marxar"
-al començament del procés. No "principi"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Synera fletxa Barcelona
18 de febrer de 2017, 10.37 h

Aquest parell d'impresentables segueixen l'exemple del 'mpune juancarlos, sí, en minúscula. Una colla d'aprofitats de baixa estofa.

Quina gentuza!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Mercè fletxa Tarragona
18 de febrer de 2017, 10.18 h

Està clar que tots ens podem permetre pagar un bufet d'advocats com el que ha tingut la infanta.!!!!!! D'aixó es dedueix que tots sóm iguals d'avant de la llei com ha tingut la barra de dir el ministre de justícia. Tothom sabem que han sigut i potser encara són uns LLADRES:


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de febrer de 2017, 22.19 h




Acabo de sentir a TV3 en Miquel Roca Junyent , defensor de la "infanta" Cristina, dient que "la justícia és igual per a tots els espanyols" . . .



Em pregunto si encara és convergent, si encara és del PDeCAT, i si recorda com estan jutjant INJUSTAMENT els que crec que encara són o al menys eren correligionaris d'ell, l'Artur Mas, la Joana Ortega i la Irene Rigau.



Quan sento mentides escandalosament notòries com aquesta , em produeix VERGONYA.




Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de febrer de 2017, 19.21 h




#4

Ja pots intentar dissimular tant com vulguis, que NO ENGANYES NINGÚ.



El teu problema no és de paraules, ÉS D'HIGIENE PERSONAL.




El que "resuena en tus oidos como zumbido de moscas" NO SÓN les meves paraules, princeseta, ÉS EL CERÚMEN QUE SE'T FA A LES ORELLES PERQUÈ NO TE LES RENTES MAI, COTXINETA !! !! !! !!



Au, corre, compra al super una capsa d'aquells bastonets amb cotó als dos extrems, mulla'n un amb glicerina o, si no en tens , amb oli (però que no sigui amb el... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
17 de febrer de 2017, 18.38 h

algunos NAZIS deseaban una guillotina


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Santi fletxa Badalona
17 de febrer de 2017, 16.07 h


JA HO DEIEN ELS FEIXISTES ESPANYOLS "TODOS SOMOS IGUALES ANTE LA LEY, PERO UNOS SON MÁS IGUALES QUE OTROS".

ELS DE LA CASA REIAL SÓN EL "MÉS IGUALS DE TOTS".

QUANTA MENTIDA , QUANTA HIPOCRESIA, QUANT DE FEIXISME ENCARA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2

Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
17 de febrer de 2017, 13.28 h

Menys mal que s'ha fet justica,oi? ...vivapanyiaaaaaaa todos somos iguales ,oi?