El digital dels que votaran #SíSí. N. 3604. Dissabte, 25 de març de 2017 04:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa Última actualització Dilluns, 27 de febrer de 2017 20:00 h

Guanya l'or representant Holanda després del veto d'Espanya a Catalunya

La component del CE La Cameta Coixa de Miravet, Ragna Debats, guanyar l'or al mundial de raquetes de neu

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Ragna Debats, s'ha proclamat campiona del món de raquetes de neu, en la prova disputada a l'estat de Nova York, prop de la població de Harrietstown en Dewey Mountain. A la prova de 10 quilòmetres hi van participar 266 atletes. La component del CE La Cameta Coixa de Miravet, va competir amb la selecció holandesa després del veto a la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya per part d'Espanya, a la qual havia representat en anteriors competicions internacionals.
l'Esportista Ragna Debats
l'Esportista Ragna Debats

Comparteix
   


Etiquetes
Amb Holanda, però amb l'estelada
 
L'atleta ebrenca, tot i no poder competir amb Catalunya, va portar una estelada al cap en tot moment i va efectuar els 10 quilòmetres de què constava la cursa. L'esportista, tal com explica Diari de Tarragona, establerta a Xerta, va proclamar-se campiona del món, amb un temps de 34:57:41, per davant de la canadenca Anie Jean (Chelsea QC), amb 36:48:77, i de la nord-americana Michelle Hummel (Albunquerque), 37:14:82, que van ocupar la segona i tercera plaça, respectivament.
 
En la passada edició disputada a la localitat italiana de Vezza di Oglio, com a component de la selecció catalana, va aconseguir la plata, sent superada per la representant del país transalpí Isabella Morlini. Ara, amb l'or, ha augmentat encara més el seu ja dilatat palmarès. El següent repte serà afrontar la temporada de curses per muntanya, que començaran el mes d'abril amb l'Ultra Fiord de 70 quilòmetres a Xile.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Emili fletxa Terrassa
28 de febrer de 2017, 19.38 h

UN BRAVO BEN FORT PER AQUESTA HEROÏNA DE LA RAQUETA ! ! ! ! Aplaudiments i VISCAS ! ! ! !


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
28 de febrer de 2017, 18.54 h

RAGNA DEBATS, FELICITATS PER LA VICTÒRIA, I PER AMBAIXADORA DE CATALUNYA, LLUINT L'ESTELADA,
SÍMBOL DE LLIBERTAT, JUSTICIA I DEMOCRÀCIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Asa fletxa BAS
28 de febrer de 2017, 13.27 h

Feu-vos fotre espanyols.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
28 de febrer de 2017, 12.54 h

Cada dia hi ha més esportistes d'èlit catalans que no es senten pas espanyols i amb tota la raó.

Per què representar a Espanya si pots fer-ho a Holanda?

Cap ciutadar britànic actua com a tal a competicions esportives, sino com a Escocés, Anglés o Gal·lés.

Una resposta: per els espanyols CAT no existeix i si existís es quedarien a tercera divisió.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
28 de febrer de 2017, 11.46 h

Enhorabona noia!!! :-)


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
mario fletxa barna
28 de febrer de 2017, 09.57 h

De vegades una sola persona pot desencadenar obvietats i seducció general, per això són tan importans aquest actes espontànis i patriotes que traspassen fronteres de totes menes i que no es poden evitat pels detractors de la veritat

VISCA LA NOVA REPÚBLICA CATALANA CONTANT AMB TOTS AQUELLS QUE ESTMEN LA DEMOCRÀCIA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Jaap fletxa Vaassen
28 de febrer de 2017, 07.56 h

Molt be noia per partida doble en el meu cas soc catala i una mica holandes.
Moltes felicitats


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
APAÑAMELAPELA fletxa II★II República Catalana
27 de febrer de 2017, 21.00 h

II★II


MOLTES FELICITATS, RAGNA DEBATS

ES NOTA QUE PREFEREIXES QUALSEVOL SELECCIÓ ABANS

QUE LA DE ESPATRAÑÑÑANA



II☆II VISCA LA REPÚBLICA CATALANA LLIURE DE
PARASITS ESPANYOLS



II★II
.