El digital dels que votaran #SíSí. N. 3817. Dilluns, 23 d'octubre de 2017 06:10 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

El Gobierno es burla del Congreso i dóna més privilegis a l'Església

Impedeix que es revisi la no tributació la institució

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

L'executiu de Rajoy treballa incansable per donar més força al nacionalcatolicisme, en aquest cas, el Gobierno ha anunciat que no revisarà la situació fiscal de l'Església malgrat que la Comissió d'Hisenda va aprovar dimecres passat una proposició no de llei que insta a suprimir els privilegis en l'aportació de l'Església en l'IRPF.
Rajoy i Rouco Varela, en una imatge d'arxiu
Rajoy i Rouco Varela, en una imatge d'arxiu

Comparteix
   


Etiquetes
L'objectiu de la proposició no de llei era la de revisar les exempcions fiscals que gaudeix la Conferència Episcopal en impostos com l'IBI, un repàs que no xoca frontalment amb els acords que el Gobierno té amb la Santa Seu, que al ser entre dos Estats, mantenen el caràcter de llei i no poden ser modificats per una proposició no de llei.
 
La proposta arribarà a Hisenda i Justícia, els dos ministeris afectats. Tanmateix, cap podrà fer pràcticament res mentre que el govern de Rajoy ja avisa que no preveu canvis substancials sobre la fiscalitat de l'Església.
 
De fet, el passat 9 de febrer el PP va votar en contra d'ordenar al Tribunal Constitucional a incloure a l'Església en la llista d'institucions a fiscalitzar.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
mario fletxa barna
19 de febrer de 2017, 10.15 h

#6 Què vols dir en aquest comentari? absència vol dir abstenir-se? Desència vol dir engany? Et pots explicar?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Bitoo fletxa Girona
19 de febrer de 2017, 10.13 h

L'església, en la seva infinita bondat i misericòrdia i solidaritat, hauria de negar-se a cobrar aquests diners " caiguts del cel". Si no ho fan, és que no són tan bons, compassius ni solidaris. I no, no ho fan, Estan acostumats a massa privilegis. Els vots de pobresa i de castedat..."se les supone". I una merda!!! hipòcrites sense vergonya són. Del "gobierno" ja ni en parlem!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Teresa fletxa sant Cugat
19 de febrer de 2017, 09.28 h

Per que no dieu també que no es va aprovar gracies a la absència del PDCAT?. El partidisme d'aquest mitjà ja comença a ratllar la decència informativa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
19 de febrer de 2017, 08.35 h

i despres diuen que tots som iguals tots els espanyols.
Em compro una SOTANA i no PAGO RES MES
ESGLESIA, banda de quinquis que no PAGUEN IMPOSTOS, NI IVA NI RES.
OMELLA treballa golfo de España


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de febrer de 2017, 20.57 h




#1



Doncs, cucarachita dicharachera Cagarrutaneses, si els teus tumors cerebrals tenen la grandària de les teves hemorroides (=ALMORRANAS), no et queda vida ni per una setmana, pobreta !! !!




Ai, ai , ai , que em sembla que ja tens l'enterrament pagat !! !!








Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de febrer de 2017, 20.50 h




#1


Princeseta Cagarritoneses , t'ho tornaré a repetir, pobreta, perquè veig que no ho has entès. que potser a més de cerumen a les orelles potser també tens lleganyes als ulls, princeseta?


Alberto Anacleto Flatulencio Aragoneses, a nosaltres NO ens enganyes, i seria millor que no intentessis enganyar-te tu mateix.

El que "resuena en tus oidos como zumbido de moscas" NO SÓN les meves paraules, princeseta, ÉS EL CERÚMEN QUE SE'T FA A LES ORELLES PERQUÈ NO TE LES RENTES MAI, COT... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
18 de febrer de 2017, 19.53 h

#1

QUERIDÍSIMO NAZI ARAGONESES:


QUE ES UN GRANO EN EL CULO DE UN FASCISTA UNIONISTA...?

UN TUMOR REVENTADO Y CON DESPARRAME TOTAL. O SEA, INUNDACIÓN CEREBRAL..........


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
18 de febrer de 2017, 13.14 h

¿QUE ES UN GRANO EN EL CULO DE UN NAZIONALISTA SEPARATISTA?

UN TUMOR CEREBRAL