El digital dels que votaran #SíSí. N. 3641. Diumenge, 30 d'abril de 2017 20:43 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dilluns, 6 de març de 2017 13:00 h

Podemos rebenta el somni de Colau abans de començar

La direcció creu que "no es donen les condicions" per mantenir-se a la construcció del nou espai

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

De moment tot va malament. El somni d'Ada Colau de crear un partit transversal de les esquerres fa aigües per tot arreu. Ja d'entrada, les esquerres independentistes van girar l'esquena al projecte per la constant indefinició sobre el procés dels comuns. Tant Esquerra com la CUP van declinar la invitació. Així, doncs, a Colau només li quedava ICV, EUiA, Podemos i Procés Constituent més altres independents. Ara hi trobem una nova baixa: Podemos de Catalunya es desmarca del projecte denunciant la manera de fer, des dels despatxos, que té la nova formació.
Noelia Bail, Ruth Moreta, podemos
La secretària de Feminisme i Coordinació Interna, Noelia Bail, i la secretària d'Organització, Ruth Moreta de Podemos a Catalunya
© ACN

Comparteix
   

La direcció de Podemos a Catalunya considera que ara per ara "no es donen les condicions" perquè la seva organització continuï participant a la construcció del nou espai polític amb ICV, EUiA i BComú. La secretària d'Organització, Ruth Moreta, i la de Feminisme i Coordinació Interna, Noelia Bail, han explicat en roda de premsa aquest dilluns que el punt de discrepància amb la resta de formacions dels comuns són el codi ètic i la participació. Podemos vol que es voti a través de la seva web sense que la militància s'hagi d'inscriure, i validar presencialment, en un nou cens. Qui tindrà l'última paraula són, però, els 52.000 inscrits a Podemos a Catalunya que a partir de dimecres rebran la documentació i la informació i, amb un sistema encara per determinar, deliberaran i es posicionaran abans del 20 de març.

Duel d'egos
 
Albano Dante Fachin ja havia mostrat discrepàncies amb els comuns, sobretot al Parlament de Catalunya. El difícil equilibri d'egos entre Fachin i Joan Coscubiela va portar la coalició al límit de la fractura. Finalment es van imposar unes quotes de temps repartits entre les formacions. Fachin se sent amb més força que mai després que Pablo Iglesias s'imposés al congrés de Podemos de Vistalegre i desafia als comuns per liderar l'esquerra espanyola a Catalunya.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
7 de març de 2017, 18.58 h

lA COPITO DE NIEVE de la fiscalia del pp S'HA FET FAMOSA sense pagar un euro.
Corrupció ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
7 de març de 2017, 15.18 h



#13


4, 8, 16, 32 , 64, 128 . . . tantes vegades com calgui, t'ho repetiré fins que ho entenguis, pobreta, a veure si acabes per assimilar que no cal dir-me "caridu" ni "tirarma lus tejus":


Ho sento molt, boniqueta, però a mi només m'agraden les dones DE VERITAT, les que han nascut essent dones.



No tinc res contra la transexualitat ni contra la homosexualitat, us respecto profondament, però també respecto el licor de poma encara que NO M'AGRADI.


De manera que, si deixes d'esti... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Fd'A. fletxa Calders.
7 de març de 2017, 14.46 h

Déu meu! en quines mans estem.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
carles v fletxa Vilanova
6 de març de 2017, 21.36 h

per mi que és una mescla al 50% de la prepotència sectària del Fachin i amics i per altra banda la tàctica negociadora de sempre. El més divertit és que Podemos es neguen a pactar amb Bec...QUE ESTÀ FORMADA PER PODEMOS XDDDD


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
6 de març de 2017, 19.08 h

QUERIDO NAZI SYNERA,

CADA MENTIRA TUYA, CADA DICTAMEN INVENTADO SERA CONTESTADO POR MI PARTE CON LA VERDAD, DATOS REALES Y LINKS A DOCUMENTOS REALES.

Entrevista con Ban Ki-moon, secretario general de Naciones Unidas

'Cataluña no está incluida entre los territorios sin autogobierno con derecho de autodeterminación'
http://www.elmundo.es/espana/2015/10/30/5633b14cca4741b21d8b4614.html

¿Cree que el derecho de autodeterminación de los pueblos puede aplicarse en el caso de Cataluña, de acu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
6 de març de 2017, 18.28 h

RESUM DE LA DECLARACIÓ DE LA COMISSIÓ DE DEFENSA DELS DRETS DE LA PERSONA DEL IL·LTRE COL·LEGI D'ADVOCATS DE BCN SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ (2013)

"... La declaració unilateral d’independència, proclamada pel Parlament de Catalunya, estaria justificada en dret internacional en el cas que el Govern espanyol impedís la celebració de la consulta a la ciutadania sobre la creaci d’un nou Estat, o bé es negués a acceptar el resultat afirmatiu de la mateixa.

La Resolució esta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
6 de març de 2017, 18.15 h




#2 #3 #4 #5 #6 #7


~~~~~~~≈≈≈≈≈≈≈≋≋≋ MIGUEL ROMUALDOOOO !! ≋≋≋≈≈≈≈≈≈≈~~~~~~~


HUAH HUAH HUAH HUAH . . . m'encanta la bogeria del Miguel Romualdo, cap altre fill de guàrdia civil sap fer-me riure com em sap fer riure ell. Al seu costat, le Cagarrutetaneses i el POBRE bejota són misèria pura.


No em dieu que no té gràcia aquests ornaments tipogràfics que sol usar a bastament, per no recordar aquelles bogeries dels "caroliGNOS" i dels "visi... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
6 de març de 2017, 18.08 h



#8